ساعات کاری دفتر VC: Fabrice do Rego در حال ساخت یکی از معدود صندوق های سرمایه گذاری تحت رهبری سیاهان در اتحادیه اروپا است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ساعات کاری دفتر VC: Fabrice do Rego در حال ساخت یکی از معدود صندوق های سرمایه گذاری تحت رهبری سیاهان در اتحادیه اروپا است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

قبل از اینکه او شود یکی از معدود مدیران صندوق سیاهپوست در اتحادیه اروپا، فابریس دو رگو، حرفه ای طولانی در امور مالی داشت. او کار خود را با Lehman Brothers آغاز کرد، قبل از اینکه به Morgan Stanley و Credit Suisse کار کند و در نهایت شرکت مشاوره M&A Valmeon Corporate Finance را تأسیس کرد.

اما ریگو در تمام سال‌های تجزیه و تحلیل معاملات M&A و شرکت‌ها، به ندرت افرادی را می‌دید که شبیه او در آن صنعت بودند. او به من می‌گوید که این درک او را برانگیخت تا The Blueprint VC را با ابراهیم اواساری راه‌اندازی کند تا از بنیان‌گذارانی با پیشینه‌های کمتر در فرانسه و بلژیک حمایت کند.

برای Do Rego، منطق پشت راه‌اندازی The Blueprint ساده است: تیم‌های مختلط با پیشینه‌های مختلف عملکرد خوبی دارند، اما تخصیص سرمایه به چنین تیم‌هایی هنوز کم است. او گفت: “پول های زیادی روی میز باقی مانده است.” بنابراین، او تصمیم گرفت، به معنای واقعی کلمه، برود آن پول را بیاورد.

The Blueprint که در دسامبر 2021 راه اندازی شد، در ژانویه گذشته شروع به جمع آوری یک سرمایه 25 میلیون یورویی کرد که بنیانگذاران امیدوارند ظرف چهار سال آینده در 30 شرکت سرمایه گذاری کنند. آنها قبلا از دو نفر حمایت کرده اند.

این شرکت دوست دارد در تیم‌های مختلط با ریشه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند که عمدتاً بر جنسیت و قومیت متمرکز هستند. طرح بلوپرینت بر دورهای بذر و پیش از تخم گذاری تمرکز دارد، چک هایی از 100000 یورو تا 400000 یورو می نویسد و ذخیره ای برای سرمایه گذاری های بعدی دارد. این بخش ناشناس است اما در حال حاضر روی فناوری عمیق یا بیوتکنولوژی سرمایه گذاری نمی کند.

من اخیراً با do Rego آشنا شدم تا در مورد کار او با The Blueprint، زنده ماندن از رکود سرمایه گذاری و بهترین راه برای پرورش نسل بعدی استعدادها در اتحادیه اروپا صحبت کنم.

(توجه: مصاحبه زیر برای طولانی بودن و وضوح کمی ویرایش شده است.)

TC: شما حدود یک سال است که این صندوق 25 میلیون یورویی را با یک پایان نامه سرمایه گذاری متمرکز بر تنوع در قاره ای با مسائل ذکر شده در مورد حقوق صاحبان سهام و گنجاندن گروه های به حاشیه رانده شده جمع آوری کرده اید. روند نزدیک شدن به شرکای محدود چگونه بوده است؟

Fabrice do Rego: خیلی سخت تر از چیزی بود که انتظار داشتم.

ما تیم بزرگی داریم و فکر می کردم با چنین تیمی کار آسانی است. اما ما با زمان‌های عجیبی در جمع‌آوری بودجه، به‌ویژه با موسسات، مواجه بودیم. اولین سوال آنها “مشکل خط لوله” بود. [asking if there was enough diverse talent to fund in France and Belgium].

چیز دیگری که دشوار بود، تفاوت بین قاره اروپا و ایالات متحده یا شاید حتی بریتانیا است – ما هنوز یک جامعه فوق العاده قوی و ثروتمند از سیاه پوستان نداریم که به یکدیگر متصل باشند. این چیزی است که ما فاقد آن هستیم و زمانی که شما می خواهید اولین سرمایه را جمع آوری کنید [for something like The Blueprint]، این همان نوع LP است که باید برای اولین میلیون ها خود داشته باشید.

حداقل اندازه هدف صندوق ما 25 میلیون یورو است. هر چیزی زیر این آستانه باشد، داشتن یک صندوق حرفه ای بسیار سخت است. ما می‌خواستیم اولین نزدیکی‌مان 12 میلیون یورو باشد و احتمالاً آن را به 10 میلیون یورو کاهش می‌دهیم زیرا می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است و سریع اعزام کنیم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bRy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *