تیم های مایکروسافت در حال ارائه یک به روز رسانی امنیتی بزرگ برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شما هستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکروسافت تیمز قرار است با ارائه چندین ابزار و خدمات Defender برای آفیس 365 از تعدادی افزایش امنیتی بهره مند شود.

سرویس کنفرانس ویدیویی در حال دریافت یک سری ارتقاء متمرکز بر امنیت است زیرا مایکروسافت به دنبال کمک به کاربران در سراسر جهان برای ایمن ماندن است.

افزوده‌های جدید شامل حفاظت کامل از تیم‌های مایکروسافت و همچنین تجربه بهبودیافته برای مدیران فناوری اطلاعات و تیم‌های عملیات امنیتی (SecOps) در همه جا می‌شود.

امنیت تیم های مایکروسافت

در ابتدا در مارس 2023 معرفی شد، اما اکنون در دسترس است، از دیگر ویژگی‌های جدید، امکان گزارش پیام‌های مشکوک به طور مستقیم در Teams برای کاربران است، مشابه آنچه در حال حاضر برای گزارش ‌های مشکوک در در دسترس است.

تیم‌های امنیتی هر زمان که کاربران پیام‌های مشکوک را گزارش کنند، با قابلیت مسدود کردن یا قرنطینه کردن خطرات احتمالی هشدار داده می‌شوند و می‌توانند آنها را در پورتال Microsoft 365 Defender مشاهده کنند.

مایکروسافت همچنین به ویژگی‌های شکار پیشرفته موجود در Microsoft 365 Defender برای پشتیبانی از امنیت تیم‌ها اضافه می‌کند و به مدیران فناوری اطلاعات این فرصت را می‌دهد که شبیه‌سازی‌های حمله را برای افزایش آگاهی و محافظت در برابر تهدیدهایی مانند فیشینگ اجرا کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش سریع برای رفع خطای «مطمئن شوید که پوشه Temp شما معتبر است» در ویندوز 11

امنیت همکاری برای تیم های مایکروسافت اکنون برای مشتریان Microsoft E5، Microsoft E5 Security یا Microsoft Defender برای Office 365 در دسترس است.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: «امروز، 270 میلیون کاربر از تیم‌ها برای برقراری ارتباط و بهره‌وری استفاده می‌کنند که این امر برای همکاری مؤثر ضروری است.

“با این حال، تعداد فزاینده کاربران همچنین هدف جدیدی را برای دشمنانی که تلاش می‌کنند به داده‌ها و عملیات حساس سازمان‌ها دسترسی پیدا کنند، تبدیل کرده است. حملاتی مانند فیشینگ و باج‌افزار که برای دهه‌ها عمدتاً از ایمیل به عنوان نقطه ورودی استفاده می‌کردند، اکنون نیز کاربران را بر روی ابزارهای همکاری با فرکانس فزاینده هدف قرار می‌دهند.”

تجزیه و تحلیل – به روز رسانی تیم های خوش آمد برای کاربران در همه جا

مایکروسافت مدت‌هاست که به دنبال پیشرو بودن در زمینه امنیت سازمانی است، بنابراین خبر خوشایندی است که شاهد این ارتقاء برای یکی از پرکاربردترین محصولاتش باشیم.

این واقعیت که ارتقاها نه تنها در بین کاربران، بلکه برای سودمندی حرفه‌ای‌های امنیتی و ادمین‌ها به طور یکسان انجام می‌شود نیز باید مورد استقبال قرار گیرد، زیرا نشان می‌دهد که مایکروسافت واقعاً به نگرانی‌های مشتریان گوش می‌دهد و سپس به آنها رسیدگی می‌کند.

این راه اندازی به دنبال تحقیقات اخیر مایکروسافت است که نشان می دهد تقریباً سه چهارم (71٪) شرکت ها به اشتراک گذاری داده های حساس و حیاتی تجاری از طریق ابزارهای همکاری مانند تیم های مایکروسافت اعتراف کرده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نکات و ترفندهایی برای تقویت ویدیوهای شما

با چنین فرصتی برای لغزش های امنیتی، این به روز رسانی ها در واقع یک افزودنی بسیار خوش آمدید هستند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lVHVHS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *