اپلیکیشن‌های آی‌پد و آیفون امروز در فروش هستند! (18 نوامبر 2022)

زمان مطالعه: دقیقه

همه دوست دارند چند دلار پس انداز کنند! به همین دلیل است که ما بهترین پیشنهادات یکیشن آیفون و آیپد را برای شما انتخاب کرده ایم. علاوه بر این، ما این صفحه را هر روز به روز می کنیم تا آخرین کاهش قیمت iOS و iPadOS را پوشش دهیم. ما همه دسته‌های برنامه‌ها و ‌ها را پوشش می‌دهیم، بنابراین شما همیشه گزینه‌های عالی دارید. برای بررسی بهترین برنامه‌های اپل و آیفون در فروش امروز، کافیست به پایین بروید!

نسخه معاملات برنامه ما تضمین می کند که هرگز فرصتی را برای دریافت برنامه های مورد انتظار خود با قیمت کمتر از دست ندهید. به عنوان فردی که از دستگاه‌های iOS به‌عنوان درایور روزانه استفاده می‌کند، دوست دارید یک برگه در این پست نگه دارید.

در بیشتر موارد، کاهش قیمت برای مدت کوتاهی است. بنابراین، اگر هر یک از برنامه‌های پولی مورد علاقه آیفون و آی‌پد خود را با قیمتی تخفیف‌خورده پیدا کردید، در صورت تمایل باید آن‌ها را در اسرع وقت دریافت کنید. بحث بس است! بیایید نگاهی به برترین برنامه های iOS در حال فروش بیندازیم!

سلب مسئولیت

قیمت برنامه های iOS برای مدت زمان محدودی کاهش می یابد و ممکن است تغییر کند. تصمیم برای تغییر قیمت برنامه ها به طور کامل بر عهده توسعه دهندگان مربوطه است. گاهی اوقات، قیمت نمایش داده شده در این پست ممکن است با قیمت واقعی برنامه ها متفاوت باشد. اگر دوست دارید از مزایای کامل پیشنهادات داغ استفاده کنید، پست‌های رایگان برنامه‌های iOS ما را نیز بررسی کنید. آنها به شما کمک می کنند نه تنها زندگی خود را سریعتر هک کنید بلکه مقداری دلار خوب نیز پس انداز کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه حل برای عدم کارکرد اعلان های Slack در Mac و Windows Desktop
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gnftoS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *