گروه Syntegon اولین گزارش پایداری را منتشر کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروه Syntegon اولین گزارش پایداری خود را منتشر کرد. هدف شرکت فناوری پردازش و بسته بندی ایجاد شفافیت بیشتر و ارائه بینش بیشتر به ذینفعان در مورد شیوه های مدیریت پایداری خود است.

Syntegon گزارش سال مالی 2022 را با ارجاع به استاندارد گزارشگری پایداری شناخته شده ابتکار گزارشگری جهانی (GRI) تهیه کرد. این سند اطلاعاتی در مورد شیوه های حاکمیت شرکتی زیست محیطی، اجتماعی و مسئولانه شرکت می دهد. از این پس، این شرکت قرار است سالانه فعالیت های پایداری خود را گزارش دهد.

دکتر مایکل گروس، مدیر اجرایی گروه Syntegon، گفت: «با انتشار این اولین گزارش، ما بر اهمیت پایداری به عنوان بخشی از استراتژی شرکتی خود تأکید می کنیم و تعهد خود را به شیوه های حاکمیت شرکتی محیطی، اجتماعی و مسئولانه نشان می دهیم. استراتژی ما بر روی محصولات ما متمرکز است: با ماشین آلات صرفه جویی در منابع خود، ما سهم خود را برای کاهش ردپای زیست محیطی داروها و تولید مواد غذایی انجام می دهیم. و ما با فناوری‌ها و خدمات خود به پایدارتر کردن بسته‌بندی کمک می‌کنیم.»

دکتر پیتر هکل، مدیر مالی گروه Syntegon، افزود: “علاوه بر این، ما سخت کار می کنیم تا ردپای کربن خود را کاهش دهیم. برای این منظور، ما در حال افزایش بهره وری انرژی، تامین برق بیشتر از انرژی های تجدیدپذیر و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای هستیم. پایداری فقط یک الزام اخلاقی نیست. همچنین یک الزام تجاری است. ما با استراتژی خود، پایه های مدیریت شرکتی پایدار را ایجاد می کنیم و در عین حال توسعه مالی خود را نیز تضمین می کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  درمان بی اختیاری ادرار استرسی برنده کوپن نوآوری HTE شد

Syntegon همچنین اولویت های اجتماعی روشنی را تعیین کرده است، همانطور که دکتر گروس توضیح می دهد: «ما متعهد به تنوع بیشتر در شرکت هستیم. با برنامه آموزشی و توسعه حرفه ای خود، ما از کارکنان خود با در نظر گرفتن نیازهای فردی آنها حمایت می کنیم. و ما در جامعه مسئولیت می پذیریم.»

برای خواندن گزارش اینجا را کلیک کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yGVEtr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *