بودجه بیشتر NIHR در اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز در دسترس خواهد بود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

محققان در اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز می توانند از پاییز 2023 به بودجه بیشتری از موسسه ملی تحقیقات بهداشت و مراقبت (NIHR) دسترسی پیدا کنند.

محققان بهداشت و مراقبت های اجتماعی و در برخی موارد SME ها در دولت های واگذار شده (DAs) از طریق NIHR به بودجه تحقیقات بهداشتی و مراقبت های اجتماعی دسترسی بیشتری خواهند داشت. این اقدام پس از مشورت با دفتر دانشمندان ارشد دولت اسکاتلند، تحقیقات بهداشت و مراقبت ولز و تحقیق و توسعه بهداشت و مراقبت اجتماعی در ایرلند شمالی موافقت شده است.

این اعلامیه فهرست برنامه های تحقیقاتی NIHR را که در دسترس محققان در اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است، گسترش می دهد. این اقدام تحقیقات بین بریتانیایی را تقویت خواهد کرد و به افزایش دسترسی به تحقیقات برای افراد در سه دولت واگذار شده کمک خواهد کرد.

NIHR، از طریق DHSC، از سال 2008 بر اساس سرمایه‌گذاری‌های هر کشور، توافقی با DAs داشته است که به میزبان‌های پژوهشی (شامل دانشگاه‌ها و سازمان‌های فعال NHS) در سه کشور اجازه می‌دهد برای کمک مالی NIHR از چهار برنامه تحقیقاتی (بهداشت) درخواست دهند. ارزیابی فناوری (HTA)، تحقیقات ارائه مراقبت های بهداشتی و اجتماعی (HSDR)، تحقیقات بهداشت عمومی (PHR) و ارزیابی اثربخشی و مکانیسم (EME) که در غیر این صورت فقط برای میزبانان تحقیقاتی انگلیسی باز است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  MacUpdater به روز نگه داشتن برنامه های خود را آسان تر از همیشه می کند [sponsored]

گسترش دامنه بودجه NIHR

یک ترتیبات مالی مشارکت جدید توافق شده است که دسترسی بیشتر به برنامه های تحقیقاتی NIHR را فراهم می کند و درها برای کار بیشتر بین بریتانیایی بر روی تحقیقات تأمین شده در آینده باز است.

محققان و در برخی موارد، SMEها می توانند از پاییز 2023 به پنج برنامه تحقیقاتی دیگر NIHR دسترسی داشته باشند:

ترتیبات بودجه جدید، تحقیقات بیشتری را در بریتانیا تسهیل می‌کند، مشابه همکاری‌های تحقیقاتی موفق کووید که در طول همه‌گیری مشاهده شد. این تغییر همچنین فرصت‌هایی را برای محققان در سه کشور واگذار شده برای همکاری با صنعت از جمله شرکت‌های داروسازی و صنعت فناوری پزشکی افزایش می‌دهد. تغییر در واجد شرایط بودن بودجه این واقعیت را به رسمیت می شناسد که تحقیقات بهداشتی و مراقبت اجتماعی معمولاً در هر چهار کشور بریتانیا انجام می شود و در نتیجه قدرتمندتر و کارآمدتر است.

برنامه تحقیقات سیاست NIHR برای برنامه های کاربردی از سوی محققان در کشورهای واگذار شده باز است، اما این برنامه و تحقیقات مالی آن بر نیازهای سیاست انگلیسی متمرکز است.

پروفسور Dame Anna Dominiczak، دانشمند ارشد (سلامت) برای اسکاتلند، گفت: “دفتر دانشمندان ارشد از افزایش دسترسی به برنامه های بودجه تحقیقاتی NIHR برای محققان مستقر در اسکاتلند استقبال می کند. من مطمئن هستم که این برنامه‌ها در آینده شاهد برنامه‌های با کیفیت بالا از اسکاتلند خواهند بود.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Beckman Coulter Life Sciences 270 معرف سازگار با IVDR را تولید کرده است

پروفسور یان یانگ، مشاور ارشد علمی و مدیر تحقیقات و توسعه بهداشت و مراقبت های اجتماعی اظهار داشت: «دسترسی گسترده به برنامه های بودجه NIHR نشان دهنده افزایش فرصت ها برای محققان ساکن ایرلند شمالی برای هدایت مطالعات در طیف وسیعی از مراقبت های بهداشتی و اجتماعی است. اولویت ها، و مهمتر از همه، مشارکت بیشتر شهروندان ما در طیف گسترده ای از ابتکارات تحقیقاتی. من مشتاقانه مشتاقانه منتظر جامعه تحقیقاتی خود هستم که بر اساس موفقیت‌های تا به امروز، شواهدی را تولید کنیم که بر اساس آن رویه‌های آتی را پایه گذاری کنیم، و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​بومی ما از فرصت‌های جدید ارائه شده توسط برنامه i4i بهره‌مند شوند.»

پروفسور کایران والشی، مدیر تحقیقات بهداشت و مراقبت ولز، افزود: «ما از گسترش قرارداد فعلی و دسترسی به طیف وسیع‌تری از برنامه‌های بودجه NIHR که این امر به همراه خواهد داشت، خرسندیم. ترتیبات مشارکت جدید فرصت‌هایی را برای محققان در ولز افزایش می‌دهد تا هم در مطالعاتی با اهمیت بریتانیا را رهبری کنند و هم در آن شرکت کنند و در عین حال تحقیقات بهداشتی و مراقبتی را در بریتانیا در سراسر چهار کشور تقویت کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DNGaKY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *