اپل مذاکرات را برای راه اندازی Apple Pay در هند از سر می گیرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مذاکرات را برای راه اندازی Pay در هند از سر می گیرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به گفته دو نفر از آشنایان با موضوع، اپل در هفته‌های اخیر با بسیاری از مقامات و مقامات هندی تعامل داشته و قصد دارد به زودی با NPCI برای راه‌اندازی سرویس پرداخت Apple Pay خود در بازار جنوب آسیا گفتگو کند. فضایی که تحت تسلط PhonePe Walmart، GPay گوگل و Paytm است.

به گفته افراد آشنا، این شرکت که تیم کوک، مدیر اجرایی آن در سفر اخیر خود به هند با بانکداران ملاقات کرد، در حال کار بر روی یک نسخه بومی سازی شده از Apple Pay است که در بالای UPI، یک حالت پرداخت محبوب در بازار جنوب آسیا، کار می کند. NPCI، بخش ویژه ای از بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند، بر پلت فرم UPI نظارت دارد.

به گفته این افراد، اپل می خواهد مشتریان آیفون در هند بتوانند کدهای QR را اسکن کرده و تراکنش های UPI را بدون نیاز به استفاده از هیچ برنامه PSP انجام دهند و در بحث در مورد موضوعات غیر عمومی درخواست ناشناس ماندن کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 راه برای اضافه کردن امضای دیجیتال یا امضای الکترونیکی به صورت رایگان

اپل در 24 می به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد. از سرگیری مذاکرات هند توسط Apple Pay قبلا گزارش نشده بود.

این سازنده آیفون که اولین مجموعه فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را در آوریل امسال در هند راه اندازی کرد، در طول سال‌ها گفتگوهای متعددی درباره راه‌اندازی Apple Pay با مقامات انجام داده است. مدیران این شرکت بیش از شش سال پیش به مطبوعات گفتند که اپل قصد دارد Apple Pay را به کشور بیاورد – و هرگز پیگیری نکرد.

به گفته یکی از افراد آشنا، اپل طی مکالمات اخیر خود با برخی از مقامات هندی پیشنهاد کرد که Apple Pay می تواند از Face ID برای احراز هویت UPI در آیفون ها استفاده کند.

مردم هشدار دادند که این شرکت هنوز در مورد شرکای خود و تاریخ راه اندازی تصمیم نهایی نگرفته است و نشان می دهد که راه اندازی آن احتمالاً چند ربع دیگر باقی مانده است.

هند بازار کوچکی برای اپل است و بعید است که راه‌اندازی احتمالی Apple Pay در اکوسیستم که بیش از 8 میلیارد تراکنش در ماه را در پلتفرم UPI پردازش می‌کند، مختل کند. بیش از 90 درصد از گوشی‌های ی که در هند استفاده می‌شوند اندروید هستند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vYxAme
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *