مطالعه فشار بر تولیدکنندگان را برای نوآوری برجسته می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مطالعه جدیدی که توسط سازنده دیجیتال Protolabs سفارش داده شده است، چالش هایی را که متخصصان ارشد تولید تحت فشار فزاینده برای نوآوری با آن مواجه هستند، برجسته می کند.

مطالعه “قانون تعادل: باز کردن قفل نوآوری در تولید”، با مشارکت آژانس رهبری فکری B2B FT Longitude انجام شد و نشان می‌دهد که مبتکرترین مدیران در شناخت حوزه‌هایی از کسب‌وکار که نیاز به توجه فوری دارند، مانند حفظ استعداد، توانمندسازی خلاقیت و اجتناب از فرسودگی شغلی برتر هستند.

این گزارش نشان می‌دهد که تولیدکنندگان هرگز به اندازه امروز فشار زیادی برای نوآوری احساس نکرده‌اند. تنها 22 درصد از 450 متخصص تولید که مورد بررسی قرار گرفتند معتقدند که اینطور نیست. تقاضای بی‌سابقه برای ایده‌های جدید به دلیل نیاز به ایجاد سریع‌تر محصولات و خدمات جدید و کارآمدتر و پایدارتر انجام می‌شود.

این مطالعه یک گروه «رهبران» را شناسایی کرد – پاسخ‌های کسانی را که معتقدند در نوآوری بیش از انتظارات هستند، جدا می‌کرد تا بفهمد چگونه نگرش‌هایشان آنها را متمایز می‌کند. این نشان داد که رهبران ذهنیتی دارند که بیشتر با فوریت ها و فرصت های نوظهور هماهنگ است. گروه «رهبران» چالش‌های اصلی خود را نیاز به حفظ استعدادهای درخشان، جلوگیری از فرسودگی و حمایت از نبوغ انسانی در رونق شناسایی کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نگاهی به اولین گروه استارت آپ های مبتنی بر بیت کوین Wolf بیاندازید

از پاسخ دهندگان در مورد فرهنگ کاری، فرآیندها و فناوری، به عنوان مثال، نگرش ها و رویکردهای خود را نسبت به استراتژی زنجیره تامین، فرمت کار کارکنان و سرمایه گذاری های فناوری نشان دادند. سایر پاسخ‌دهندگان متوجه می‌شوند که کسب‌وکار آن‌ها در «شکست سریع»، راه‌اندازی و مقیاس‌بندی محصولات یا خدمات جدید یا همکاری بیشتر با اشخاص ثالث برای به ثمر رساندن سریع‌تر ایده‌های جدید خوب نیست.

Bjoern Klaas، معاون و مدیر عامل Protolabs Europe، گفت: “کسب و کارهایی که با آنها صحبت می کنیم درک می کنند که نوآوری برای افزایش کارایی، ایجاد رشد و حمایت از پایداری مهم تر از همیشه است. حرفه ای ها فشار کسب و کار، مشتریان، رقبا و صنعت را به طور کلی احساس می کنند. تصمیم برای نوآوری بسیار مهم است زیرا چالش‌های خاص خود را به همراه دارد و استراتژی‌های جدیدی که نیاز دارد می‌تواند باعث اختلال در کسب‌وکار شود. سازمان‌های بیشتری باید با ریسک راحت باشند – رویکرد شکست سریع و انجام زودتر تکرار محصول را بپذیرند.

این مطالعه نشان داد که:

  • تقریبا دو سوم (65٪) از رهبران معتقدند که کسب و کار آنها نیاز فوری به به روز رسانی رویکرد خود به نوآوری دارد و فعالانه به دنبال راه هایی برای انجام این کار هستند.
  • تقریباً سه چهارم (73٪) از رهبران می گویند که نگران حفظ خلاق ترین کارمندان خود هستند.
  • دو سوم (66%) از رهبران معتقدند خلاقیت انسان از طریق اشتیاق به فناوری جدید نادیده گرفته می شود.
  • بیش از یک سوم (34٪) از همه پاسخ دهندگان می گویند که کسب و کار آنها آنقدر که باید در شکست سریع خوب نیست.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین راه برای رفع مشکلات مقیاس و بزرگنمایی در گوگل کروم

پیتر ریچاردز، معاون بازاریابی و فروش EMEA در Protolabs اروپا، گفت: «در جمع‌آوری این مطالعه، متخصصانی را که در نوآوری پیشرو هستند، جدا کردیم تا به ما بینشی درباره آنچه برای تیم‌های نوآور پیشرو امروزی کار می‌کند، ارائه دهیم. همچنین به ما چشم‌اندازی در مورد جایی که دیگران ممکن است کوتاهی کنند به ما داد. پرورش خلاقیت گاهی اوقات در میان اشتیاق به فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی نادیده گرفته می شود. اتخاذ حس فوریت بیشتر به عنوان کلید موفقیت در نظر گرفته می‌شود، اما رهبران کاملاً آگاه هستند که این امر با خطراتی مانند فرسودگی بالقوه، منجر به از دست دادن استعدادهای برتر می‌شود.»

گزارش کامل را می توانید از اینجا دانلود کنید: قانون تعادل: باز کردن قفل نوآوری در تولید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cTYRhG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *