اسنپ ​​با Linktree همکاری می‌کند تا به کاربران اجازه دهد لینک‌هایی را در پروفایل خود قرار دهند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اسنپ ​​با Linktree همکاری می‌کند تا به کاربران اجازه دهد لینک‌هایی را در پروفایل خود قرار دهند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اسنپ ​​امروز اعلام کرد که یک ادغام با ابزار Link-in-bio Linktree ارائه می کند تا به افراد اجازه دهد کار و سایر پروفایل های خود را در نشان دهند. شبکه اجتماعی با تأخیر اجازه می دهد پیوندها در پروفایل سازندگان ایجاد شود. تا به حال، فقط به برندها و Snap Stars – بزرگترین سازندگانی که بخشی از یک برنامه خاص هستند – اجازه می داد پیوندها را اضافه کنند.

این مشارکت که در ابتدا در آوریل اعلام شد، اکنون به هر کسی که عمومی دارد اجازه می دهد تا پیوندهایی را به پروفایل Linktree خود اضافه کند. اسنپ ​​به هر کاربر بالای 18 سال اجازه می دهد تا یک نمایه عمومی ایجاد کند.

اعتبار تصویر: Linktree/Snapchat

کاربران اسنپ چت می توانند به نمایه عمومی خود مراجعه کنند، روی ویرایش کلیک کرده و “Website or Linktree” را انتخاب کنند تا URL Linktree (یا هر آدرس دیگری) را درج کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا هر URL دیگری را نیز وارد کنند. با این حال، Linktree به پروفایل های اسنپ چت دید بهتری در سرویس خود می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه نادیده گرفتن یا مسدود کردن شخصی در موضوعات

ابزار link-in-bio همچنین به سازندگان اجازه می‌دهد پروفایل اسنپ‌چت خود را در صفحه Linktree خود با یک نماد اجتماعی و دکمه‌ای که می‌گوید «من را در اسنپ‌چت اضافه کن» (یا هر عبارت سفارشی دیگری) نشان دهند. علاوه بر این، Linktree در برگه اشتراک پیش‌فرض Snapchat نیز جایگاهی خواهد داشت.

اعتبار تصویر: اسنپ/لینکتری

با این ادغام، Linktree همچنین سه ماه Linktree Pro را ارائه می دهد. اشتراک های ممتاز شامل ویژگی های اضافی مانند جمع آوری و شماره تلفن، جاسازی آخرین توییت ها و ویدیوهای یوتیوب و قفل NFT است.

در اوایل سال جاری، اسنپ چت برنامه خود را گسترش داد تا بر اساس فالوورها و بازدیدهای ماهانه اسنپ، درآمد تبلیغات را با سازندگان واجد شرایط به اشتراک بگذارد. این شرکت همچنین یک ویژگی Public Stories را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد استوری‌های خود را به جای صرفاً دنبال‌کنندگان یا دوستان خود، با همه به اشتراک بگذارند. اوایل امروز، وال استریت ژورنال گزارش داد که این ابتکارات نشانه هایی از کشش را نشان می دهد و نام هایی مانند آدام وحید را به خود جلب کرده است.

Linktree در حال اضافه کردن خدمات پرداخت بیشتر و ادغام رسانه های اجتماعی است تا آن را به ابزاری برتر پیوند در بیو برای سازندگان تبدیل کند. سال گذشته، TikTok کیت پروفایل خود را با این شرکت مستقر در استرالیا معرفی کرد. در ژانویه، این شرکت گزینه «برای من هدیه بخر» را برای سازندگان اضافه کرد. ماه گذشته، Linktree شرکت Link-in-bio Bento را که توسط Sequoia پشتیبانی می‌شود خریداری کرد، اما مشخص نکرد که می‌خواهد با این محصول چه کار کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم ارسال ایمیل توسط Microsoft Outlook در اندروید و آیفون

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IaM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *