ارتقای تعالی برای حمایت از صنایع حیاتی ایمنی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک شرکت جدید متخصص در ارائه خدمات سفارشی عوامل انسانی برای بهبود ایمنی و عملکرد به طور رسمی راه اندازی شده است. Enhancing Excellence برای حمایت از مشتریان در صنایع حیاتی ایمنی از جمله مراقبت های بهداشتی و سایر سازمان های بخش عمومی راه اندازی شده است.

ارتقای تعالی مبتنی بر موفقیت شرکت خواهر، Salos Sunesis، ارائه‌دهنده پیشرو جهانی آموزش عملکرد نفت و گاز از سال 1996 است. این کسب و کار مشاوره جدید با هدف انتقال آموخته‌ها از بخش‌های هوانوردی و نفت و گاز برای کمک به سایر صنایع پرخطر در رسیدگی به موارد کلیدی است. چالش ها.

افزایش تعالی بر کمک به مشتریان برای ایجاد یک فرهنگ ایمن و مؤثر متمرکز است تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند به طور فعال خطاهای انسانی را که ریشه اصلی حوادث در محل کار هستند مدیریت کرده و کاهش دهند. تیم متخصص این شرکت روش‌های اثبات شده و ابزارهای عملکرد انسانی را برای بهبود محیط عملیاتی مشتری با ایجاد اثربخشی آنها در مدیریت تهدید و خطا پیاده‌سازی می‌کند.

قبل از راه اندازی رسمی امروز شرکت، Enhancing Excellence اخیراً یک برنامه سفارشی را به سرویس زندان اسکاتلند ارائه کرده است. این تمرکز بر عناصر کلیدی عوامل انسانی، تعامل با طیف وسیعی از کارکنان، از جمله رهبران ارشد و مدیران عملیاتی بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بیمارستان Bellvitge و برنامه آزمایشی AstraZeneca برای نارسایی احتقانی قلب

گراهام اسمارت، مدیر عامل Enhancing Excellence، گفت: «طبق گزارش The Health & Safety Executive، خطای انسانی علت اصلی بیش از 80 درصد حوادث در محل کار است. ارتقای تعالی یک رویکرد میدانی اثبات شده در حمایت از سازمان ها برای ایجاد فرهنگ های با قابلیت اطمینان بالا و همچنین قابلیت های موثر مدیریت تهدید و خطا ارائه می دهد.

تیم ما تجربه زیادی در کمک به سازمان‌ها برای مقابله با چالش‌های فرهنگی عملکرد انسانی و ایمنی دارد. ما اصول و تکنیک‌های عامل انسانی را پذیرفته‌ایم که 35 سال پیش به طور مثبتی به تغییر صنعت هوانوردی جهانی کمک کرد و اکنون بر روی استفاده از تخصص خود در طیف گسترده‌ای از بخش‌ها متمرکز شده‌ایم.

گرانت والاس، مدیر عامل Salos Sunesis و رئیس Enhancing Excellence، گفت: «ما از راه‌اندازی Enhancing Excellence که بر اساس موفقیت شرکت خواهرمان Salos است، خرسندیم.

بسیاری از سازمان‌ها به شدت به سیستم‌ها و فرآیندهای مدیریت ریسک سنتی برای ایمن نگه‌داشتن عملیات و کارگران خود متکی هستند. سیستم‌ها معمولاً شکست می‌خورند، زیرا اصول عامل انسانی را به طور مؤثری در بر نمی‌گیرند یا این واقعیت را که انسان‌ها مستعد خطا هستند، توضیح نمی‌دهند.

ما به سازمان ها کمک می کنیم تا عوامل انسانی را از اتاق هیئت مدیره تا خط مقدم یکپارچه کنند. Salos موفقیت این رویکرد را در چندین مشتری مشاهده کرده است، جایی که ما به آنها کمک کرده‌ایم تا سطح جدیدی را ارزیابی، تجهیز و اجرا کنند، که همچنین می‌تواند چند میلیون پوند پس‌انداز عملیاتی را ارائه دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دریافت اعلان زمانی که شخصی در فیس بوک پست می گذارد

ما مشتاقانه منتظریم تا از طریق کار ارتقای تعالی، داستان های موفقیت مشابهی برای مشتریان ایجاد کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EeB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *