نحوه دریافت اعلان زمانی که شخصی در فیس بوک پست می گذارد

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه دریافت اعلان زمانی که شخصی در فیس بوک پست می گذارد با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اضافه بار اطلاعات یک مسئله مهم در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است و فیس بوک نیز از این قاعده مستثنی نیست. بین ده ها یا حتی صدها اعلانی که دریافت می کنیم، به راحتی می توان اعلان های مهم را از دست داد. خوشبختانه، می‌توانید تنظیمات را سفارشی کنید تا اطمینان حاصل کنید که وقتی شخصی مهم در فیس‌بوک پست می‌گذارد، اعلان دریافت می‌کنید.

 

نحوه_دریافت_اعلان_ها_وقتی_کسی_در_فیسبوک_پست_میکند

چه BFF، خالق مورد علاقه، ستون شایعات، دفتر یا گروه کلاس، می توانید انتخاب کنید که آنها را در اولویت خود قرار دهید یا از آنها فاصله بگیرید. و اگر اولی را انتخاب کردید، بخوانید زیرا ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای یک شخص خاص در فیس بوک اعلان دریافت کنید.

هنگامی که شخصی چیزی را در برنامه فیس بوک به اشتراک می گذارد مطلع شوید

برخلاف تنظیمات آسان اعلان اینستاگرام، فیسبوک کمی آن را پیچیده می کند. اگر می‌خواهید اعلان‌ها را برای یک دوست روشن کنید، باید آنها را به فهرست دوستان نزدیک خود اضافه کنید. برای انجام این کار،

مرحله 1 : برنامه فیس بوک خود را باز کنید ← به نمایه دوست بروید.

مرحله ۲ : روی دکمه Friends ضربه بزنید.

مرحله 3 : ویرایش لیست دوستان را انتخاب کنید.

مراحل 4 : در اینجا Close friends و Done را برای تایید انتخاب کنید.

روی دوستان ضربه بزنید، Edit Friend لیست ها و سپس Close friends را انتخاب کنید

اکنون که آنها را به عنوان دوستان نزدیک برچسب گذاری کرده اید، هنگامی که آنها پست های جدید را منتشر می کنند، اعلان هایی دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید تنظیمات اعلان را تضمین و مدیریت کنید. در اینجا به این صورت است:

مرحله 1 : روی نماد سه خط → تنظیمات و حریم خصوصی → تنظیمات ضربه بزنید.

مرحله 2 : Notification را از زیر Preferences انتخاب کنید.

به Settings و سپس Notifications بروید

مرحله 3 : روی Updates from friends ضربه بزنید.

مرحله 4 : در اینجا، اطمینان حاصل کنید که سوئیچ کنار “Allow notifications on Facebook” روشن است.

مرحله 5 : همچنین می‌توانید نحوه دریافت این اعلان‌ها را انتخاب کنید.

به روز رسانی از دوستان را انتخاب کنید و اعلان ها را مدیریت کنید

چگونه پست های یک نفر را در فید خبری خود مدیریت کنیم

بنابراین، فیس بوک سه تنظیمات را ارائه می دهد،

  • لغو دنبال کردن – دیگر پست‌های آن‌ها را در فید خبری نمی‌بینید.
  • پیش فرض – پست ها به روش معمول نشان داده می شوند.
  • موارد دلخواه – در اینجا، پست این دوست را بالاتر در فید خود خواهید دید.

قابل ذکر است، وقتی فردی را به دوستان نزدیک خود اضافه می کنید، فیس بوک به طور خودکار پست های آنها را اولویت بندی می کند. یعنی آنها را به دسته Favorites منتقل کنید. اگرچه می توانید این کار را به صورت دستی نیز انجام دهید.

به نمایه دوست بروید ← روی نماد سه نقطه ضربه بزنید.

چگونه می توان پست های دیگران را در فید خبری خود مدیریت کرد

اعلان‌ها را برای یک پست خاص روشن کنید

اگر آن شخص نیست، بلکه یک پست خاص است که به آن علاقه دارید، می توانید اعلان های پست را برای همین فعال کنید. با این حال، اگر در مورد پست نظر دهید، فیس بوک به طور خودکار شما را در مورد هر به روز رسانی مطلع می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  روز جهانی زن: پیشرفت؟ - نوآوری Med-Tech

همچنین می‌توانید ناشناس بمانید، زیرا وقتی اعلان‌های پست را روشن یا خاموش می‌کنید، به کاربر اطلاع داده نمی‌شود. برای انجام این کار، روی نماد سه نقطه در کنار پست ضربه بزنید ← «روشن کردن اعلان‌ها برای این پست» را انتخاب کنید.

اعلان‌ها را برای یک پست خاص روشن کنید

به راحتی می توانید تنظیمات را غیرفعال کنید. به سادگی مراحل بالا را دنبال کنید و “خاموش کردن اعلان ها برای این پست” را انتخاب کنید.

توجه: پس از این، اگر کسی نظری را اضافه کند، اعلانی دریافت خواهید کرد، اگرچه اگر کسی به نظری پاسخ دهد، به شما اطلاع داده نمی‌شود.

دریافت اعلان ها در فیس بوک برای یک شخص خاص در وب

همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که وقتی شخصی از طریق وب سایت فیس بوک پست می گذارد، به شما اطلاع داده می شود. روش کلی یکسان است، زیرا باید دوست را به لیست دوستان نزدیک اضافه کنید.

مرحله 1 : مرورگر خود را باز کرده و وارد فیس بوک شوید. در مرحله بعد به دوست مراجعه کنید.

مرحله 2 : روی دکمه Friends کلیک کرده و Edit Friend لیست ها را انتخاب کنید.

روی Friends کلیک کنید و Edit Friend لیست ها را انتخاب کنید

مرحله 3 : دوستان نزدیک را از لیست انتخاب کنید.

دوستان نزدیک را انتخاب کنید

و درست مثل آن، انجام شده است. همچنین می توانید تنظیمات اعلان را مدیریت کنید. برای انجام این کار، روی نماد نمایه خود از گوشه سمت راست بالا ← تنظیمات و حریم خصوصی ← تنظیمات → اعلان از نوار کناری سمت چپ ضربه بزنید.

به تنظیمات بروید و Notifications را انتخاب کنید

در اینجا، روی به‌روزرسانی‌های دوستان کلیک کنید و مطمئن شوید که سوئیچ کنار «اجازه اعلان‌ها در فیس‌بوک» روشن است. و گزینه های ترجیحی را برای دریافت اعلان ها انتخاب کنید.

یک گزینه ترجیحی برای اعلان های پست انتخاب کنید

جالب توجه است، ما همچنین مشاهده کردیم که فیس بوک هنگام مشاهده در وب، پست های “دوستان نزدیک” را به عنوان موارد دلخواه طبقه بندی می کند. آن را در تصویر زیر بررسی کنید.

پست مورد علاقه در فیس بوک

هنگامی که یک صفحه در فیس بوک پست می کند، اعلان دریافت کنید

به هر دلیلی، شما فقط تنظیمات اعلان اولیه را دریافت می‌کنید، مثلاً هنگام استفاده از یک برنامه تلفن همراه، بین Unfollow، Default و Favorites را انتخاب کنید. با این حال، هنگام استفاده از برنامه وب، مزایای بیشتری دریافت می کنید.

برای روشن کردن اعلان‌های پست برای یک صفحه فیس بوک، به صفحه بروید ← روی دکمه زیر کلیک کنید. همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، در صورتی که صفحه محتوا، فیلم، ویدیوی زنده و پیشنهادات را پست می کند، گزینه دیگری برای دریافت اعلان دریافت می کنید.

روی دنبال کردن کلیک کنید و سپس اعلان‌های پست‌های صفحه را مدیریت کنید

در اینجا نیز فیس بوک سه گزینه برای هر تنظیم ارائه می دهد،

  • استاندارد – حداکثر پنج اعلان پست از صفحه دریافت خواهید کرد.
  • برجسته – فقط اعلان‌های پست پیشنهادی از صفحه.
  • خاموش
گزینه های ارسال اعلان برای یک صفحه

باز هم روش بسیار شبیه به نسخه برنامه تلفن همراه است. به سادگی روی نماد سه خطی در کنار پست کلیک کنید و «روشن کردن اعلان‌ها برای این پست» را انتخاب کنید.

هنگامی که شخصی در مورد پست نظر می دهد اعلان دریافت کنید

نحوه دریافت اعلان های فیس بوک بدون رفتن به فیس بوک

شاید شما در مسیر مینیمالیسم دیجیتال هستید یا فقط می خواهید عادت پیمایش عذاب را ترک کنید و برای این کار، اپلیکیشن فیس بوک را از موبایل خود حذف کرده اید. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید اعلان های مهم را از فیس بوک دریافت کنید. ما چند راه حل داریم که ممکن است کمک کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین مانیتور دوم برای iMac M3 در سال 2024

اعلان های فیس بوک را به صورت یا پیامک دریافت کنید

می توانید تمام یا برخی اعلان های خاص فیس بوک را از طریق ایمیل یا پیامک دریافت کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات و حریم خصوصی فیس بوک → تنظیمات → اعلان ها بروید. در اینجا، به بخش «نحوه دریافت اعلان‌ها» بروید.

اعلان های فیس بوک را به صورت ایمیل یا پیامک دریافت کنید

در اینجا، ایمیل را انتخاب کنید و بین سه گزینه زیر را انتخاب کنید.

  • همه – همه اعلان‌های انتخابی را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.
  • پیشنهادی – اعلانی که فیس بوک فکر می کند ممکن است به آن علاقه مند باشید، به جز دسته هایی که غیرفعال کرده اید.
  • اعلان‌های مورد نیاز – فقط اعلان‌های مهم مربوط به حساب، امنیت، حریم خصوصی و صفحاتی که مدیریت می‌کنید.

اگر بین دو گزینه اول انتخاب کرده اید، به پایین بروید و دسته های اعلان هایی را که می خواهید یا نمی خواهید در صندوق ورودی خود روشن یا خاموش کنید.

اعلان های فیس بوک را به صورت ایمیل یا پیامک دریافت کنید

روند فعال کردن اعلان ها از طریق پیامک نیز مشابه است. به سادگی شماره خود را بدهید → تعداد اعلان ها و دسته ها را انتخاب کنید.

دریافت اعلان وب برای فیس بوک

ممکن است هنگام ورود به وب‌سایت‌ها متوجه یک پاپ آپ مجوز شده باشید که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید به‌روزرسانی‌ها را از آنها دریافت کنید. فیس بوک نیز این کار را انجام می دهد، اما اگر پاپ آپ را نمی بینید یا آن را رد کرده اید، در اینجا نحوه فعال کردن اعلان های مرورگر برای فیس بوک آورده شده است.

توجه : در حالی که ما روش را با کروم نشان می‌دهیم، با همه مرورگرها کار می‌کند. بنابراین، با خیال راحت این کار را در مرورگر پیش فرض خود انجام دهید.

مرورگر را باز کرده و وارد اکانت فیسبوک خود شوید. روی عکس نمایه خود از گوشه سمت راست بالا ← تنظیمات و حریم خصوصی ← تنظیمات ← اعلان ها کلیک کنید. در اینجا، به پایین بروید و روی مرورگر کلیک کنید ← تغییر روی اعلان‌های فشاری مرورگر.

دریافت اعلان وب برای فیس بوک

همچنین می‌توانید زمانی که به شما هشدار داده می‌شود مدیریت کنید و بر اساس آن گزینه‌ها را روشن یا خاموش کنید.

اعلان پست های فیسبوک را مانند یک حرفه ای مدیریت کنید

مطمئناً احساس می‌کنیم که فیس‌بوک می‌تواند صفحه‌ای را از سیستم اعلان اینستاگرام بگیرد و دریافت اعلان‌ها را هنگامی که کسی پست می‌گذارد ساده کند. چرا مشکل اضافه کردن افراد به دوستان نزدیک را حفظ کنید و چه چیز دیگری؟ انگشتانمان را روی هم نگه می‌داریم و امیدواریم که متا خدایان گوش کنند.

در همین حال، اگر در مورد اعلان‌های فیس‌بوک با مشکلی مواجه شدید یا به کمک ما با هر برنامه رسانه اجتماعی نیاز دارید، آن را در قسمت نظرات بنویسید.

امیدواریم از این مقاله نحوه دریافت اعلان زمانی که شخصی در فیس بوک پست می گذارد مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hOUFHg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *