با Negative Dock زیبایی زیبایی به Dock صفحه اصلی خود بدهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چه جیلبریک شده باشید چه نباشید، اگر سیستم عاملی دارید که از سوء استفاده MacDirtyCow پشتیبانی می کند، یعنی iOS یا iPadOS 15.0-16.1.2، می توانید از افزونه هایی استفاده کنید که ظاهر و رفتار یا شما را تغییر می دهند.

داک منفی قبل و بعد از مقایسه.

اگر به افزونه‌ای علاقه دارید که پایه صفحه اصلی شما را متمایز کند، توصیه می‌کنیم به حوض منفی توسط توسعه دهنده iOS HackZy.

همانطور که ممکن است خودتان در نمونه‌های قبل و بعد از اسکرین‌شات بالا متوجه شوید، Negative Dock پس‌زمینه Dock صفحه اصلی شما را از سبک سنتی تار به یک سبک شفاف تغییر می‌دهد که باعث می‌شود طرح پشت آن طوری به نظر برسد که گویی رنگ‌ها معکوس شده‌اند.

جلوه‌ای که مشاهده می‌کنید زیبایی‌شناسی چشم‌نوازی را تقویت می‌کند که در غیر این صورت در دستگاه‌های غیر جیلبریک امکان‌پذیر نخواهد بود، و فرصتی منحصربه‌فرد را برای کاربران فراهم می‌کند تا چیزی را در صفحه اصلی خود داشته باشند که از بین مردم متمایز باشد.

برای بهترین جلوه، توصیه می‌کنیم Negative Dock را با کاغذدیواری‌های جزئیات گرا جفت کنید، زیرا کاغذدیواری‌های استاندارد بدون طرح احتمالاً نظر شما را جلب نمی‌کنند.

کسانی که علاقه مند به آزمایش Negative Dock برای خود هستند، می توانند آن را از مدیر بسته Misaka برای دستگاه های MacDirtyCow خریداری کنند. هر کسی که قبلاً از Misaka استفاده نکرده است، می‌تواند مراحل آموزش ما را برای شروع استفاده از آن دنبال کند و بسته‌های سازگار با MacDirtyCow، مانند Negative Dock و موارد دیگر را دانلود کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک پست BeReal را در اندروید و iOS حذف کنیم

آیا قصد دارید از Negative Dock استفاده کنید؟ در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AKXzqt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *