بینگ چت مایکروسافت در آزمایش‌هایی برای «کاربران منتخب» به کروم و سافاری می‌آید.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بینگ چت مایکروسافت در آزمایش‌هایی برای «کاربران منتخب» به کروم و می‌آید.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چت ربات هوش مصنوعی مایکروسافت، بینگ چت، برای مرورگرهای غیر مایکروسافت عرضه می شود، این شرکت امروز پس از گزارش های مختلف از مشاهده چت ربات هوش مصنوعی در مرورگرهای دیگر مانند گوگل کروم و سافاری اپل تایید کرد. این گسترش، ربات چت هوش مصنوعی مایکروسافت مانند ChatGPT را در دسترس طیف وسیع تری از کاربران قرار می دهد، زیرا قبلاً فقط در محصولات مایکروسافت مانند برنامه موبایل بینگ و مرورگر مایکروسافت اج در دسترس مصرف کنندگان بود.

این شرکت به TechCrunch تایید کرد که Bing در حال گسترش به مرورگرهای دیگر است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده بودند.

کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، در بیانیه ای ایمیلی گفت: «ما در حال دسترسی به بینگ چت در سافاری و کروم هستیم تا کاربران را به عنوان بخشی از آزمایش خود در مرورگرهای دیگر انتخاب کنیم. “ما هیجان زده هستیم که پس از تکمیل مراحل تست استاندارد، دسترسی به کاربران بیشتری را گسترش دهیم.”

به گفته کسانی که به چت ربات Bing AI در ویندوز دسترسی پیدا کرده اند، یک پاپ آپ در نوار وظیفه ویندوز 10 یا 11 دریافت کرده اند که این فرصت را برای امتحان هوش مصنوعی Bing در کروم ارائه می دهد. در غیر این صورت، کاربران می توانند از مرورگر دلخواه خود به Bing.com مراجعه کنند، سپس روی نماد “چت” کلیک کنند تا تجربه را امتحان کنند. با این حال، در آزمایش‌های خودمان، می‌توانستیم به چت بینگ در کروم دسترسی داشته باشیم، اما در حال حاضر نه به سافاری. دلیلش می‌تواند به این دلیل باشد که ما جزو «کاربران منتخب» نیستیم که در طول آزمایش‌ها به آن دسترسی پیدا کرده‌اند.

اعتبار تصویر: اسکرین شات از Bing.com

تجربه مشابه ChatGPT در بینگ چت از مدل GPT-4 OpenAI پشتیبانی می‌شود، اما برخی گزارش داده‌اند که آزمایش چت ربات هوش مصنوعی در مرورگرهای دیگر محدودیت‌های بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد. به عنوان مثال، وبلاگ WindowsLatest.com که برای اولین بار این گسترش را مشاهده کرد، اشاره کرد که Bing Chat در کروم تنها از پنج پیام در هر مکالمه پشتیبانی می کند، به جای 30 پیام موجود در Microsoft Edge. این سایت همچنین گفت که تعداد کاراکترها به جای 3000 کاراکتر پشتیبانی شده توسط Edge به 2000 محدود می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه برای رفع عدم کارکرد زیرسیستم ویندوز برای اندروید در ویندوز 11

هنگامی که ما برای اطلاعات بیشتر درخواست کردیم، مایکروسافت از تأیید این جزئیات یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین نسخه‌های مختلف بینگ چت خودداری کرد. این شرکت همچنین تأیید نمی کند که اولین بار توسعه مرورگرهای دیگر چه زمانی آغاز شد، کدام پلتفرم ها پشتیبانی می شوند، یا اینکه آیا این آزمایش ها شامل کاربران در بازارهای جهانی می شود یا خیر. ظاهراً این برای ماست که در روزهای آینده کشف کنیم.

علاوه بر افزودن پشتیبانی از کروم و سافاری، به نظر می رسد بینگ چت در حال آزمایش یک تم تیره بومی نیز است، اما این نیز هنوز به طور گسترده در دسترس نیست.

بینگ چت پس از راه اندازی در اوایل سال جاری، راه خود را در سایر محصولات مایکروسافت کار کرده است. در عرض چند هفته، Bing جدید علاوه بر ادغام با Skype، به برنامه موبایل Bing و مرورگر Edge برای iOS، و دسکتاپ وارد شد. در این ماه، مایکروسافت اعلام کرد که Bing Chat همچنین با نسخه‌ای از Bing Chat که شامل کنترل‌های مدیریتی و حریم خصوصی داده‌های متمرکز بر کسب‌وکار است، وارد این شرکت خواهد شد. در کنار آن اعلامیه، مایکروسافت همچنین اشاره کرد که Visual Search که به چت ربات اجازه می‌دهد به سوالات مربوط به تصاویر آپلود شده پاسخ دهد نیز در حال انتشار است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۸ روش برتر برای رفع عدم دانلود فایل‌های گوگل درایو در اندروید و آیفون

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QYZDYf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *