اوبر 400 میلیون دلار از سهام کسب و کار ابر اپلیکیشن Careem را می فروشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اوبر 400 میلیون دلار از سهام کسب و کار ابر یکیشن Careem را می فروشد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Careem، شرکت حمل‌ونقل سواری مستقر در خاورمیانه که اوبر در سال 2019 خریداری کرد، در حال تبدیل کسب و کار ابر ‌های خود به یک استارت‌آپ جدید با حمایت 400 میلیون دلاری از شرکت گروه مخابراتی امارات است.

شرکت مخابراتی امارات، غول مخابراتی امارات متحده عربی که اکنون با نام e& شناخته می شود، روز دوشنبه گفت که با اوبر برای خرید 50.03 درصد از سهام شرکت جدید به نام Careem Technologies به توافق رسیده است.

بر اساس پست وبلاگ مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران کریم، مدصر شیخا، پس از این معامله، Careem به دو شرکت Careem Rides و Careem Technologies تقسیم خواهد شد.

هدف واضح ما این است که واحد Super App آن را به کسب و کار مسلط تبدیل کنیم.

Careem Rides که به طور کامل تحت مالکیت اوبر خواهد بود، 260 نفر پرسنل خواهند داشت و بر محصول اصلی خود تمرکز خواهند کرد. Ashish Labroo، که گزارش‌دهی به رهبری Uber's Rides را آغاز خواهد کرد، Careem Rides را رهبری خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین میکروفون برای گوشی های هوشمند برای ضبط فیلم

به گفته شیخا، Careem Technologies “Super App” را همراه با سایر عمودی ها اجرا خواهد کرد. این کسب و کار متعلق به بنیانگذاران e&، Uber و Careem خواهد بود که شامل شیخا و مگنوس اولسون می شود. این واحد که توسط شیخه هدایت خواهد شد، حدود 1400 کارمند خواهد داشت.

Careem در سال 2012 به عنوان یک رقیب سواری برای Uber تأسیس شد و از آن زمان تحویل غذا و بسته‌بندی، خدمات اتوبوس و انتقال اعتبار را اضافه کرده است. Careem چندین خرید مانند RoundMenu و Commut را انجام داد زیرا کسب و کار خود را متنوع کرد. اوبر Careem را در سال 2019 به مبلغ 3.1 میلیارد دلار خریداری کرد.

این اقدام اخیر نشان می‌دهد که بنیان‌گذاران Careem و جدیدترین سرمایه‌گذار آن بیشترین پتانسیل را در خدماتی که بسیار فراتر از سوارکاری هستند، می‌بینند. برنامه Super که در 10 کشور در دسترس است، همه محصولات Careem مانند تحویل غذا، اجاره دوچرخه، خدمات مالی را با هم ترکیب می کند که به کاربران امکان می دهد پرداخت ها را ارسال و دریافت کنند و خدمات شخص ثالث مانند تمیز کردن را در یک پلتفرم واحد.

شیخا گفت که 400 میلیون دلار بودجه جدید برای «مقیاس‌سازی برنامه Super App و ایجاد عمودهای پیشرو در رده‌بندی در تمام بازارهای کلیدی ما» استفاده می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای کار نکردن میانبرهای دسکتاپ در ویندوز 11

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qJqCzZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *