اپل موزیک از طریق به روز رسانی نرم افزار به خودروهای تسلا می آید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد تسلا پشتیبانی از Music را در واحد اطلاعات سرگرمی خودروهای خود پیاده سازی کرده است. این ویژگی احتمالاً از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده به صورت تجاری راه‌اندازی خواهد شد.

جا کلیدی تسلا مدل S

  • چه اتفاقی می افتد؟ یکی از طرفداران مدل S کاملاً کاربردی با ادغام Apple Music را دید که ظاهراً از طریق واحد اطلاعات سرگرمی خودرو در دسترس است. این وسیله نقلیه در موزه خودروی پترسن در لس آنجلس به نمایش گذاشته شد.
  • چرا مراقبت؟ صاحبان وسایل نقلیه تسلا درخواست پشتیبانی از Apple Music را داشته اند، اما تاکنون هیچ فایده ای نداشته است. اما تسلا موزیک را روی یک خودروی نمایشگاهی ادغام نمی‌کند، درست است؟ ما امیدواریم این ادغام به زودی به طور رسمی راه اندازی شود.
  • چه باید کرد؟ شما صاحب یک تسلا هستید، نه؟

به نظر می رسد اپل موزیک به خودروهای تسلا می آید

آرون کش هوادار تسلا به اندازه کافی خوش شانس بود که این ادغام ظاهری را در بازدید خود از موزه خودرو پترسن مشاهده کرد. در ویدئویی که در توییتر هارون، می توانید نماد Apple Music را روی صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی به وضوح مشاهده کنید.

با لمس نماد، صفحه ای با کد QR راه اندازی می شود که باید با دوربین آیفون اسکن شود تا Apple Music مجاز شود. این فرآیند قانونی به نظر می رسد، و به نظر می رسد یک ویژگی عملیاتی باشد، حتی اگر آرون از صفحه کد QR فراتر نرفته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از تلفن خود به عنوان وب کم در رایانه شخصی و مک

با توجه به اینکه سایر برنامه‌های سرگرمی خودرو مانند بازی‌ها و نقشه‌ها مانند جذابیت عمل می‌کنند، می‌توان تصور کرد که Apple Music با خودروهای تسلا ادغام شده است. این می تواند یک نسخه بتا یا کد در حال پیشرفت باشد.

تسلا چه زمانی یکپارچه سازی Apple Music را راه اندازی می کند؟

خوشبختانه، آرون بخش About نرم افزار را بررسی کرد و توانست تأیید کند که مدل S نمایش داده شده نسخه 11.0 نرم افزار را با نسخه توسعه یافته 2022.40.50 اجرا می کند.

در مقایسه، نسخه نرم افزار فعلی برای حمل و نقل Teslas 2022.40 است. بنابراین خوب است، ادغام Apple Music قطعا به زودی برای خودروهای تسلا ارائه می شود.

انتشار یکپارچه سازی Apple Music یک تصمیم بازاریابی در این مرحله است.

در سال 2021، تسلا یک به‌روزرسانی تعطیلات را با چندین ویژگی جدید مانند راه‌انداز برنامه قابل تنظیم و دوربین نقاط کور بهبودیافته منتشر کرد.

اگر تاریخ تکرار شود، صاحبان تسلا ممکن است یکپارچه سازی Apple Music را به عنوان هدیه اولیه کریسمس دریافت کنند. تنها جنبه منفی این خبر: به نظر می رسد که ادغام Apple Music به بسته اتصال Premium 10 دلاری تسلا در ماه نیاز دارد. خواندن: چگونه کارپلی کارپلی را بر روی آیفون و در ماشین رفع کنیم

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین هدفون ANC زیر 100 پوند در بریتانیا

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZwowFo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *