پروژه رمزنگاری اسکن کره چشم ورلد کوین سام آلتمن راه اندازی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پروژه رمزنگاری اسکن کره چشم ورلد کوین سام آلتمن راه اندازی شد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Worldcoin، استارت‌آپ رمزارز سام آلتمن با چشم‌انداز «افزایش چشمگیر فرصت‌های اقتصادی»، بیش از سه سال پس از شروع کار خود، عرضه جهانی خدمات خود را آغاز کرده است.

این استارت آپ که در مجموع حدود 250 میلیون دلار جمع آوری کرده است و آندرسن هوروویتز، خوسلا ونچرز و رید هافمن را از جمله حامیان خود می داند. گفت که فناوری هویت خود و همچنین توکن را در سطح بین المللی عرضه می کند. افراد می‌توانند World App، نرم‌افزار کیف پول سازگار با پروتکل استارت‌آپ را دانلود کرده و از Orb، دستگاه تأیید اسکن کره چشم به شکل کلاه استارت‌آپ دیدن کنند تا شناسه جهانی خود را دریافت کنند.

همانطور که TechCrunch قبلا اشاره کرده بود، Worldcoin شاید یکی از جسورانه ترین تلاش ها برای رشوه دادن به جهان برای پذیرش ارز خود باشد. این استارت آپ که توسط مدیر عامل OpenAI آلتمن و الکس بلنیا تأسیس شده است، می خواهد یک کیف پول رمزنگاری (و مقداری از ارز آنها) را روی تلفن هر انسان قرار دهد، اما برای انجام این کار، آنها باید راهی بسازند تا مشخص کنند که آیا کسی یک انسان منحصر به فرد است یا خیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم پخش ویدیوهای 4K در Apple TV 4K توسط YouTube

Worldcoin بی سر و صدا افراد زیادی را در بسیاری از کشورها از جمله هند ثبت نام کرده است و به افرادی که دارای ۲۵ توکن Worldcoin هستند می دهد.

این استارت آپ به فایننشال تایمز گفت که Worldcoin حدود 20 درصد از تمام توکن های خود را در اختیار دارد که فعلاً در ایالات متحده راه اندازی نشده اند.

در بیانیه این بیانیه آمده است: «در صورت موفقیت، ما معتقدیم که Worldcoin می‌تواند فرصت‌های اقتصادی را به شدت افزایش دهد، راه‌حلی قابل اعتماد برای متمایز کردن انسان‌ها برای و در عین حال حفظ خصوصی ایجاد کند، فرآیندهای دموکراتیک جهانی را فعال کند و در نهایت یک مسیر بالقوه برای UBI با بودجه هوش مصنوعی نشان دهد.

ورلد کوین “تلاشی برای همسویی در مقیاس جهانی” است که جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و با دنیای ارزهای دیجیتال غریبه نیست، که آن را “زیبایی” می‌داند، مورد انتقاد قرار گرفت.

موارد بیشتر برای دنبال کردن.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IEupSq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *