اپل بالاخره از سیری به زبان عبری برای Apple TV و HomePod با tvOS 16.6 اضافه کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در فوریه امسال، شایعه شد که اپل در حال آزمایش داخلی پشتیبانی از زبان عبری برای Apple TV و HomePod است. این در اصل نشان می دهد که اپل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی HomePod در اسرائیل است. اکنون با انتشار iOS 16.6 و tvOS 16.6، اپل به طور رسمی پشتیبانی از زبان عبری را برای Apple TV و HomePod اضافه کرده است.

در حالی که قابل توجه است که اپل هنوز HomePod را به طور رسمی برای اسرائیل معرفی نکرده است، اما The Verifier گزارش داده است که گزینه زبان عبری برای Siri اکنون برای کاربرانی که نامزدهای انتشار iOS 16.6 و tvOS 16.6 را نصب کرده‌اند در دسترس است.

برای کسانی که نمی‌دانند، نامزدهای انتشار به‌روزرسانی‌های بتا هستند که نزدیک به رسیدن به به‌روزرسانی نهایی هستند. در نامزدهای انتشار، شرکت‌ها معمولاً نسخه نهایی نرم‌افزار را قبل از انتشار به‌عنوان یک به‌روزرسانی پایدار برای مخاطبان عمومی آزمایش می‌کنند.

هوم پاد آماده راه اندازی در اسرائیل است؟

اپل در حال حاضر از سیری به زبان عبری در آیفون و پشتیبانی می کند. اما، همین مورد در Apple TV در دسترس نیست. از آنجایی که HomePod هنوز در اسرائیل در دسترس نیست، هیچ پشتیبانی سیری برای زبان عبری در HomePod نیز وجود ندارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پلی پلاستیک در دسترس بودن تجاری DURACON POM را اعلام کرد

با توجه به تاریخچه، اپل معمولاً پشتیبانی از یک زبان خاص برای HomePod را قبل از راه‌اندازی در آن منطقه اعلام می‌کند. به عنوان مثال، اپل در ژوئیه 2022 با انتشار نرم افزار HomePod نسخه 15.6 از پشتیبانی از سیری به زبان نروژی و سوئدی خبر داد. در دسامبر 2022، اپل اعلام کرد که HomePod mini اکنون در فنلاند، سوئد و نروژ در دسترس خواهد بود.

بنابراین، می توان حدس زد که اپل قصد دارد به زودی HomePod را در اسرائیل راه اندازی کند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل ظرف مدت شش ماه در دسترس بودن HomePod یا HomePod mini در اسرائیل را اعلام کند.

با این حال، این کشور فروشگاه های آنلاین اپل یا فروشگاه های خرده فروشی آجری ندارد، بنابراین، اپل هوم پاد احتمالاً پس از اعلام آن، از طریق فروشندگان مجاز در اسرائیل در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر، اپل دو نوع در سری بلندگوهای خود ارائه می دهد: HomePod و HomePod mini. هوم پاد استاندارد دومین نسل از بلندگوهای هوشمند است که در سال 2017 عرضه شد. اکنون دارای سنسور دما و رطوبت و سیم برق قابل جدا شدن است.

از سوی دیگر، HomePod mini نسخه کوچکتری از HomePod است که در اکتبر 2022 در کنار آیفون 12 معرفی شد. HomePod mini با پشتیبانی از سیری و طراحی قابل حمل، صدای 360 درجه، سطح لمسی با نور پس زمینه و ویژگی جفت استریو را ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مقایسه تلویزیون کیولد سامسونگ با اولد ال جی و سونی ، بررسی تفاوت تکنولوژی OLED  و qled

طبق شایعات، اپل در حال حاضر روی HomePod mini 2 کار می‌کند و ممکن است شاهد حضور این اسپیکر هوشمند در اواخر سال 2024 باشیم.


جیبین جوزف ویرایشگر محتوا در iGeeksBlog است و توجه بسیار خوبی به جزئیات دارد. او خواننده ای مشتاق است، با علایق مختلف از فلسفه و تاریخ گرفته تا ژئوپلیتیک و فناوری. وقتی گرامر را نمی خواند یا تصحیح نمی کند، متوجه می شوید که او در حال بحث درباره فوتبال است. می توانید او را در و اینستاگرام به آدرس 4ibin@ دنبال کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sxAypk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *