تصاویر پس زمینه با نوردهی طولانی برای آیفون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

مجموعه iDownloadBlog Wallpapers of Week مجموعه ای از تصاویر با کیفیت عکس در حال اجرا برای دستگاه شما است. هر هفته برای دانلودهای کاملاً جدید برگردید و هر هفت روز دستگاه‌های خود را تازه نگه دارید. در قسط امروزی، تصاویر با نوردهی طولانی زندگی متحرک را ثبت می کنند.

تصاویر پس زمینه با نوردهی طولانی برای آیفون

مجموعه ما مرتباً تحت تأثیر خوانندگان iDB قرار می گیرد یا از مکان هایی در سراسر وب تهیه می شود. Unsplash.com یک مخزن بدون مجوز است که در آن عکاسان به اندازه کافی مهربان هستند تا کارهای خود را برای دانلود به اشتراک بگذارند. می توانید در وب سایت برای مضامین، کلمات کلیدی و حتی جهت گیری های تصویر خاص جستجو کنید. در این مورد، من برای برچسب های نوردهی طولانی که در جهت پرتره بودند جستجو کردم. بازگشت گزینه های زیادی ارائه کرد، اما این گزینه ها برای من به عنوان برخی از بهترین ها برجسته بودند.

در زیر، نسخه با وضوح کامل هر عکس را دانلود کنید. اندازه بوم بسیار بزرگتر از صفحه نمایش آیفون است و به شما این فرصت را می دهد تا تصاویر را به دلخواه خود قاب کنید. بسیاری از موارد زیر حتی روی صفحه نمایش Pro 12.9 اینچی نیز کاملاً کار می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه نصب Spotify بر روی ساعت گارمین

مورد علاقه من از دانلودها اول فهرست شده است. تصویری از Touann Gatouillat را خواهید دید که آسمان شب باورنکردنی و کهکشان راه شیری را به تصویر می کشد. آسمان آبی شب در چراغ‌های خودروی عبوری که به مدت طولانی در معرض دید قرار می‌گیرند، دیده می‌شود. سپس یک چراغ ترمز قرمز متضاد به تصویر تاریک شده می افزاید.

 

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BUvABf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *