رایان پترسن از Flexport به عنوان شریک به شرکت سرمایه گذاری Founders Fund می پیوندد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم رایان پترسن از Flexport به عنوان شریک به شرکت سرمایه گذاری Founders Fund می پیوندد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بنیانگذار فلکسپورت رایان پترسن همانطور که توسط گزارش شده است، به عنوان شریک به شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Founders Fund پیوسته است فوربس اوایل امروز.

Founders Fund حرکت به TechCrunch را تایید کرد و بیانیه زیر را ارائه کرد شریک عمومی تری استفنز: «ما همیشه برای تعریف بنیان‌گذار صندوق بنیانگذاران اصلی تلاش کرده‌ایم. واضح است که رایان است. ما خوشحالیم که از او به تیم استقبال می کنیم.”

پترسن – که از سمت مدیرعاملی فلکسپورت کنار رفت اوت گذشته – خودش این حرکت را در تایید کرد، با یک توییت گفتن:

من به Founders Fund پیوستم. اگر کسی هستید که پس از ظلم کارفرما یا سرمایه‌گذار قبلی، بنیانگذار فنی فرانسوی که از سوسیالیسم برای ساختن شرکت شما در آمریکا فرار کرده است، یا شخصیتی شبیه به مسیح از هر نوع که باشد، می‌خواهید انتقام بگیرید، لطفاً تماس بگیرید.

بر اساس گزارش Crunchbase، پترسن Flexport را تأسیس کرد، یک استارت آپ لجستیکی که از زمان آغاز به کار آن در سال 2013، 2.4 میلیارد دلار سرمایه جذب کرد. Founders Fund یک سرمایه گذار اولیه در این شرکت بود که آخرین بار در فوریه 2022 جمع آوری کرد – سری E 935 میلیون دلاری با سرپرستی Andreessen Horowitz (a16z) و MSD Partners که ارزش شرکت را 8 میلیارد دلار اعلام کرد. Founders Fund نیز در آن دور شرکت کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توضیح کلاهبرداری متحد بازپرداخت | Trend Micro News

نقش جدید جهشی بزرگ برای پیترسن نخواهد بود، با توجه به این که در طول سال ها، او این کار را انجام داده است به عنوان یک سرمایه گذار فرشته بیش از 50 استارت آپ حمایت می شود، مانند Teleport، Repool و راه اندازی فناوری ساخت و ساز قرقرهبه گزارش Crunchbase. او در سانفرانسیسکو مستقر خواهد شد.

در طول سال‌ها، Flexport به دلیل اینکه علیرغم فعالیت در آن توانست با موفقیت رشد کند مورد ستایش قرار گرفت یک صنعت کاملاً غیر سکسی. جاش کنستین، گزارشگر سابق TechCrunch نوشت این ویژگی در مورد اینکه چگونه پترسن و شرکت در جنگ علیه کووید گام برداشتند. با استفاده از نرم افزار حمل و نقل که ساخته است، fخدمات کامل حمل و نقل هوایی، کامیون ریلی و حمل و نقل اقیانوس درآمد را دو برابر کرد به 3.3 میلیارد دلار در سال 2021، انتقال تقریباً 19 میلیارد دلار کالای ناخالص از طریق پلت فرم خود. و پترسن به آن گفت مجله آمریکایی حمل و نقل در ماه مارس، درآمد تخمینی Flexport در سال 2022، 5 میلیارد دلار بود.

ماه گذشته، TechCrunch گزارش داد کیتلین گلنسی، که بیش از هشت سال را با Flexport گذرانده بود – چهار سال آخر آن‌ها به عنوان معاون این شرکت در آمریکای شمالی – اعلام کرد که به دنیای VC پیوسته است. جدیدترین شریک در شرکت سرمایه گذاری کسوف.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل موزیک از طریق به روز رسانی نرم افزار به خودروهای تسلا می آید

جالب اینجاست که Founders Fund سپتامبر گذشته نیز گزارش داد که استارت‌آپ فین‌تک برکس، سم بلوند، در حال تبدیل شدن به یک شریک در Founders Fund است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YuQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *