تلگرام ۲۱۰ میلیون دلار از طریق فروش اوراق قرضه به دست آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ۲۱۰ میلیون دلار از طریق فروش اوراق قرضه به دست آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تلگرام حدود 210 میلیون دلار از طریق فروش اوراق قرضه این هفته از تعدادی سرمایه گذار از جمله پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر اجرایی آن، به دست آورد.

این یکیشن پیام رسانی که هر ماه توسط بیش از 800 میلیون کاربر استفاده می شود، سرمایه خود را با انتشار اوراق قرضه به ارزش 270 میلیون دلار افزایش داد. یکی از مدیران شرکت به TechCrunch گفت: «از آنجایی که نرخ بهره از سال 2021 به طور قابل توجهی افزایش یافته است، قیمت اوراق قرضه متفاوت است.

دوروف گفت تلگرام هنوز سودآور نیست و هدف تامین مالی جدید نزدیک‌تر کردن آن به نقطه سر به سر است و مدعی شد که او نسبت به رقبا از جمله توییتر و اسنپ به سودآوری نزدیک‌تر است.

دوروف بدون شناسایی آنها گفت که مجموعه ای از “صندوق های مالی مشهور با شهرت نجومی” اوراق قرضه را خریداری کردند. یکی از سخنگویان شرکت به TechCrunch گفت که این حامیان “صندوق های مالی جهانی بسیار پیچیده هستند که در اوراق قرضه تخصص دارند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بزرگترین باگ پوکمون اسکارلت و ویولت آن چیزی نیست که شما فکر می کنید

من شخصاً حدود یک چهارم اوراق قرضه جدید تلگرام را خریدم و ده‌ها میلیون دلار برای رشد تلگرام سرمایه‌گذاری کردم. دوروف اضافه کرد: این علاوه بر صدها میلیون دلاری است که من طی 10 سال گذشته برای فعال نگه داشتن تلگرام صرف کردم.

او افزود که این برنامه هر روز بیش از 2.5 میلیون کاربر اضافه می کند. دوروف همچنین گفت که او دارای مقداری بیت کوین و تون کوین است، توکنی که ارتباط ضعیفی با اپلیکیشن پیام رسانی دارد.

بودجه جدید پس از آن است که تلگرام بیش از دو سال پیش با فروش اوراق قرضه قابل تبدیل 5 ساله قبل از عرضه اولیه سهام، بیش از 1 میلیارد دلار تامین مالی بدهی جذب کرد. TechCrunch برای اطلاعات بیشتر با تلگرام تماس گرفته است.

بیشتر برای دنبال کردن.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pqvuim
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *