چگونه یک پست BeReal را در اندروید و iOS حذف کنیم

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه یک پست BeReal را در و iOS حذف کنیم
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

BeReal یکی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد لحظات بدون فیلتر و معتبر را به اشتراک بگذارید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است بخواهید پست BeReal را که از آن ناراضی هستید یا با حال و هوای فعلی شما مطابقت ندارد حذف کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه یک پست BeReal را در دستگاه های اندروید و iOS حذف کنید.

یک پست BeReal را حذف کنید

اما قبل از اینکه مراحل را بررسی کنیم، ممکن است تعجب کنید که چرا در وهله اول می خواهید یک پست BeReal را حذف کنید. خوب، دلایل زیادی برای این کار وجود دارد. ممکن است به اشتباه چیزی پست کرده باشید، یا شاید شرایط شما تغییر کرده باشد و دیگر تمایلی به اشتراک گذاری آن نداشته باشید. صرف نظر از این، دانستن نحوه حذف پست BeReal ضروری است. بیایید مراحل را گام به گام بررسی کنیم.

نکاتی که قبل از حذف پست BeReal باید بدانید

نکاتی وجود دارد که باید قبل از حذف یک پست BeReal بدانید.

  1. هنگامی که یک پست BeReal را حذف می کنید، نمی توان آن را ابی کرد. اطمینان حاصل کنید که در مورد حذف آن مطمئن هستید، زیرا هیچ راهی برای بازیابی آن در آینده وجود ندارد. علاوه بر آن، حذف یک پست BeReal نه تنها آن را از فید، بلکه از بخش خاطرات شما نیز حذف می کند.
  2. شما فقط می توانید یک پست BeReal را در روز حذف کنید.
  3. حذف یک پست BeReal آن را از شما و فیدهای کاربرانی که شما را دنبال می کنند یا به آن دسترسی دارند حذف می کند. همچنین هرگونه لایک، نظر یا تعامل دیگر را حذف خواهد کرد.
  4. اگر پست BeReal خود را حذف کنید، قبل از اینکه بتوانید پست های عمومی را در Discovery مشاهده کنید، باید یک پست دیگر ارسال کنید.

قبل از حذف یک پست BeReal، یک لحظه به بررسی محتوا، ارزیابی تاثیر آن و بررسی عواقب بالقوه حذف آن اختصاص دهید. گفته شد، اجازه دهید با مقاله شروع کنیم.

همچنین بخوانید: نحوه ایجاد حافظه با استفاده از برنامه Photos در iPhone و iPad

چگونه یک پست BeReal را به سرعت حذف کنیم

می توانید یک پست BeReal را در برنامه BeReal به راحتی حذف کنید. این فرآیند ساده است و چه از Android و چه iOS استفاده می کنید، ثابت می ماند. با این حال، برای نمایش، ما تصمیم می‌گیریم از یک دستگاه iOS استفاده کنیم. اگر اندرویدی هستید، می توانید دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه BeReal را راه اندازی کنید و به پستی که می خواهید حذف کنید بروید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 سریعترین راه برای دریافت کارما در Reddit
به پستی که می خواهید حذف کنید بروید

گام 2: یک بار در پست، روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید. از منوی کشویی، “Delete my BeReal” را انتخاب کنید.

مرحله 3: در صفحه بعدی، از شما پرسیده می شود، “چرا می خواهید BeReal خود را حذف کنید؟” هر گزینه مربوطه را انتخاب کنید و “بله، مطمئن هستم” را انتخاب کنید.

مرحله 4: برای تأیید مجدد، BeReal برای آخرین بار از شما می‌پرسد که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید پست خود را حذف کنید. برای تایید، روی Delete ضربه بزنید.

روی حذف ضربه بزنید

شما بروید. شما با موفقیت پست BeReal خود را حذف کردید. اگر نمی‌خواهید پست خود را حذف کنید، اما می‌خواهید فقط خاطرات را حذف کنید، به خواندن ادامه دهید.

همچنین بخوانید: چگونه حساب BeReal خود را برای همیشه حذف کنیم

چگونه BeReal را از خاطرات خود حذف کنید

هنگامی که یک پست BeReal را می گیرید، سیستم به طور خودکار آن را در یک گالری خصوصی به نام Memories ذخیره می کند که منحصراً در دسترس شماست. اگر تصمیم دارید پست عمومی BeReal خود را حذف کنید، تصویر را از Memories نیز حذف خواهد کرد.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که حذف یک عکس از Memories روی نمایان شدن پست اصلی BeReal تأثیری نخواهد داشت. بنابراین، حتی اگر آن را از Memories حذف کنید، پست همچنان به صورت عمومی برای دوستان شما قابل مشاهده خواهد بود. با این درک، بیایید با مراحل شروع کنیم.

توجه داشته باشید: برای اهداف نمایشی، ما با یک دستگاه اندرویدی می رویم. می توانید همین مراحل را در آیفون نیز دنبال کنید.

مرحله 1: BeReal را راه اندازی کنید و روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

روی نمایه خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید

گام 2: در صفحه نمایه، بخش خاطرات شما را در زیر نام حساب خود خواهید دید. روی “مشاهده همه خاطرات من” ضربه بزنید.

روی «مشاهده همه خاطرات من» ضربه بزنید

نمای تقویمی از عکس هایی که در BeReal ارسال کرده اید را خواهید دید.

مرحله 3: به هر تاریخی که می‌خواهید از Memories حذف شود ضربه ملایمی بزنید. از پست، روی نماد سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

روی نماد سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید

مرحله 4: “حذف از حافظه ها” را از منوی کشویی انتخاب کنید. در “آیا مطمئن هستید که می خواهید این BeReal را حذف کنید؟” پاپ آپ، حذف را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید: می توانید تصویر را قبل از حذف از قسمت Memories دانلود کنید.

حذف را انتخاب کنید

شما آن را دارید. شما حافظه BeReal خود را بدون حذف پست BeReal حذف کرده اید. با این حال، اگر نمی توانید پست BeReal خود را حذف کنید، به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه آن را اصلاح کنید.

همچنین بخوانید: اگر نمی توانید استوری اینستاگرام خود را حذف کنید چه کاری انجام دهید

چرا Delete My BeReal در دسترس نیست

اگر دکمه “Delete My BeReal” در برنامه BeReal موجود نیست، ممکن است چند دلیل برای این وجود داشته باشد. در اینجا برخی از توضیحات احتمالی وجود دارد:

  1. ممکن است برنامه BeReal محدودیت زمانی برای حذف BeReal شما داشته باشد. اگر از این محدودیت زمانی تجاوز کرده اید، ممکن است گزینه حذف BeReal دیگر در دسترس نباشد.
  2. اگر BeReal که می خواهید حذف کنید توسط کاربر دیگری با شما به اشتراک گذاشته شده است، ممکن است اجازه حذف آن را نداشته باشید. فقط خالق اصلی BeReal صلاحیت حذف آن را دارد.
  3. همچنین ممکن است یک نقص فنی یا اشکال در برنامه وجود داشته باشد که مانع از دسترسی شما به ویژگی حذف شود. در چنین مواردی، می‌توانید برنامه را ببندید و دوباره باز کنید یا به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف می‌شود یا خیر.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اشتراک‌گذاری طرح فضای ذخیره‌سازی Google One با خانواده در تلفن همراه و دسک‌تاپ

اگر نمی توانید گزینه “Delete My BeReal” را پیدا کنید یا اگر برای شما در دسترس نیست، توصیه می شود برای حل مشکل با تیم پشتیبانی BeReal تماس بگیرید. اگر سؤالی دارید که ما پاسخ ندادیم، به بخش زیر بروید.

سوالات متداول در مورد حذف پست BeReal

1. اگر BeReal شما را حذف کنید، مردم همچنان می توانند آن را ببینند؟

نه، به محض حذف پست BeReal، از حساب شما حذف خواهد شد و دیگر برای دیگران قابل مشاهده نخواهد بود. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اگر شخصی قبلاً یک اسکرین شات گرفته باشد یا BeReal را قبل از حذف آن ذخیره کرده باشد، ممکن است همچنان یک کپی از محتوا داشته باشد.

2. چند بار در روز می توانید BeReal خود را حذف کنید؟

BeReal به کاربران اجازه می دهد هر روز یک بار پست ها را حذف کنند. به عبارت دیگر، شما می توانید هر 24 ساعت یک بار یک پست BeReal را حذف کنید. پس از حذف BeReal، تا 24 ساعت نگذرد دیگر نمی‌توانید حذف کنید.

3. آیا پست های BeReal بعد از 24 ساعت حذف می شوند؟

نه، پست های BeReal به طور خودکار پس از 24 ساعت ناپدید نمی شوند. علاوه بر این، BeReal به طور خودکار پست ها را پس از یک دوره مشخص حذف نمی کند. شما می توانید پست های BeReal خود را تا زمانی که آنها را به صورت دستی حذف نکنید، مشاهده کنید. بنابراین، اگر می خواهید یک پست BeReal را پس از یک دوره مشخص حذف کنید، باید خودتان این کار را انجام دهید.

4. 6 ساعت تاخیر در BeReal به چه معناست؟

BeReal یک اعلان برای همه کاربران در یک منطقه به طور همزمان ارسال می کند و آنها دو دقیقه فرصت دارند تا از خود و محیط اطراف خود عکس بگیرند و پست کنند. اگر پنجره دو دقیقه‌ای را از دست دادید، همچنان می‌توانید BeReal را با تأخیر ارسال کنید، اما برنامه نشان می‌دهد که چند دقیقه یا چند ساعت تأخیر داشته‌اید. بنابراین، “6 ساعت تاخیر” در BeReal به این معنی است که شما عکس خود را 6 ساعت پس از ارسال اعلان ارسال کرده اید.

پست خود را حذف کنید

حذف یک پست BeReal یک راه ساده و موثر برای حفظ کنترل حضور آنلاین شما است. با پیروی از دستورالعمل های گام به گام در این مقاله، می توانید به راحتی هر پست ناخواسته یا قدیمی را از حساب BeReal خود حذف کنید. همچنین ممکن است بخواهید این برنامه های اندروید را برای مسدود کردن برنامه های رسانه های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد بررسی کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pQz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *