لوت باکس ها توسط انجمن تجارت صنعت بازی های بریتانیا محدود می شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن تجارت صنعت های بریتانیا UKIE 11 توصیه جدید را با هدف محدود کردن فروش لوت باکس به افراد آسیب پذیر ارائه کرده است.

به سختی خبری نیست که جعبه های غارت یک موضوع بحث برانگیز هستند، با این حال، 11 اصل صنعت پیرامون مشاهده آنها در بازی های ویدیویی منتشر شده توسط UKIE، امروز توسط گروه کاری فنی – یک نهاد تحقیقی که توسط وزارت فرهنگ بریتانیا ایجاد شده است، توصیه شده است. ، رسانه و ورزش. از همان ابتدا، این اقدامات استفاده از جعبه های غارت را برای توسعه دهندگان بازی که با UKIE کار می کنند محدود می کند.

اگرچه این 11 قطعنامه به جای احکام الزام آور قانونی، توصیه هایی را تشکیل می دهند، اما هدف آن ها کمک به “دستیابی به اهدافی است که در پاسخ دولت به فراخوانی برای شواهد و مدارک توضیح داده شده است”. برای افراد ناآگاه، فراخوان برای شواهد بخش مهمی از روشی است که دولت بریتانیا پیش‌نویس سیاست‌ها را تنظیم می‌کند و به اطمینان از دسترسی خدمات ملکی به بهترین اطلاعات ممکن برای مشاوره به وزرا کمک می‌کند.

اگرچه این تضمین نمی کند که توصیه های UKIE تبدیل به قانون می شود، به این معنی است که این 11 توصیه توسط مقامات دولتی جدی گرفته می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Twitch برای پخش جریانی با موضوعات جنسی، قمار و بازی‌های دارای رتبه M به برچسب‌های جدیدی نیاز دارد.

11 اصل صنعت خود خواستار “افزایش حفاظت از بازیکن و شفافیت” هستند که UKIE آن را به عنوان یک “مسئولیت در کل بخش بازی های یی” می داند. در میان توصیه‌ها، فراخوانی برای «در دسترس قرار دادن کنترل‌های فن‌آوری برای محدود کردن مؤثر افراد زیر 18 سال از دستیابی به لوت‌باکس، بدون رضایت یا اطلاع والدین یا قیم» است.

این اصول همچنین از بازی‌ها می‌خواهد که «افشای احتمالی واضح» را برای جعبه‌های غارت ارائه کنند، تغییری که می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای در سراسر صفحه داشته باشد، به‌ویژه وقتی صحبت از بازی‌های گاچا می‌شود. Genshin Impact و ریل ستاره هنکای. اگر افشای احتمالات طبق قانون اجباری می‌شد، حتی HoYoverse هم مجبور می‌شد در صورتی که بخواهد در بازار بازی‌های بریتانیا جایگاهی داشته باشد، توجه کند.

UKIE همچنین خواستار «سیاست‌های بازپرداخت ملایم» است، تغییری که به گیمرها در سراسر بریتانیا اتاق تنفس بسیار مورد نیاز را می‌دهد. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که این توصیه‌ها به قانون تبدیل شوند، UKIE مطمئناً تضمین کرده است که بحث در مورد جعبه‌های غارت تا زمان قابل پیش‌بینی در دستور کار باقی بماند.

اگر به دنبال خریدهایی هستید که شامل قمار نمی شود، لیست ما از آن ها بهترین بازی های PS5 و بهترین بازی های Xbox Series X پر از بازدیدهای تضمینی هستند

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qebHHU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *