نحوه خاموش کردن صدای دوربین در گوگل پیکسل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه خاموش کردن صدای دوربین در گوگل پیکسل با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

وقتی نوبت به ثبت لحظات عالی می‌رسد، دستگاه‌های پیکسل Google (به بررسی مراجعه کنید) به دلیل عملکرد عالی دوربین و ویژگی‌های خلاقانه متمایز می‌شوند. با این حال، صدای شاتر گاهی اوقات می تواند یک اضافه ناخواسته باشد. چه بخواهید یک عکس صریح بگیرید یا یک دوربین بی صدا را ترجیح دهید، بسیاری از کاربران می خواهند بدانند چگونه صدای دوربین را در دستگاه خود خاموش کنند.

 

خاموش کردن صدای دوربین ویژه در Google Pixel

خوشبختانه، این گزینه به راحتی در اکثر مدل های پیکسل در دسترس است. با این حال، مواردی وجود دارد که ممکن است به دلیل محدودیت‌های منطقه‌ای یا اشکالات نرم‌افزاری وجود نداشته باشد. اما نگران نباش. ما یک راه حل داریم در این راهنما، شما را با مراحل بی‌صدا کردن دوربین در Google Pixel آشنا می‌کنیم. پس اجازه بدهید به این کار برسیم.

 

نحوه غیرفعال کردن صدای دوربین در گوگل پیکسل

غیرفعال کردن صدای دوربین در دستگاه Google Pixel ساده است. اما ابتدا، مطمئن شوید که دستگاه شما بر روی آخرین نسخه نرم افزار اجرا می شود و برنامه دوربین نیز به روز شده است. پس از اتمام مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه دوربین را در Google Pixel خود راه اندازی کنید. اکنون روی نماد تنظیمات دوربین در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید. از اینجا، روی «تنظیمات بیشتر» ضربه بزنید.

مرحله 2: اکنون، در زیر تنظیمات عمومی، کلید صداهای دوربین را خاموش کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تبدیل عکس های معمولی به پرتره در هر آیفون

و همین است. صدای شاتر برنامه دوربین در دستگاه Pixel شما اکنون غیرفعال شده است. از تنظیمات خارج شده و برای اطمینان از قطع شدن صدای شاتر، یک عکس آزمایشی بگیرید. اکنون برای لذت بردن از عکاسی بی‌صدا در Google Pixel آماده‌اید.

چگونه گزینه غیرفعال کردن صدای شاتر دوربین را برطرف کنیم

در برخی مناطق مانند ژاپن و کره جنوبی، گزینه غیرفعال کردن صدای دوربین به دلیل مقررات محلی یا محدودیت های قانونی در دسترس نیست. این دلیلی است که بسیاری از کاربران نمی توانند صدای شاتر دوربین را در دستگاه های پیکسل خود خاموش کنند. با این حال، یک راه حل موقت برای آن وجود دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که سیم کارت را بیرون بیاورید و گوشی خود را ریستارت کنید. اکنون، هنگامی که برنامه دوربین را راه اندازی می کنید، این گزینه باید در تنظیمات برنامه دوربین ظاهر شود، همانطور که در بالا نشان داده شده است. گزینه صداهای دوربین را غیرفعال کنید، و همه چیز آماده است! سیم کارت را دوباره وارد کنید و اکنون می توانید از عکاسی بی صدا لذت ببرید.

توجه: بدون رضایت عکس نگیرید. این عمل ممکن است طبق قوانین محلی شما مجازات شود.

سیم کارت را خارج کنید صدای دوربین را در Google Pixel خاموش کنید

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این فقط یک اصلاح موقت است. فقط تا زمانی کار می کند که تنظیمات دوربین را دوباره باز نکنید. اگر دوباره تنظیمات دوربین را باز کنید، برنامه منطقه را تشخیص می‌دهد و گزینه غیرفعال کردن صدای دوربین را به شما نشان نمی‌دهد.

در آن سناریو، شما باید کل این فرآیند را دوباره انجام دهید. همچنین، به یاد داشته باشید که این فقط برای کاربران دارای سیم کارت فیزیکی کار می کند. اگر از eSIM استفاده می کنید، این ترفند کار نخواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه فعال کردن و یافتن FaceTime Live Photos در آیفون

بهترین برنامه دوربین جایگزین

اگر راه حل را برای هر بار خسته کننده می دانید، از یک برنامه دوربین شخص ثالث استفاده کنید. یکی از بهترین برنامه‌های دوربین که می‌توانید در دستگاه پیکسل خود استفاده کنید، خود دوربین Google است، اما یک برنامه مود شده. ما پورت BigKaka GCam را روی Pixel 8 Pro خود آزمایش کردیم و نتایج بسیار خوبی بود.

دارای تمام جدیدترین ویژگی‌های پیکسل و بسیاری از حالت‌های اضافه شده و پشتیبانی از پروفایل‌های سفارشی است. همچنین دارای یک حالت حرفه ای پیشرفته با ابزارها و گزینه های کنترل بسیاری است. و از آنجایی که نام برنامه متفاوت است، می توانید آن را در کنار برنامه پیش فرض دوربین بدون هیچ مشکلی نصب کنید.

از طرف دیگر، برنامه های دوربین عالی دیگری نیز برای دستگاه اندرویدی شما در Play Store وجود دارد. می‌توانید توصیه‌های برنامه دوربین ما را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه عکس‌های خود را ویرایش کنید تا عکس‌ها را به سطح بعدی ببرید.

از عکاسی بی صدا لذت ببرید

اکنون که با موفقیت صدای دوربین را در Google Pixel خود رام کرده اید، از لذت عکاسی بی صدا لذت ببرید. چه در یک محیط آرام و چه در یک رویکرد محتاطانه، این مراحل و راه‌حل‌ها به شما اطمینان می‌دهند که لحظاتی را بدون سر و صدا ثبت کنید.

با این حال، درک این نکته ضروری است که در برخی موارد، گزینه غیرفعال کردن صدای شاتر دوربین ممکن است به دلیل محدودیت های منطقه ای در دسترس نباشد. از این رو، ما پیروی از مقررات محلی و احترام به حریم خصوصی دیگران را تشویق می کنیم.

امیدواریم از این مقاله نحوه خاموش کردن صدای دوربین در گوگل پیکسل مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iZESOB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *