فراخوان برای داوطلبان: راه خود را به TechCrunch Disrupt 2023 ادامه دهید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فراخوان برای داوطلبان: راه خود را به TechCrunch Disrupt 2023 ادامه دهید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

کمتر از دو ماه تا TechCrunch Disrupt 2023 که از 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود فاصله داریم. اگر به دنبال راهی بدون جریان نقدی هستید، به آن گوش دهید. ما فرصت عالی برای شما داریم.

نحوه دریافت مجوز رایگان برای TechCrunch Disrupt 2023

ما به دنبال چند داوطلب باورنکردنی دیگر برای حمایت از تیم رویدادهایمان هستیم. هشت ساعت از وقت خود را به ما بدهید، و ما یک مجوز عمومی رایگان برای هر سه روز Disrupt به شما می دهیم!

به‌علاوه، وقتی شیفت داوطلبانه خود را کامل کردید، می‌توانید تمام اقدامات را در مرحله Disrupt و Builders Stage بررسی کنید. ما به تازگی یک مرحله فضایی را نیز به شش مرحله جدید صنعت خاص خود اضافه کرده ایم. به علاوه، می‌توانید در تمام جلسات و بحث‌های میزگردی که می‌توانید انجام دهید، شرکت کنید. دستور کار Disrupt را بررسی کنید — ما هر هفته جلسات بیشتری را اضافه می کنیم.

فراموش نکنید که برای ملاقات و برقراری ارتباط با شرکت‌های Startup Battlefield 200 در کنار نمایشگاه تاب بخورید. 20 تا از این استارت‌آپ‌های برتر برای دریافت 100000 دلار جایزه بدون سهام در مسابقه حماسی استارت‌آپ Battlefield رقابت خواهند کرد – فقط با سرمایه‌گذاری اندکی از وقتتان، می‌توانید به صورت رایگان تماشا کنید.

اگر به فناوری، استارت‌آپ، برنامه‌ریزی رویداد، بازاریابی – یا همه موارد فوق علاقه دارید – درخواست دادن داوطلب شدن تا 5 سپتامبر. این یک راه عالی برای دیدن آنچه برای تولید یک رویداد استارتاپ مشهور جهانی نیاز است.

مسئولیت های داوطلبانه در TechCrunch Disrupt 2023

ما به شما نیاز داریم که به ما کمک کنید تا بیش از 10000 شرکت کننده را به چالش بکشیم، و داوطلبان کارهای مختلفی را انجام دهند تا کمک کنند تا این کنفرانس استارت آپی به تجربه ای فراموش نشدنی برای همه تبدیل شود. در هر زمان ممکن است:

  • کمک به ثبت نام ورود.
  • کمک به بلندگوها
  • شرکت کنندگان مستقیم
  • پشتیبانی مشتری را ارائه دهید.
  • تابلوها را قرار دهید.
  • اسکن نشان ها
  • پشتیبانی از راه اندازی فروشنده

لطفا توجه داشته باشید: داوطلبان تبادل کار مسئول هزینه های غذا، مسکن و سفر خود هستند. به علاوه، شما باید در روز دوشنبه، 18 سپتامبر 2023، از ساعت 15:00 تا 4:30 بعد از ظهر به وقت محلی در یک جلسه توجیهی اجباری شرکت کنید. همه داوطلبان حداقل 8 ساعت در طول کنفرانس کار می کنند. با توجه به حجم بالای درخواست، فقط به متقاضیان برگزیده اطلاع رسانی می کنیم.

TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود. به ما کمک کنید، و ما یک بلیت رایگان برای سوپر بول سیلیکون ولی به شما می دهیم. برای داوطلب شدن اقدام کنید تا 5 سپتامبر برای دریافت پاس رایگان خود ما می خواهیم شما را در سانفرانسیسکو ببینیم!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nShATm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *