اینتل از ربات Humanoid Figure با مبلغ 9 میلیون دلار حمایت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اینتل از ربات Humanoid Figure با مبلغ 9 میلیون دلار حمایت می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شرکت رباتیک Figure مستقر در منطقه خلیج این هفته اعلام کرد که انسان نما آن به طور رسمی اولین گام های خود را برداشته است – نقطه عطفی که چند روز قبل از اولین سالگرد تاسیس شرکت انجام شد. فیگور در مدت زمان کوتاهی پیشرفت خوبی داشته است، که دلیل آن بخش کوچکی از سرمایه گذاری اولیه 100 میلیون دلاری موسس و مدیر عامل برت ادکاک است.

البته، اداره هر شرکت روباتیک یک تلاش بسیار پرهزینه است، چه رسد به ساختن سخت افزار و نرم افزار برای یک انسان نما چند منظوره – جام مقدس دیرینه در این فضا. فیگور از آن زمان شروع به جستجوی فراتر از دیوارهای خود برای کمک به ساخت این رویا کرده است. در ماه مه، مبلغ قابل توجهی 70 میلیون دلاری از سری A به رهبری Parkway Venture Capital را اعلام کرد.

در آن زمان، ادکاک به من گفت که افزایش بیشتر در کوتاه مدت روی میز است. امروز این شرکت به TechCrunch می‌گوید که سرمایه‌گذاری 9 میلیون دلاری دیگر را به صندوق سرمایه‌گذاری اینتل اضافه می‌کند، که ممکن است به زودی به یک شراکت استراتژیک تبدیل شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پرسش و پاسخ: نایلون جدید با درجه پزشکی Ascend و Foster Corporation

مدتی است که Figure پیشرفت خود را برای علاقه مندان به نمایش گذاشته است و اینتل به وضوح آنچه را که در ربات Figure 01 مشاهده کرده است، پسندیده است.

مارک لیدون، مدیر عامل اینتل کپیتال می گوید: «اینتل کپیتال دائماً به دنبال شرکت هایی است که مرزهای نوآوری را پشت سر می گذارند، و ما معتقدیم که Figure این پتانسیل را دارد که طرز فکر جهان در مورد را تغییر دهد. تمرکز فیگور بر تقویت اقتصاد نیروی کار بخش مهمی از آینده ما است و ما مشتاقانه منتظر هستیم که در خط مقدم حمایت از توسعه انسان نما باشیم.

فیگور تنها شرکتی است که در حال حاضر روی ساخت یک انسان نمای همه منظوره کار می کند. تسلا، Apptronik و Open AI 1X همگی به دنبال حل این مشکل بسیار دشوار هستند. بر خلاف برنامه تسلا برای همه چیز برای همه افراد در هنگام راه اندازی، رویکرد Figure یک رویکرد عمدی است و در درجه اول بر برنامه های کاربردی انبارهای صنعتی برای شروع تمرکز دارد.

ربات انسان نمای شکل

اعتبار تصویر: شکل

وقتی در ماه مه از دفتر مرکزی شرکت بازدید کردم، آنها اخیراً یک انبار ساختگی را که در مرکز دفتر قرار دارد، به پایان رسانده بودند. با این حال، در آن زمان، ربات برای شروع آزمایش آماده نبود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اگر امنیت سایبری ضد رکود نیست، چیست؟

دسترسی به اینتل از طریق بازوی مخاطره‌آمیز آن، منابع بالقوه زیادی را برای شرکت جوانی مانند Figure فراهم می‌کند – به‌ویژه شرکتی که به‌دنبال راه‌اندازی، اجرا و گسترش سریع است.

ادکاک در نسخه‌ای می‌گوید: «اینتل کپیتال در ایجاد شرط‌بندی‌های بزرگ و جسورانه در خط مقدم است و ما هیجان‌زده هستیم که دیدگاه مشابهی درباره آینده‌ای بهتر به اشتراک بگذاریم. این سرمایه گذاری در کنار منابع جهانی و تخصص تیم اینتل به تسریع رشد و موفقیت Figure کمک می کند.

تیم Figure با 50 نفر هنوز نسبتاً کوچک است، اگرچه این شرکت استخدام استراتژیک زیادی را انجام داده است، از جمله کارمندان سابق از مکان‌هایی مانند Boston Dynamics، Tesla و .

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VttVfK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *