تطبیق قالب: پشت صحنه در Micro Systems UK

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Med-Tech Innovation News به دفتر مرکزی Micro Systems UK دعوت شد تا اطلاعات بیشتری در مورد این شرکت پیدا کند.

Micro Systems در زمینه تولید قالب‌ها و قطعات در بخش تجهیزات پزشکی پیشنهاد گسترده‌ای دارد. این شرکت در سال 2003 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون در مقر آن در گلبورن، وارینگتون قرار دارد. این سازنده همچنین یک مرکز در سنگاپور و یک شرکت خواهر به نام Optimold در سایت بریتانیا دارد – که در سال 2010 تاسیس شد.

پیشینه این شرکت دو مدیر را می بیند که قبل از سال 2003 در توسعه قالب های با دقت بالا تجربه داشتند، به علاوه سایر کارکنان ارشد برای تجربه ترکیبی بیش از 100 سال در این بخش.

از زمان تأسیس، سرمایه‌گذاری مستمری در فناوری از جمله قابلیت‌های تولید قالب، ماشین‌های قالب‌گیری میکرو تزریق، تجهیزات اندازه‌شناسی، اتاق‌های تمیز و کارکنان صورت گرفته است. Med-Tech Innovation بازدیدی از این مرکز داشت که شامل اتاق تمیز کلاس 7 با شش دستگاه میکرو قالب‌گیری تخصصی و تجهیزات اندازه‌شناسی با قابلیت اندازه‌گیری کمتر از یک نانومتر است.

الکس کلارک، هماهنگ کننده فروش و بازاریابی توضیح داد که این شرکت می تواند به برخی از برترین طراحان قالب در بریتانیا ببالد، در حالی که قابلیت های تولید Micro Systems شامل آسیاب، آسیاب، برش و همچنین قالب گیری و طراحی است. هشت سال پیش، این شرکت برای مقابله با چالش‌های پروفیل حرارتی با ابزارهای قالب، فناوری منسجم را به قابلیت‌های تولید خود اضافه کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع شارژ نشدن Chromebook

تجربه زیادی در طراحی برای ساخت، طراحی برای قالب‌گیری، طراحی برای میولدینگ نیز وجود دارد. تجربه استفاده از فناوری‌های مختلف در قالب‌ها مانند خنک‌کننده هم‌نظم، درایورهای سروو برای بستن و باز کردن پیچ، سنسورهای مختلف برای نظارت بر میزان پر شدن، فشار و دمای داخل حفره‌ها وجود دارد.

ماشین آلات با کیفیت با بسیاری از سازمان های معتبر دیگر که در سراسر شرکت حضور دارند، عامل مهمی است. این شامل نرم‌افزار Siemens NX 3D CAD برای طراحی و شبیه‌سازی قالب، ماشین‌های میکرو فرز هرمی Kern، ماشین‌آلاتی مانند Netstal و Staubli Robotics، و همچنین تجهیزات اندازه‌شناسی از Alicona، Keyence، Bruker و Hexagon است.

کلارک در مورد تجهیزات اندازه گیری گسترده گفت: “داشتن این ماشین آلات برای تولید فولاد یا تولید قطعات با تلورانس های بسیار خوب است، اما اگر نمی توانید دقیق اندازه گیری کنید، مهم نیست.”

کلارک توضیح می‌دهد که این شرکت در طول توسعه ماشین‌های قالب‌گیری میکرو که در این مرکز عرضه می‌شوند، با Wittman Battenfeld همکاری نزدیکی داشته است تا مرزهای آنچه را که می‌توان با قالب‌گیری میکرو به دست آورد، آزمایش کرد.

ما کارهای توسعه زیادی انجام دادیم تا بفهمیم چه چیزی را می توان در این ماشین ها به دست آورد تا به کنترل فرآیند و تزریق دست پیدا کنیم.

اگرچه «Micro» در این نام مشخص می‌شود، اما فقط قطعات کوچکی نیست که شرکت می‌سازد. مجموعه این شرکت شامل اجزای دستگاه های پزشکی، سیستم های دارورسانی از جمله قلم های تزریقی و استنشاقی، محصولات تشخیصی برای آنالیز خون و تراشه های میکروسیال است. تجربه قابل توجهی در طراحی، ساخت، FAT و اعتبار سنجی قالب های تزریق با حجم بالا گیت دریچه چند حفره برای بازارهای پزشکی، دارویی و چشمی وجود دارد که اکثر تولیدات آن در بخش تجهیزات پزشکی و بخش های تشخیصی خدمت می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه حل برای صفحه سیاه اینستاگرام در اندروید و آیفون

«تاسیسات سنگاپور مقر بریتانیا را به خوبی تحسین می‌کند، و اجازه می‌دهد زمان تولید نمونه اولیه/قالب‌های پیش‌تولید کم کاویتاسیون را کاهش دهد. زمان‌های طراحی را می‌توان کاهش داد، زیرا همکاران ما در سنگاپور اساساً یک روز کاری کامل را بر روی یک طراحی بین زمانی که تیم بریتانیایی ما بعد از ظهر کار را ترک می‌کند و صبح روز بعد به دفتر می‌رسد، تکمیل کرده‌اند.

کلارک در مورد تأسیس Optimold گفت: «Micro Systems از سال 2003 قالب‌های پزشکی فوق‌العاده دقیقی را تولید می‌کند و ما به سرعت متوجه شدیم که مشتریان ما به اعتبارسنجی و اغلب تولید قطعات نیز نیاز دارند. به همین دلیل است که Optimold را راه اندازی کردیم تا این خدمات اضافی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

ما کار خود را فقط با این واحد کوچک شروع کردیم و سپس در طول سال‌ها به تدریج در پارک تجاری و سپس در سراسر جاده به Optimold گسترش یافتیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UTenTE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *