نحوه استفاده از Audio Magic Eraser در Pixel 8 و 8 Pro

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه استفاده از در Pixel 8 و با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

سری Pixel 8 در اینجا آمده است، و با بسیاری از موارد مفید مجهز به هوش مصنوعی همراه است. ویژگی هایی مانند Best Take و Magic Editor در میان ابزارهای دیگر مانند تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی، مورد علاقه طرفداران هستند. با این حال، در حالی که بیشتر برای طرفداران عکاسی است، فیلمبرداران چطور؟ اگر عاشق ضبط ویدیو هستید، باید یاد بگیرید که از پاک کن جادویی صوتی در دستگاه سری Pixel 8 خود استفاده کنید.

 

نحوه استفاده از Audio Magic Eraser در Pixel 8 و 8 Pro

اما پاک کن جادویی صوتی دقیقا چیست؟ ناراحت نباش ما اینجا هستیم. در این مقاله توضیح خواهیم داد که Audio Magic Eraser چیست، چگونه کار می کند و چگونه از آن استفاده کنید. کل فرآیند ساده است و بهترین بخش این است که می توانید از آن در فایل های ویدیویی مختلف استفاده کنید. پس اجازه بدهید به این کار برسیم.

پاک کن جادویی صوتی چیست

Audio Magic Eraser یک ویژگی جدید در Pixel 8 و Pixel 8 Pro است که به شما امکان می دهد نویزهای ناخواسته را از ویدیوها حذف کنید. از هوش مصنوعی برای شناسایی و حذف نویزها مانند ترافیک، باد و پچ پچ پس زمینه استفاده می کند. همچنین می توانید از آن برای کاهش صدای صداهای خاص مانند پارس سگ یا گریه کودک استفاده کنید.

نحوه استفاده از پاک کن جادویی صوتی در پیکسل 8 و 8 پرو توسط گوگل
منبع: گوگل

Audio Magic Eraser یک راه عالی برای بهبود کیفیت ویدیوهای شما و لذت بردن از تماشای آنها است. علاوه بر این، می تواند صدای گوینده را نیز تشخیص دهد. در نتیجه، این یک راه عالی برای محافظت از حریم خصوصی شما نیز می باشد، زیرا می توانید از آن برای حذف اطلاعات حساس قبل از اشتراک گذاری ویدیوهای خود استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن صدای دوربین در گوگل پیکسل

نحوه استفاده از Audio Magic Eraser در Pixel 8 و 8 Pro

استفاده از Audio Magic Eraser در Pixel 8 یا 8 Pro آسان است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله ۱ : برنامه Google Photos را باز کنید و ویدیویی را که می‌خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید. روی دکمه Edit ضربه بزنید. سپس روی تب Audio ضربه بزنید.

مرحله 2 : اکنون روی دکمه Audio Eraser ضربه بزنید. سپس برنامه به شناسایی صداها و نویزهای مختلف در ویدیو به طور خودکار ادامه می دهد.

مرحله 3 : پس از انجام، صداهای مختلفی را ارائه می دهد که می تواند شناسایی کند. نوع صدایی را که می خواهید حذف یا تنظیم کنید انتخاب کنید و نوار لغزنده را برای کاهش سطح آن حرکت دهید.

مرحله 4 : از طرف دیگر، اجازه دهید هوش مصنوعی کار را برای شما انجام دهد. دکمه Auto را فشار دهید. برنامه به طور خودکار سطوح را برای شما تنظیم می کند.

مرحله 5 : سپس، ویدیوی خود را با فشار دادن دکمه پخش آزمایش کنید. بهترین بخش این است که تغییرات در سطح صدا به صورت پویا انجام می شود. به این ترتیب، می‌توانید هنگام تماشای پیش‌نمایش، سطوح هر صدا را تنظیم کنید.

مرحله 6 : هنگامی که از تغییرات راضی شدید، روی Save Copy ضربه بزنید. همانطور که از نام آن پیداست، Google Photos یک کپی از ویدیوی ویرایش شده شما را ذخیره می کند و به شما اطلاع می دهد.

سوالات متداول در مورد استفاده از پاک کن جادویی صوتی

1. Audio Magic Eraser چگونه کار می کند؟

Audio Magic Eraser از هوش مصنوعی گوگل برای شناسایی و حذف نویز از ویدیوهای شما استفاده می کند. ابتدا ویدیو را تجزیه و تحلیل می کند تا صداهای مختلف موجود را شناسایی کند. پس از شناسایی، از هوش مصنوعی برای حذف آن بدون تأثیر بر بقیه صدا استفاده می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد والپیپر سینمایی در اندروید 14

2. Audio Magic Eraser چه نوع نویزهایی را می تواند حذف کند؟

پاک کن جادویی صوتی می تواند نویزهای مختلف را حذف کند. این شامل ترافیک، باد، پچ پچ پس زمینه، پارس سگ، گریه کودک، سر و صدای ساختمان، موسیقی و سایر صداهای ناخواسته است.

3. آیا می توانم از Audio Magic Eraser در سایر دستگاه های اندرویدی استفاده کنم؟

در زمان نگارش، ویژگی Audio Magic Eraser در انحصار Google Pixel 8 و 8 Pro است. با این حال، از آنجایی که این یکی از ویژگی های Google Photos است، ممکن است گوگل در آینده آن را در اختیار سایر کاربران اندروید قرار دهد.

4. آیا می توانم از Audio Magic Eraser در هر ویدیویی استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از ابزار Audio Magic Eraser روی هر ویدیویی استفاده کنید، حتی اگر با پیکسل 8 یا 8 پرو ضبط نشده باشد. با این حال، ویدیو باید در Google Photos پشتیبان‌گیری شود. علاوه بر این، برای استفاده از ابزار باید به اینترنت متصل باشید.

از ویدیوهای بدون نویز لذت ببرید

Audio Magic Eraser یک ویژگی عالی در Pixel 8 و 8 Pro است که به شما امکان می دهد نویزهای ناخواسته را از ویدیوهای خود حذف کنید. استفاده از آن آسان است و نتایج فوق العاده ای ایجاد می کند. اگر جدیدترین دستگاه Pixel را دارید، مطمئن شوید که آن را امتحان کنید. علاوه بر این، پیکسل 8 و 8 پرو دارای چندین ویژگی دیگر برای کاربران نیز هستند. بنابراین، مطمئن شوید که آنها را نیز امتحان کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه استفاده از Audio Magic Eraser در Pixel 8 و 8 Pro مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CgwOLQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *