این نمایشگر 3000 دلاری 32 اینچی جوهر الکترونیکی صفحات اول روزنامه را به دیوار شما می آورد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم این 3000 دلاری 32 اینچی جوهر الکترونیکی صفحات اول روزنامه را به دیوار شما می آورد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اخبار را چگونه دنبال می کنید؟ ها؟ ؟ رادیو؟ رسانه های اجتماعی؟ شاید شما یک خبره واقعی باشید که کاغذ را تحویل می‌گیرید، زیرا می‌دانید که در این دنیا لذت‌های کمی مانند باز کردن برگه‌ای روی یک فنجان قهوه در صبح یکشنبه وجود دارد.

Project E Ink به این زودی جایگزین هیچ یک از این راه‌ها نخواهد شد – و واقعاً، به نظر می‌رسد که این هدف هم نیست. خالق الکساندر کلوپینگ کل این پیگیری را به عنوان یک نوع پروژه جانبی سرگرمی توصیف می کند که در نهایت زندگی خود را به خود گرفت.

او می نویسد: «من یک علاقه مند به اخبار هستم، و قدرت و جذابیت صفحه اول یک روزنامه همیشه مرا مجذوب خود کرده است. «بنابراین، وقتی به مقاله‌ای برخوردم که توسط مهندس گوگل نوشته شده بود که یک دستگاه جوهر الکترونیکی ساخته بود که صفحه اول روزنامه مورد علاقه‌اش را به وضوح روی دیوارش نشان داده بود، حسادت کردم. بنابراین، من هم با استفاده از سخت‌افزاری ساختم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Looking Glass ChatGPT را برای حیوانات کارتونی هولوگرافیک می‌زند

از صدای آن، صفحه اختصاصی جوهر الکترونیک روزنامه پس از ضربه زدن به هکرنیوز جان خود را گرفت. این پروژه به اندازه کافی علاقه به خود جلب کرد تا بنیانگذار پلتفرم جمع آوری اخبار هلندی Blendle را متقاعد کند که فروش آن را آغاز کند.

اعتبار تصویر: جوهر پروژه E

Klöpping یک تامین کننده جوهر الکترونیکی به شکل Visionect پیدا کرد، یک شرکت اسلوونیایی که تابلوهای تعاملی کم مصرف برای دفاتر، هتل ها و فرودگاه ها ایجاد می کند. او می افزاید: «به نظر می رسد که ابعاد صفحه نمایشی که آنها برای استفاده شرکتی می فروشند، با ابعاد صفحه اول روزنامه بازشده یکسان است.

نمایشگرهای 32 اینچی مورب دارای ابعاد 27.84 × 16.29 × 0.53 اینچ و وزن کمی کمتر از 18 پوند هستند. یک پایه VESA در پشت وجود دارد که به شما امکان می دهد با استفاده از پایه تلویزیون آن را به دیوار آویزان کنید (باز هم نسبتاً سنگین است).

سایت محصول خاطرنشان می کند: «Project E Ink به هیچ روزنامه ای وابسته نیست. این نمایشگری است که URL صفحات اول روزنامه را بارگیری می کند. ما شما را تشویق می کنیم که در روزنامه مورد علاقه خود اشتراک داشته باشید، زیرا روزنامه نگاری با کیفیت سزاوار حمایت ما است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه NSFW را در Reddit در اندروید، iOS و وب فعال کنیم

ارزان نیست. این سیستم اکنون با قیمت 2783 یورو (3050 دلار) در دسترس است. شما باید 1) واقعاً اخبار را دوست داشته باشید و 2) به کل موضوع به عنوان یک هنر کاربردی نگاه کنید. بنابراین، واقعا چقدر روزنامه ها را دوست دارید؟

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://98zoom.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-3000-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1%db%8c-32-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86%db%8c-%d8%ac%d9%88%d9%87%d8%b1-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *