ماشین های خودران برای تبدیل شدن به واقعیت زمان زیادی طول می کشد، اما برای همیشه طول نمی کشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ماشین های خودران برای تبدیل شدن به واقعیت زمان زیادی طول می کشد، اما برای همیشه طول نمی کشد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

کانون توجه تبلیغات از آنجایی که رانندگی خودران زمان خاص خود را در زیر نور خورشید داشت، مناطق بسیاری را روشن کرده است، اما پیشرفت در فناوری در حال پیشرفت است. واضح است که با توجه به افزایش تعداد مایل‌ها توسط ربات‌ها، تجاری‌سازی بیشتر و دیگر سرفصل‌ها، رویای عدم نیاز به رانندگی در اطراف ما مرده نیست.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


خبرهای خوبی برای یافتن وجود دارد. امروز، غول فناوری چینی بایدو مجموعه جالبی از داده‌های مربوط به آپولو گو را ارائه کرد، این «سرویس سواری خودکار» است:

آپولو گو، سرویس حمل و نقل خودکار بایدو، در سه ماهه اول سال 2023 حدود 660 هزار سواری ارائه کرد که 236 درصد نسبت به سال گذشته و 18 درصد نسبت به سه ماهه سه ماهه افزایش یافته است.

این شرکت همچنین به سرمایه‌گذاران یادآوری کرد که آپولو گو اولین کسی بود که در ماه مارس امسال در پکن مجوز «اجرای خدمات سواری بدون راننده یا اپراتور ایمنی در وسایل نقلیه» را دریافت کرد.

بنابراین، اگر میانگین سفر را مثلاً دو مایل (3.2 کیلومتر) فرض کنیم، آپولو گو تنها در سه ماهه اول یک میلیون مایل به شمال رسیده است. این مقدار زیادی رانندگی مستقل است.

به‌روزرسانی بایدو به دنبال گزارش‌های پیشرفت دیگر از تجهیزات خودروهای خودران است: کروز چند ماه پیش اعلام کرد که طی 15 ماه از زمانی که شروع به ارائه سواری کاملاً بدون راننده کرده است، «یک میلیون مایل کاملاً بدون راننده» را طی کرده است.

ما همچنین گسترش جغرافیایی کروز را در اوایل ماه مه پوشش دادیم:

کروز با گسترش حضور خود در تگزاس، خودروهای خودران خود را به شهرهای بیشتری می‌فرستد – به‌ویژه در هیوستون و دالاس. کروز در پایان سال گذشته آزمایش وسایل نقلیه خود را در آستین آغاز کرد و اعلام کرد که قصد دارد آزمایش رباتاکسی Origin را در اوایل سال 2023 در آنجا آغاز کند.

تلاش خودران Waymo Alphabet حوزه عملیاتی خود را نیز گسترش داده است:

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DXJQtA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *