کاربران Fitbit Charge 5 پس از به‌روزرسانی اخیر، تخلیه ناگهانی باتری را تجربه کردند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر شما صاحب یک Fitbit Charge 5، ممکن است بخواهید نصب آخرین پچ را متوقف کنید. گزارش‌های متعددی از کاربران عصبانی Fitbit ادعا می‌کنند که ردیاب تناسب اندام آنها پس از نصب نسخه 194.61 سیستم عامل دیگر به درستی کار نمی‌کند.

در اواخر خرداد منتشر شد، این به روز رسانی فقط قرار بود ویژگی های جدید و (از قضا) رفع اشکال را معرفی کند. این شاهد معرفی اعلان‌های متنی از راست به چپ برای زبان‌های مختلف آسیایی و همچنین در دسترس قرار گرفتن همه حالت‌های تمرین در یکیشن Exercise بود.

با این حال، پس از نصب پچ، مردم شروع به تخلیه ناگهانی باتری کردند. دستگاه دیگر نمی تواند شارژ را به درستی نگه دارد. یکی از کاربران بیان می کند که ردیاب آنها “خیلی آهسته شارژ می شود… سپس با حذف [it] از شارژر، دوباره راه اندازی می شود و سپس به یک درصد کاهش می یابد. برخی حتی ادعا می کنند شارژ 5 آنها کاملاً آجر شده است – دیگر کار نمی کند. تنها چیزی که آنها می بینند یک صفحه سیاه است و هیچ چیز تصاویر را ابی نمی کند.

اصلاحات بالقوه

تاکنون، شرکت مادر گوگل هنوز در مورد این مشکل اظهار نظر نکرده است. از طرف دیگر فیت بیت با ارائه پیشنهاداتی سعی در رفع این مشکل داشته است. مدیر انجمن های رسمی یک سری اصلاحات را ارسال کرد مردم می توانند برای بازیابی پوشیدنی خود تلاش کنند. راه حل ها از تغییر ساده صفحه ساعت در Charge 5 تا تکمیل «روش راه اندازی مجدد سه پالس با استفاده از کابل شارژ» را شامل می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  محققان می گویند نرم افزارهای جاسوسی مزدور قربانیان آیفون را با دعوتنامه های تقویمی سرکش هک کردند

با این حال، بر اساس نظرات اخیر در پست، به نظر می رسد که هیچ یک از این “اصلاحات” کارساز نیستند. مردم هنوز یک ابزار آجری دارند.

جدای از توصیه چنین اصلاحاتی، Fitbit کار دیگری جز ناامید کردن مشتریان خود انجام نمی دهد. تاکنون، این شرکت هنوز بازپرداخت کامل یا جایگزینی را به مشتریان آسیب دیده ارائه نکرده است. برخی از نشریات بیان می کنند این که شرکت به مردم 35 درصد تخفیف در شارژ 5 جدید می دهد. با فرض اینکه دستگاه معیوب هنوز تحت گارانتی بود که از کار افتاد. همانطور که مشخص است، گارانتی تنها یک سال طول می کشد. اگر مال خود را زودتر از آن دریافت کرده اید و گارانتی آن تمام شده است، شانس شما را ندارد. نمیتونی تخفیف بگیری

به دلیل این وضعیت، ما قویاً توصیه می‌کنیم به‌روزرسانی‌های خودکار را در تلفن خود غیرفعال کنید تا از رسیدن وصله به شارژ 5 تا زمانی که کار مشخص‌تری انجام نشود، جلوگیری کنید.

بدترین شکل قضیه

مشخص نیست که آیا گوگل یا فیت بیت در حال کار بر روی اصلاح هستند یا خیر. اگرچه ما فکر می کنیم که آنها ممکن است باشند. تعدادی از کاربران در پست اولیه فروم می گویند که دستگاه آنها هنوز با سیستم عامل قدیمی کار می کند، به این معنی که این احتمال وجود دارد که عرضه نرم افزار به طور موقت متوقف شده باشد. ما از گوگل پرسیدیم که آیا مایل است در مورد مشکل آجرینگ بیانیه ای ارائه دهد و آیا برنامه ای برای انتشار راه حلی دارد یا خیر. در صورت شنیدن این خبر به روز می شود. امیدواریم این اشکال به سرعت برطرف شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا medtech انگلستان قرار است روند فعالیت M&A را کاهش دهد

این وضعیت در بدترین زمان ممکن نبود. Amazon Prime Day 2023 در 11 ژوئیه آغاز می شود، رویدادی که در آن تعداد زیادی گجت روی پلتفرم شاهد کاهش شدید قیمت هستند. شرکت های دیگری مانند Walmart و Best Buy حتی رویدادهای خود را برگزار می کنند. با این حال، اگر به فکر برداشتن Charge 5 در طول روز پرایم بودید، احتمالاً باید تجدید نظر کنید. حداقل فعلا

در همین حال، لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین ردیاب های تناسب اندام برای سال 2023 اگر واقعاً یکی را می خواهید چیزی شبیه به را در نظر بگیرید حلقه نسل سوم اورا یا Amazfit Blip.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RUX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *