هدفون Nothing Ear (2) با ارتقای رایگان و ویژگی‌های جدید به رنگ مشکی بازگشته است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

چند روز قبل از راه اندازی گوشی دستی جدید خود، برند تلفن Nothing با انتشار دنباله ای از هدفون های بی سیم Ear (2) اشتهای کاربران را برمی انگیزد – اکنون به رنگ مشکی.

هدفون Nothing Ear (2) چیزی بیشتر از رنگ آمیزی جدید و براق است، زیرا این شرکت تغییراتی را برای رفع برخی از مشکلات ما با جفت اصلی انجام داده است. مهمترین این تغییرات، معرفی یک اکولایزر پیشرفته است که به کاربران امکان ایجاد پروفایل های صوتی دقیق تری را می دهد.

برای دریافت این ابزار، ابتدا باید آخرین به‌روزرسانی را برای برنامه Nothing X نصب کنید. این پچ مجموعه ای از کنترل های کشویی را برای تنظیم افزایش صدا و همچنین کنترل فرکانس معرفی می کند. پس از انجام این کار، می‌توانید در صورت تمایل به انجام هر گونه ترفند اضافی، به تغییرات ایجاد شده از طریق یک پیش‌نمایش هم‌زمان گوش دهید.

طبق ویدئویی که در حساب رسمی توییتر Nothing منتشر شده است، افراد می توانند “ های جداگانه برای ژانرهای مختلف” را نیز ذخیره کنند. و می توانید نمایه های گفته شده را از طریق کد QR در منوی تنظیمات با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پچ نرم افزاری

بقیه به روز رسانی یک سری بهینه سازی برای گوش است (2). تغییرات قابل توجه شامل بهبود اتصال بلوتوث و کیفیت بهتر تماس «هنگام استفاده از حذف نویز فعال (ACN) در حالت «تطبیقی» است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه حل برای خطای "اکانت شما اجازه ویرایش در مک را نمی دهد" در مایکروسافت 365

وقتی صحبت از آن شد، اثر کاهش نویز در هنگام استفاده از ACN در “حالت بالا” قوی تر خواهد بود. حجم صداهای سریع نیز تنظیم شده است. در چه مقامی، نمی دانیم. هیچ چیز جزئیات زیادی ارائه نکرد، اگرچه ما پرسیدیم. همچنین باید اشاره کنیم که Ear (چوب) در این به روز رسانی دارای قابلیت کاهش نویز و اکولایزر پیشرفته نیز می باشد.

برای دریافت هر چیزی که در اینجا می بینید، Nothing X را اجرا کنید، به تنظیمات دستگاه بروید و Firmware Update را انتخاب کنید.

هیچ چیز گوش (2) پوشیده شده است

(اعتبار تصویر: هیچی)

جدا از پیشرفت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزار Ear (2) دقیقاً یکسان باقی می‌ماند. شما هنوز هم طراحی سبک وزنی دارید که در هر طرف یک راننده قدرتمند 11.6 میلی متری مشتری را در خود جای داده است. هدفون های بی سیم Ear (2) در حال حاضر برای خرید از Nothing با قیمت 149 دلار در دسترس هستند. همانند مدل سفید

اتاق از بهبود

در بررسی Nothing Ear (2) ما از عملکردهای آوازی میان رده نسبتاً ضعیف به نظر می رسد. با اکولایزر پیشرفته، مشکل صدا به طور موثری برطرف شده است زیرا اکنون می توانید صدا را تنظیم کنید، که دیدن آن عالی است. با این حال، ما آرزو می کنیم که ای کاش هیچ چیز باتری را در مدل مشکی نیز بهتر نمی کرد. جوانه ها به خودی خود با یک بار شارژ چهار ساعت دوام می آورند – یکی از کمترین ها در صنعت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارت آپ ها، مراقب باشید به چه کسانی می فروشید

با کیس، عدد تا 22.5 ساعت افزایش می یابد، که اشکالی ندارد. با این حال، فقط چهار ساعت در جوانه ها؟ امیدواریم عمر باتری گوشی (3)، اگر برنامه هایی برای سومین آن وجود داشته باشد، بسیار بهتر خواهد بود.

11 جولای روز بزرگی برای این برند خواهد بود، زیرا در آن زمان دستگاه پرچمدار بعدی آن، Nothing Phone 2 به طور رسمی معرفی شد. ما تمام جزئیات دقیقی از آنچه که این گوشی هوشمند به روی میز ارائه می دهد نمی دانیم، اما افشای گسترده اخیر تعداد زیادی ارتقاء سخت افزاری بالقوه از نمایشگر 6.7 اینچی OLED گرفته تا مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را نشان می دهد. چیپست

هنگامی که در حال مطالعه پوشش ما در مورد Nothing Phone 2 هستید، لیست TechRadar از بهترین تلفن های ارزان قیمت در ایالات متحده برای سال 2023 را بررسی کنید.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hNyhGs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *