استفاده از AliveCor’s KardiaMobile 6L در درمان نگهدارنده متادون مورد مطالعه قرار می گیرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

AliveCor، یک مبتکر در فناوری الکتروکاردیوگرام شخصی (ECG) که توسط FDA پاکسازی شده است، با برنامه بازپروری اعتیاد به مواد مخدر جفرسون (NARP) و بیمارستان دانشگاه توماس جفرسون در فیلادلفیا برای ارزیابی مزایای نظارت QTc با KardiaMobile 6L برای بیمارانی که درمان استفاده نگهدارنده از متادون را دریافت می کنند، همکاری کرده است.

در مطالعه آزمایشی شش ماهه، متخصصان مراقبت های بهداشتی از KardiaMobile 6L، یک دستگاه ECG شخصی درجه پزشکی و شش سرب که توسط FDA برای اندازه گیری فواصل QTc، برای تشخیص طولانی شدن QT، یک عارضه جانبی بالقوه خطرناک مرتبط با برخی داروها مانند متادون، استفاده می کنند.

ویلیام جانگرو، مدیر پزشکی جفرسون NARP، افزود: «دستگاه‌های سریع و نقطه‌ای مراقبت می‌توانند نقش مهمی در ساده‌سازی نظارت بر ایمنی قلبی مورد نیاز بسیاری از داروهای اختلال رفتاری، که بخش مهمی از استراتژی‌های درمان جامع برای افراد مبتلا به اختلالات مصرف مواد هستند، داشته باشند.»

دانیل فریش، MD، دانشیار بخش الکتروفیزیولوژی پزشکی، بیمارستان دانشگاه توماس جفرسون، اظهار داشت: “ما مشتاقانه منتظر ارزیابی کارآمد بودن نظارت QTc با KardiaMobile 6L هستیم که انطباق با توصیه‌های راهنما را افزایش می‌دهد، تجربه بیمار را بهبود می‌بخشد، درمان را بهبود می‌بخشد و امکان همکاری بین بخشی را فراهم می‌کند.”

KardiaMobile 6L توسط FDA در جولای 2021 برای استفاده توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی برای محاسبه فاصله QTc بیماران پاک شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه برای رفع عدم امکان ارسال چندین سند در واتس اپ در اندروید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KByFtj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *