آیفون 15 پرو می تواند در رنگ خسته کننده جدیدی عرضه شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

می تواند در سایه جدیدی از آبی عرضه شود که ممکن است بسیار شبیه به رنگ آبی 12 پرو باشد و فقط تیره تر باشد.

آیفون 12 پرو طلایی زیر نورهای رنگارنگ، رو به پایین روی میز چوبی
آیا آیفون پرو را با رنگی پر جنب و جوش می خرید؟ تصویر: مارتین سانچز/Unsplash

سایه آبی جدید به لطف ظاهر تیتانیومی ظاهری در آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس به جای فولاد ضد زنگ، می تواند ظاهر بهتری داشته باشد. این دستگاه‌ها همچنین می‌توانند در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی/مشکی فضایی و خاکستری تیتانیوم عرضه شوند.

آیفون 15 پرو می تواند در رنگ آبی یا قرمز جدید عرضه شود

اطلاعات توسط سازمان ارائه شده است حساب توییتر Unknownz21. طبق گفته MacRumors، روکش خاکستری تیتانیوم یک نسخه خاکستری نقره ای روشن تر از رنگ خاکستری فضایی/مشکی فضایی است. در مقایسه، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در رنگ های نقره ای، طلایی، مشکی فضایی و بنفش تیره موجود هستند.

این گزارش با داستان قبلی 9to5Mac که ادعا می کرد یک گزینه رنگ قرمز تیره جدید به رنگ انحصاری آیفون 15 پرو تبدیل می شود، در تضاد است. به گفته منبع نشریه، این رنگ که به عنوان یک سایه “سرمه ای” توصیف می شود، ممکن است “کمی روشن تر” از رنگ بنفش تیره آیفون 14 پرو باشد اما “هنوز بسیار عمیق” باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه راه اندازی سریع دوربین در آیفون: 7 راه آسان!

جولی کلاور، مک رامورز:

همیشه این احتمال وجود دارد که اپل از رنگ آبی برای آزمایش روکش PVD بر روی مواد تیتانیوم جدید استفاده کند و برای نسخه راه اندازی آیفون 15 پرو به رنگ دیگری تبدیل شود، اما رنگ آبی که برای نمونه سازی استفاده می شود احتمالاً نشان می دهد که این یک رنگ است. از گزینه های رنگی که اپل قصد دارد برای گوشی های هوشمند نسل بعدی ارائه دهد. MacRumors شواهد گسترده ای را مشاهده کرده است که تأیید می کند اپل از رنگ آبی برای نسخه های اولیه آیفون 15 پرو استفاده کرده است.

در مورد آیفون‌های غیر پرو، گزارش‌های متعدد همچنین حاکی از آن است که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس می‌توانند گزینه رنگ سبز جدیدی را معرفی کنند که ظاهراً برخلاف رنگ سبز نعنایی‌مانندی است که اپل در گذشته استفاده می‌کرد.

MacRumors می‌نویسد: «در مورد مدل‌های آیفون 15، رنگ‌هایی که تاکنون از آنها می‌شناسیم شامل سایه روشن صورتی، آبی روشن و سبز است.

چرا آیفون‌های پرو در رنگ‌های زنده در دسترس نیستند؟

بنفش تیره و نقره ای آیفون 14 پرو به همراه آیفون 14 قرمز رنگ رو به پایین روی میز چوبی
بنفش و نقره ای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 قرمز | تصویر: مایکل بیلیگ/iDB

همیشه برای من ایراد می‌گیرند که نمی‌توانید آیفونی با برند Pro در یکی از رنگ‌های زنده موجود در مدل‌های غیرپرو تهیه کنید. به عنوان مثال، رنگ های موجود برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را در نظر بگیرید: آبی، بنفش، زرد، نیمه شب، نور ستاره و قرمز. هیچ ابهامی در مورد هیچ یک از این رنگ ها وجود ندارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپلیکیشن خبری Artifact اکنون می‌تواند داستان‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی، از جمله در سبک‌های سرگرم‌کننده، خلاصه کند

آنها بسیار پر جنب و جوش و متمایز هستند!

پس چرا رنگ‌های آیفون پرو اینقدر کم رنگ هستند؟ من همیشه آیفون های با برند حرفه ای می خرم. آیفون 12 پرو من نسخه آبی اقیانوس آرام بود و آیفون 14 پرو مکس فعلی من رنگ بنفش تیره ای دارد. مگر اینکه از زاویه مناسب به این گوشی ها نگاه کنم، واقعاً نمی توانم تفاوت را تشخیص دهم و حتی کور رنگ هم نیستم.

یک توضیح ممکن می تواند برندسازی باشد. “Pro” به نوع خاصی از کاربر اشاره دارد که – در ذهن اپل – از رنگ‌های زنده دوری می‌کند. ممکن است این تفکر شایستگی داشته باشد زیرا بسیاری از مردم واقعاً به رنگ‌آمیزی اهمیت نمی‌دهند، زیرا برای محافظت از سرمایه‌گذاری‌شان کیس می‌بندند.

در حالی که این شواهد حکایتی است، من افراد بسیار بیشتری را در خیابان‌ها مشاهده کرده‌ام که آیفون‌های غیرپرو بدون قاب را تکان می‌دهند تا افرادی که Pros را از قاب استفاده می‌کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IBE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *