آیا می توانید رمز عبور اینستاگرام خود را در موبایل و دسکتاپ پیدا کنید؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از آیا می توانید رمز عبور اینستاگرام خود را در موبایل و پیدا کنید؟ با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

گذرواژه‌های نادرست احتمالاً دلیل شماره 1 اکثر مردم از رمزهای عبور یا ترکیب رمزهای عبور مشابه برای اکثر برنامه‌ها هستند. با این حال، انجام این کار تنها حساب های اینستاگرام یا سایر اکانت های متا شما را به خطر می اندازد، به خصوص اگر یکی از آنها هک شود. بنابراین، اگر رمز عبور قوی تنظیم کرده اید اما آن را فراموش کرده اید، در اینجا نحوه پیدا کردن رمز عبور اینستاگرام خود آورده شده است.

 

آیا می توانید رمز عبور اینستاگرام خود را در موبایل و دسکتاپ پیدا کنید؟

قبل از شروع، اگر با 101 حساب رسانه اجتماعی دستکاری می کنید، ذخیره رمز عبور خود در یک مدیر رمز عبور ممکن است ایده خوبی باشد. و به جای تکیه بر برنامه های شخص ثالث، می توانید رمز عبور خود را با استفاده از Google Password Manager یا Keychain آیفون ذخیره کنید. به این ترتیب، می توانید رمز عبور اینستاگرام خود را در هنگام ورود مشاهده کنید. برای جزئیات بیشتر، به خواندن ادامه دهید.

چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را در و آیفون پیدا کنیم

هر زمان که برای اولین بار در هر دستگاهی وارد حساب اینستاگرام خود می شوید، معمولاً پیامی دریافت می کنید که آیا می خواهید رمز عبور خود را برای راحتی آینده ذخیره کنید یا خیر. اگر می خواهید رمز عبور خود را در اندروید یا آیفون خود پیدا کنید، این می تواند مفید باشد.

علاوه بر این، اگر قبلاً آن را ذخیره نکرده اید، می توانید به صورت دستی رمز عبور اینستاگرام خود را در گزینه Google's Password Manager یا Password iPhone ذخیره کنید. سپس از گزینه زیر برای بازیابی آن در صورت نیاز استفاده کنید. در اینجا نحوه

توجه: فقط در صورتی می‌توانید از این گزینه استفاده کنید که قبلاً رمز عبور اینستاگرام خود را با استفاده از Google's Password Manager یا گزینه Password iPhone ذخیره کرده باشید.

I. استفاده از Google Password Manager در اندروید

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در دستگاه Android خود باز کنید. به پایین بروید و روی Google ضربه بزنید.

مرحله ۲: در اینجا، روی «مدیریت حساب Google خود» ضربه بزنید.

تنظیمات گوگل را باز کنید

مرحله 3: از گزینه های منو، روی امنیت ضربه بزنید. به پایین بروید و روی Password Manager ضربه بزنید.

مرحله 4: از این لیست، روی ضربه بزنید. سپس از رمز عبور دستگاه، اثر انگشت یا شناسه چهره خود برای تأیید هویت خود استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه برای مسدود کردن تماس های اسپم در آیفون
رمزهای عبور را باز کنید

مرحله 5: در اینجا، روی گزینه Show Password ضربه بزنید.

توجه: در این صفحه، می‌توانید نام کاربری مرتبط با حساب اینستاگرام انتخاب شده را نیز مشاهده کنید.

روی See Password ضربه بزنید

اکنون، این رمز عبور را در جای دیگری برای نگهداری کپی کنید. سپس، از آن برای ورود به حساب اینستاگرام خود در دستگاه دیگری استفاده کنید.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در iPhone خود باز کنید. در اینجا، به پایین بروید و روی Passwords ضربه بزنید.

مرحله 2: هنگامی که از شما خواسته شد، از شناسه چهره یا رمز عبور دستگاه خود برای ادامه استفاده کنید. سپس روی Instagram ضربه بزنید.

مرحله 3: روی رمز عبور ضربه بزنید.

نکته: همچنین می‌توانید نام کاربری فعلی اینستاگرام خود را در این صفحه مشاهده کنید.

رمز عبور را در آیفون باز کنید

هنگامی که رمز عبور قابل مشاهده است، آن را به صورت دستی یادداشت کنید یا از آن برای تغییر رمز عبور اینستاگرام خود از برنامه اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه دیدن رمز عبور خود در اینستاگرام هنگام استفاده از دسکتاپ

مانند استفاده از اینستاگرام در دستگاه اندروید یا iOS خود، می توانید با استفاده از یک مرورگر وب، روی دسکتاپ خود به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر راحت بودن، برای پیدا کردن رمز عبور اینستاگرام شما نیز مفید است. برای جزئیات بیشتر، در اینجا یک نگاه گام به گام است.

I. از طریق مدیر رمز عبور Chrome

توجه: این گزینه تنها در صورتی در دسترس خواهد بود که قبلاً رمز عبور اینستاگرام خود را با استفاده از مدیریت رمز عبور Google ذخیره کرده باشید. اگر نه، می توانید به روش بعدی بروید.

مرحله 1: Google Chrome را باز کنید و روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

مرحله ۲: در اینجا، به «گذرواژه‌ها و تکمیل خودکار» بروید.

مرحله 3: پس از ظاهر شدن گزینه‌ها، روی «Google Password Manager» کلیک کنید.

گذرواژه‌های Chrome را ببینید

مرحله 4: از لیست رمزهای عبور ذخیره شده، روی Instagram کلیک کنید.

توجه: ممکن است لازم باشد قبل از ادامه، گذرواژه دستگاه یا رمز عبور حساب Google خود را وارد کنید.

باز کردن جزئیات رمز عبور

مرحله 5: در اینجا، به گزینه Password رفته و روی Show Password کلیک کنید. در صورت تمایل، می توانید نام کاربری اینستاگرام خود را نیز بررسی کنید.

رمز عبور را ببینید

به این ترتیب می توانید رمز عبور خود را بدون تغییر در اینستاگرام مشاهده کنید.

II. با بازنشانی پسورد اینستاگرام

اگر رمز عبور اینستاگرام خود را با استفاده از هیچ یک از گزینه های بالا ذخیره نکرده اید، تنها گزینه شما بازنشانی رمز عبور اینستاگرام است. این به شما امکان می دهد رمز عبور قبلی اینستاگرام خود را تغییر داده و رمز جدیدی تنظیم کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  من کیف پولم را روی یک تلویزیون 4K، هدفون XM5 سونی و یک دوربین سگ در دوشنبه سایبر خالی کردم.

انجام این کار ممکن است شما را از سیستم خارج کند. سپس، می توانید این رمز عبور را به صورت دستی در جای دیگری یادداشت کنید یا با استفاده از هر یک از گزینه های ذکر شده در بالا برای استفاده در آینده آن را ذخیره کنید.

آیا می توانید رمز عبور اینستاگرام شخص دیگری را پیدا کنید؟

در صورت تمایل، می توانید از هر یک از راه های ذکر شده در بالا برای یافتن رمز عبور اینستاگرام شخص دیگری استفاده کنید. برای انجام این کار، باید به دستگاه های آنها یا حساب ایمیل ثبت شده آنها برای بازیابی رمز عبور دسترسی داشته باشید. با این حال، قبل از ادامه، لطفاً مطمئن شوید که طرف مقابل می‌داند که سعی می‌کنید رمز عبور اینستاگرام او را ببینید.

رمز عبور اینستاگرام شخص دیگری را ببینید

استفاده از هر روش دیگری، مانند نصب کی لاگر یا برنامه‌های شکستن رمز عبور، غیرقانونی است و می‌تواند شما را از نظر قانون با مشکل مواجه کند. بنابراین، ما به شدت توصیه می کنیم که از این روش ها یا هر روشی از این قبیل استفاده نکنید.

سوالات متداول درباره پیدا کردن جزئیات اکانت اینستاگرام

1. آیا می توانید رمز عبور اینستاگرام خود را در سایر مرورگرهای وب مشاهده کنید؟

بله، شما همچنین می توانید پسوردهای ذخیره شده را در Edge یا Firefox مشاهده کنید تا رمز عبور حساب اینستاگرام خود را بدون تنظیم مجدد بازیابی کنید.

2. آیا می توانید نام کاربری خود را در اینستاگرام پیدا کنید؟

بله، هنگام جستجوی رمز عبور خود با استفاده از یکی از راه های بالا می توانید نام کاربری اینستاگرام خود را پیدا کنید. علاوه بر این، اگر هنوز وارد اکانت اینستاگرام خود هستید، از صفحه پروفایل خود برای مشاهده نام کاربری اینستاگرام خود نیز استفاده کنید.

رمز عبور اینستاگرام خود را بشناسید

برای ورود به هر حساب کاربری، دانستن رمز عبور حساب ضروری است. بنابراین، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا رمز عبور اینستاگرام خود را پیدا کنید. علاوه بر این، اگر حساب شما اخیراً فعالیت‌های مشکوکی را تجربه کرده است، توصیه می‌کنیم هرچه زودتر اکانت اینستاگرام خود را ایمن کنید.

امیدواریم از این مقاله آیا می توانید رمز عبور اینستاگرام خود را در موبایل و دسکتاپ پیدا کنید؟ مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cZtkTQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *