آیبیکس علامت CE را تحت IVDR برای محلول پروستات دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Ibex Medical Analytics (Ibex) یک متخصص تشخیص سرطان مبتنی بر ، اعلام کرده است که پروستات گالن در حال حاضر دارای علامت CE تحت مقررات تجهیزات پزشکی تشخیصی آزمایشگاهی (IVDR) برای حمایت از آسیب شناسان در تشخیص اولیه بیوپسی پروستات است.

IVDR استاندارد نظارتی جدیدی است که توسط اتحادیه اروپا تنظیم شده است و جایگزین دستورالعمل دستگاه های پزشکی تشخیصی آزمایشگاهی قبلی (IVDD) شده است. مقررات جدید نوار جدیدی را برای عملکرد محصول و اعتبار سنجی بالینی و همچنین نظارت پس از بازاریابی تعیین می کند. Galen Prostate گواهینامه IVDR CE خود را پس از بررسی کیفیت محصول و فرآیند توسعه، ایمنی و عملکرد آن دریافت کرد. در طول سال 2023، Ibex قصد دارد محصولات بیشتری از جمله محلول‌های Galen Breast و Galen Gastric را تحت گواهی IVDR منتقل کند.

دکتر Yael Liebes-Peer، رئیس امور نظارتی و تضمین کیفیت در Ibex Medical Analytics، گفت: “Ibex همچنان بالاترین استانداردهای ممکن را برای محصولات خود حفظ می کند و راه حل های محاسباتی پیشرفته ای را برای بهبود نتایج مراقبت از سرطان ارائه می دهد. ما به مأموریت خود در ارائه تشخیص دقیق، به موقع و شخصی سرطان برای هر بیمار، مفتخریم که اولین محصول دارای گواهینامه IVDR در بازار را ارائه می دهیم که کیفیت تشخیص را برای بیماران، پاتولوژیست ها و آزمایشگاه ها بالا می برد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع بار نشدن تصاویر سافاری در آیفون

برای کمک به بهبود کیفیت تشخیص سرطان، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی گردش‌های کار پاتولوژی، Galen Prostate از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل بیوپسی‌ها قبل از بررسی پاتولوژیست‌ها استفاده می‌کند و بینش‌های تشخیصی را برای راهنمایی تشخیص آنها ارائه می‌دهد. الگوریتم‌های پروستات گالن بر روی مجموعه‌های داده‌ای از چندین موسسه آسیب‌شناسی در سراسر جهان آموزش داده شدند. Galen به آسیب شناسان کمک می کند تا سرطان را تشخیص دهند، بینش های بیشتری از جمله امتیاز گلیسون، اندازه تومور و مورفولوژی های مرتبط برای هر اسلاید سرطان ارائه می دهد، و ابزارهای پشتیبانی تصمیم را برای کمک به تسریع چرخش تشخیصی و کاهش ذهنیت ارائه می دهد.

Ibex فناوری هوش مصنوعی گسترده ای را در آسیب شناسی ارائه می دهد و از آسیب شناسان در سراسر جهان با قابلیت های تشخیصی تقویت شده در هنگام تشخیص بیوپسی سینه، پروستات و معده پشتیبانی می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Zyp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *