هوش مصنوعی بینگ برای کروم و سافاری عرضه می شود، اما ممکن است تجربه آن به خوبی نباشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با پیگیری‌های اخیر، پشتیبانی مرورگر Bing AI را گسترش می‌دهد و به گوگل و سافاری امکان دسترسی به ربات چت را می‌دهد – با برخی محدودیت‌ها. تجربه شخص ثالث مانند بینگ چت در مایکروسافت اج نخواهد بود.

در گزارش اخیر، Latest بیان می‌کند که تعداد کاراکترهای اعلان‌های هوش مصنوعی به نصف کاهش یافته است، از 4000 در Edge به اکنون 2000 در Chrome. مکالمات با ربات چت بسیار کوتاه تر خواهد بود زیرا نسخه شخص ثالث فقط به شما امکان می دهد قبل از تنظیم مجدد همه چیز، پنج پیام را با هوش مصنوعی درگیر کنید. مقدار عادی 30 است. همچنین، اگر قبلاً این کار را در Chromebook خود انجام نداده اید، Bing شما را مجبور به دانلود Edge می کند. اگر از قبل مرورگر را دارید، انتخاب گزینه دانلود به سادگی آن را راه اندازی می کند.

علاوه بر عرضه، مایکروسافت یک گزینه حالت تاریک جدید برای چت بات اضافه می کند. تم به طور پیش‌فرض با تنظیمات برگزیده سیستم شما مطابقت دارد، اما می‌توانید به صورت دستی آن‌ها را در منوی تنظیمات تغییر دهید.

به روز رسانی های آینده

مشخص نیست که آیا بینگ چت در سافاری دقیقاً مشابه خواهد بود یا خیر. مایکروسافت هنوز در مورد این وصله بدون اطلاعیه‌ای رسمی اعلامیه‌ای رسمی نکرده است، بنابراین نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم که آیا تغییراتی انجام شده است یا خیر. ما با غول فناوری تماس گرفتیم تا توضیح دهیم که آیا قصد دارد دسترسی Bing AI به مرورگرهای دیگر، یعنی Firefox را گسترش دهد. در صورت شنیدن این خبر به روز می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای خطای Excel Couldn’t Start Last Time اکسل در ویندوز

در مورد آینده هوش مصنوعی، به نظر می رسد مایکروسافت همه چیز را در دستان مردم قرار می دهد. یکی دیگر از گزارش‌های Windows Latest ادعا می‌کند که این شرکت فرم‌های بازخوردی را برای کاربران مختلف در تلفن همراه ارسال کرده است که از آنها می‌پرسد چه ویژگی‌هایی را می‌خواهند ببینند. ظاهراً، یکی از تغییرات جدید باعث می‌شود که بینگ برنامه‌ها یا ابزارهای هوش مصنوعی خاصی را برای امتحان کردن افراد توصیه کند.

یکی دیگر از ارتقاء بالقوه می تواند این باشد که هوش مصنوعی از شخصیت افراد مشهوری مانند میلیاردر ایلان ماسک تقلید کند. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت ادعا می‌کند که تقلید از افراد منجر به “تجربه جذاب‌تر” می‌شود.

اگر بینگ دچار تغییرات شخصیتی شود، به شما اطلاع خواهیم داد. تا اینجا، این همان هوش مصنوعی است که همه ما می شناسیم. تا آن زمان، فهرست TechRadar از بهترین تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی برای سال 2023 را بررسی کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qAKwtp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *