اپل یک فروشگاه آنلاین در برنامه WeChat چین راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اپل یک فروشگاه آنلاین در برنامه WeChat چین راه اندازی کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پلتفرم متعلق به Tencent روز سه شنبه اعلام کرد که اپل یک فروشگاه آنلاین در برنامه WeChat چین راه اندازی کرده است. این شرکت مستقر در کوپرتینو، فروشگاه را از طریق برنامه‌های کوچک WeChat به برنامه راه‌اندازی کرده است – برنامه‌های کوچکی که در وی چت میزبانی می‌شوند و دارای تجارت الکترونیک، خدمات مالی و پیشنهادات حمل و نقل هستند.

اپل محصولات خود از جمله آیفون، آی پد، و مک را در این فروشگاه به فروش خواهد رساند. این اولین باری نیست که اپل راه اندازی فروشگاهی را در یک پلتفرم چینی انجام می دهد. همانطور که رویترز اشاره می کند، سازنده آیفون همچنین در پلتفرم تجارت الکترونیک Tmall رقیب Tencent، علی بابا فروشگاه دارد. علاوه بر این، اپل همچنین سعی کرد محصولات خود را از طریق تجارت زنده در این کشور در ماه می امسال به فروش برساند.

چین یکی از بازارهای کلیدی اپل در خارج از ایالات متحده است، شرکت تحقیقاتی Counterpoint تخمین می زند که سه جایگاه برتر در نمودار پرفروش ترین گوشی های سال 2022 در چین تحت سلطه سری آیفون 13 قرار دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین تلویزیون QLED سامسونگ برای سال 2023

بر اساس گزارش کانترپوینت، حتی در حالی که بازار گوشی های چین در سه ماهه اول کاهش یافته است، اپل همچنان پیشتاز خود را به عنوان برترین فروشنده گوشی در این کشور با 20 درصد از سهم بازار حفظ کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 درصد بهبود یافته است.

با این حال، در بخش تولید، اپل در تلاش است تا تولید خود را به خارج از چین منتقل کند تا منابع خود را متنوع کند. سال گذشته، تحلیلگران جی پی مورگان گفتند که این شرکت قصد دارد تا سال 2025 25 درصد از تولید آیفون خود را به هند و 20 درصد از تولید اپل و اپل واچ خود را به ویتنام منتقل کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eLW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *