استارت آپ ها، مراقب باشید به چه کسانی می فروشید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت آپ ها، مراقب باشید به چه کسانی می فروشید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به هفته نامه استارتاپ ها خوش آمدید. ثبت نام اینجا تا هر جمعه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

به عنوان یک عکاس، حماسه آمازون خرید Digital Photo Review (DPReview در میان دوستان) قبل از اینکه به آرامی آن را در زمین خرد کند و سپس ناگهان اعلام کرد که سایت را می‌بندند و سپس می‌گوید «j/k، بالاخره ما آن را می‌فروشیم». به من مکث زیادی برای فکر کردن داده است. شما گهگاه استارت‌آپ‌هایی را می‌بینید که در نهایت به روش‌هایی به‌دست می‌آیند که کمی عجیب به نظر می‌رسد، و من مطمئن نیستم که آیا آمازون مکانی عالی برای DPReview بوده است یا خیر.

کنار گذاشتن برند توسط آمازون، مرا به این فکر می‌کند که با IMDb و Goodreads چه اتفاقی می‌افتد – دو برند بسیار محبوب دیگر که به نظر می‌رسد با جایگاهی که آمازون این روزها در آن قرار دارد، تناسب عجیبی دارند.

برای استارت‌آپ‌ها، به نظر من، درسی که در اینجا وجود دارد این است که شما باید یک خریدار پیدا کنید که مطابق با ماموریت باشد و بتواند در آینده بلندمدت کسب و کار شما سرمایه‌گذاری کند. اگر نه، شما در دنیایی از ناامیدی قرار دارید. اگر آماده هستید که کنار بروید و آن را یک روز بگذرانید، شاید اشکالی ندارد – اما اگر امیدوارید به ساخت و توسعه کاری که شروع کرده اید ادامه دهید، بفهمید که آیا خریدار بودجه دارد و مایل است به سرمایه گذاری در شما ادامه دهد یا خیر. شرکت.

چیز دیگری که این هفته خیلی به آن فکر کرده ام مالکیت معنوی است. من یک سری جدید TC+ را درباره IP (مالکیت معنوی) شروع کردم که با استراتژی شروع شد. در چند ماه آینده منتظر چیزهای بیشتری باشید!

روزهای سخت در سرزمین سخت افزار

تصویر دوستان در حال دوچرخه سواری پشت سر هم در پس زمینه آبی.

اعتبار تصویر: Malte Mueller (در یک پنجره جدید باز می شود) / Getty Images

این هفته، یک شرکت دوچرخه سواری بسیار محبوب، VanMoof، تحت حمایت ورشکستگی قرار گرفت. نکته جالب اینجا این است که دوچرخه ها را می توان با استفاده از تلفن شما باز کرد و ردیابی کرد. اگر شرکت از بین برود، چه اتفاقی برای برنامه می افتد؟ جالب اینجاست که یکی از رقبای شرکت دوچرخه به کمک آمد و ی را منتشر کرد تا به صاحبان VanMoof اجازه دهد قفل دوچرخه های خود را باز کنند – و سوار شوند.

چالش VanMoof گفتگو را در مورد آنچه که با سخت افزارهای دارای نرم افزار فعال می شود، زمانی که اتفاقی برای شرکت هایی که آنها را توسعه می دهند رخ می دهد، پیش می برد. وقتی شرکت خودم، Triggertrap، از کار افتاد، تصمیم گرفتیم برنامه‌ها را منبع باز کنیم، اما این نیز یک راه‌حل پایین‌تر است: همانطور که همه ما عاشق منبع باز هستیم، منحنی یادگیری برای دانلود، کامپایل و بارگذاری برنامه روی تلفن شما بسیار فراتر از سطح مهارت معقول مصرف کننده معمولی است – از جمله مالک معمولی VanMoof.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت واقعاً می خواهد که کسب و کار شما از هوش مصنوعی بیشتری استفاده کند

تیم حمل‌ونقل ما نگاهی به بهترین دوچرخه‌های برقی در سال 2023 برای هر نوع دوچرخه‌سواری انداخته است، و همچنین … چه چیزی باعث آتش‌سوزی باتری در دوچرخه‌های الکترونیکی می‌شود.

خوب به نظر می رسد ناراحت کننده است: من نگاهی دقیق‌تر به Proclaim انداختم، استارت‌آپی که ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد تا بتوانید با فشار دهان خود را بشویید.

تو به دور من بچرخ، عزیزم، درست: برایان تعجب می کند، اگر صفحه گردان 60000 دلاری جانی آیو را نخرید، آیا واقعاً طرفدار موسیقی هستید؟

مطمئناً، به نظر می رسد که این روش معقولی برای خواندن روزنامه است: برایان نگاهی به 32 اینچی جوهر الکترونیکی 3000 دلاری می اندازد که صفحات اول روزنامه را به دیوار شما می آورد.

باتری های نسل بعدی: من تلاش برای باتری های EV حالت جامد (TC+) و شرکت هایی که در حال ساخت فناوری در این فضا هستند را بررسی کردم.

قرار دادن سرگرمی در صندوق

Getty Images 465511129

اعتبار تصویر: گتی ایماژ / مشابه

الکس در +TC معتقد است که با خروج ارزش استارت‌آپ، نقدینگی ضعیف ممکن است به توانایی VCها برای افزایش سرمایه آسیب برساند. اگر شما یک استارت‌آپ هستید و نمی‌دانید که آیا باید کلاً از VC اجتناب کنید، ما توصیه‌های خوبی برای راه‌اندازی راه‌اندازی از سوی تام اوکمن، یکی از بنیان‌گذاران Nord Security در مقاله‌اش برای توسعه یک محصول فناوری مصرف‌کننده نیازی به VC نداریم. .

من از دیدن اینکه رایان پترسن از Flexport – که دیو کلارک کهنه کار آمازون به عنوان مدیرعامل جایگزین شد – به عنوان یک شریک در صندوق بنیانگذاران Peter Thiel نقش جدیدی پیدا کرده است.

روند جالب دیگری در حال رخ دادن است، جایی که وجوهی که به طور سنتی بر روی SaaS تمرکز می کردند، نگاه بسیار دقیق تری به هوش مصنوعی دارند. Capital 300 میلیون یورو برای صندوق پنجم خود جمع آوری می کند و Sapphire Ventures قصد دارد بیش از 1 میلیارد دلار در استارت آپ های هوش مصنوعی سازمانی سرمایه گذاری کند.

سال پرفراز و نشیبی بود و خواندن قطعه کاران در TC+، جایی که 15 سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین شگفتی‌های سال 2023 را تا به حال برمی‌گزیدند، جذاب بود.

ضربه زدن به ترمز عواقبی دارد: در Equity این هفته، تیم به استارت‌آپ‌ها یادآوری می‌کند که کاهش رشد می‌تواند باعث کاهش سرمایه‌گذاری شما شود.

اندازه گیری راه موفقیت آنها: برای TC+، با یک شرکت VC صحبت کردم که از تست های شخصیتی و هوش مصنوعی برای یافتن سرمایه گذاری های بعدی خود استفاده می کند.

به ماه؟ خوب، حداقل به ابر: الکس گزارش می دهد که کاهش تورم در ایالات متحده تسکین جزئی را برای ارزیابی های فناوری (TC+) به همراه دارد.

بنابراین، سلامت زمین استارتاپ چیست؟

پزشک زن در حال نمایش کلیپ بورد به بیمار در بیمارستان

اعتبار تصویر: Suwannar Kawila / EyeEm / Getty Images

اگر این درست است که از تلاطم های بزرگ فرصت های بزرگی به دست می آید، همه ما باید در حال حاضر در اقیانوسی از فرصت ها موج سواری کنیم.

با نگاهی به اخراج‌های فنی در سال 2023، روندی در حال ظهور است: به نظر می‌رسد که بدترین اتفاق ممکن است پشت سر ما باشد. با این حال، همه چیز متزلزل است، و در حالی که تعداد کل افرادی که شغل خود را در فناوری از دست می دهند رو به کاهش است، دوران اخراج فناوری به روشی جالب در حال تحول است (TC+) – کمتر به کارگران فناوری نشان داده می شود، اما شرکت های بیشتری در حال انجام این کار هستند. آی تی. به عبارت دیگر، شاهد هستیم که شرکت های بیشتری کاهش های کوچک تری انجام می دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  باز کردن قفل اقتصاد زنان تریلیون دلاری

هوش مصنوعی به رشد و شکوفایی خود ادامه می دهد، اما ما همچنین شاهد بوده ایم که تعدادی از استارت آپ ها برای ادامه فعالیت خود دور از کار افتاده اند.

استارت‌آپ داروسازی آنلاین هندی PharmEasy یکی از آنهاست، زیرا طبق گزارش‌ها قصد دارد دور جدیدی از بودجه را با کاهش 90 درصدی نسبت به ارزش‌گذاری قبلی افزایش دهد.

در سرزمین کریپتو، شبکه سلسیوس در آب داغ است. این استارتاپ که زمانی بیش از 3 میلیارد دلار ارزش داشت، توسط SEC، CFTC و FTC به اتهام طرحی برای کلاهبرداری از کاربرانش مورد شکایت قرار گرفت.

تنظیم مجدد داستان: احتمالاً به صورت تصادفی با سری Pitch Deck Teardown من برخورد کرده اید، جایی که من پیچ عرشه های موفق را بررسی می کنم و خوب، بد، و خنده دارهای خنده دار را به اشتراک می گذارم. برای عرشه بذر 8 میلیون دلاری Nokod Security (TC+)، آنقدر با روایت گیج شدم که کل عرشه را دوباره مرتب کردم. احتمالاً این یکی از بهترین بازی‌هایی است که من انجام داده‌ام، پس نگاهی بیندازید!

خوب انجام دادن در حین انجام کار خوب: در Deal Dive، Becca می نویسد که هنوز اشتهای سرمایه گذار برای شرکت های سه گانه وجود دارد، حتی با وجود اینکه بازار نسبت به گذشته سخت تر است.

مطالب برتر این هفته در TechCrunch

هنوز خیلی دیر نیست که از هوش مصنوعی استفاده کنید: ویل پول داستانی را به TC+ ارائه کرد که در آن 5 مرحله برای پیشرفت سریع با هوش مصنوعی مولد تنها در سه ماه شرح داده شد.

این یک پرنده است؟ آیا هواپیما است؟ آیا این یک راه اندازی رایانش ابری است؟: DigitalOcean استارتاپ محاسبات ابری Paperspace را به قیمت 111 میلیون دلار نقد خریداری کرد.

این آبزی پروری یک شاخ تک شاخ پرورش دادکاترین گزارش می دهد که استارتاپ آبزی پروری اندونزیایی eFishery یک دور سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری را با ارزش گذاری شمالی 1 میلیارد دلار انجام می دهد.

اگر از من بپرسید این تیتر کمی سخت است: من در مورد بودجه 3 میلیون دلاری Sourcetable گزارش دادم، زیرا این شرکت ادعا می کند که آینده صفحات گسترده صفحات گسترده است.


IRL تعمیر TechCrunch خود را دریافت کنید. در سپتامبر امسال در Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا خود را در همه چیز استارتاپ غرق کنید. از مصاحبه‌های سرفصل‌ها گرفته تا میزگردهای صمیمی گرفته تا یک نمایشگاه استارت‌آپ پرجمعیت، چیزی برای همه در Disrupt وجود دارد. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی STARTUPS، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.

استارت‌آپ‌ها، مراقب باشید توسط Haje Jan Kamps که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود، به چه کسی می‌فروشید

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/imzJiO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *