اپل سیری دوزبانه و ویژگی عکس صفحه کامل را با iOS 17 معرفی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اپل سیری دوزبانه و ویژگی عکس صفحه کامل را با iOS 17 معرفی می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اپل اولین مجموعه از نسخه های بتا عمومی iOS 17، iPadOS 17 و macOS Sonoma را روز چهارشنبه منتشر کرد. با این نسخه ها، این شرکت ویژگی های جدیدی مانند تصاویر تمام صفحه، سیری دو زبانه و مرتب سازی بهتر پیامک ها را برای کاربران دو سیم کارته معرفی کرد.

این شرکت مستقر در کوپرتینو، پشتیبانی از پرسش‌های دوزبانه را به سیری اضافه کرده است که با زبان‌های هندی انتخاب شده شروع می‌شود. این بدان معناست که کاربران می‌توانند با ترکیب انگلیسی و هندی سؤالات خود را از سیری بپرسند. علاوه بر این، کاربران می توانند انگلیسی را با تلهگو، پنجابی، کانادا یا مراتی ترکیب کنند. اپل دیر وارد شده است زیرا Google Assitant در سال 2018 از پشتیبانی چند زبانه برخوردار شد و پشتیبانی چند زبانه را در سال 2019 راه اندازی کرد. این به ویژه برای کاربران ساکن هند مفید است زیرا آنها با ترکیبی از زبان ها در مکالمات روزانه صحبت می کنند.

اپل همچنین ویژگی تمام صفحه اسکرین شات را به iOS 17 می آورد – چیزی که گوشی های اندرویدی سال هاست که از طریق «اسکرین شات های اسکرول» ارائه می کنند. کاربران می توانند این را به عنوان یک تصویر یا یک فایل PDF ذخیره کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بشنوید که چگونه MinIO یک تکشاخ در ذخیره سازی اشیاء در بالای Kubernetes و منبع باز ایجاد کرد

کاربران با مرتب‌سازی پیام‌ها به ازای هر سیم‌کارت، آهنگ‌های زنگ مجزا برای هر سیم‌کارت، و امکان انتخاب سیم‌کارت هنگام تماس با شماره ناشناس، از پشتیبانی بهتری از دو سیم‌کارت برخوردار می‌شوند.

اپل چند پیشرفت دیگر را با این به‌روزرسانی‌ها برای کاربران هندی در سراسر پلتفرم‌ها اعلام کرد:

  • پشتیبانی از نویسه‌گردانی در iOS برای تامیل، تلوگو، کانادا و مالایالام. با این گسترش، اپل اکنون از 10 زبان هندی پشتیبانی می کند.
  • کاربران می توانند با استفاده از شماره تلفن خود به جای شناسه در iOS 17، iPadOS 17 و macOS Sonoma وارد Apple ID شوند.
  • یک فرهنگ لغت داخلی پنجابی برای دریافت تعریف کلمات و عبارات در سراسر سیستم عامل.
  • کاربران می توانند تا 2000 تماس را در بخش تاریخچه تماس از جمله تماس های Facetime و WhatsApp مشاهده کنند.
  • فیلتر کردن پیام ها توسط فرستنده های شناخته شده و ناشناس در iPad.

اپل نسخه های پایدار iOS 17، iPad 17 و macOS Sonoma را اواخر پاییز امسال منتشر خواهد کرد. نسخه‌های بتای کنونی احتمالاً دارای اشکالاتی هستند، بنابراین اگر نمی‌خواهید آنها را روی دستگاه اصلی خود نصب کنید، می‌توانید منتظر انتشار عمومی نهایی باشید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Jwo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *