وقتی شخصی را در TikTok مسدود می کنید چه اتفاقی می افتد

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از وقتی شخصی را در مسدود می کنید چه اتفاقی می افتد با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

TikTok چندین ابزار حفظ حریم خصوصی را برای ایجاد فضای امن برای کاربران خود ارائه می دهد و بدخواهان مزاحم را از نگاه کردن به حساب شما دور نگه می دارد. اگر شخصی پست‌های شما را با نظرات بی‌اهمیت اسپم کرد یا پیام‌های شخصی نامربوط ارسال کرد، می‌توانید آن شخص را مسدود کنید تا دسترسی او را محدود کنید. قبل از اینکه هر حسابی را مسدود کنید، یاد بگیرید وقتی شخصی را در TikTok مسدود می کنید چه اتفاقی می افتد.

 

What_Happens_When_You_Block_Someone_on_TikTok

می توانید حساب های فردی را مسدود کنید و حتی چندین حساب اسپم را به طور همزمان مسدود کنید. این شما را از پلتفرم خارج می کند و حتی ممکن است شما را از استفاده از TikTok در آینده منصرف کند. نیازی نیست به پلتفرم رقیب سوئیچ کنید. می توانید این حساب ها را در TikTok مسدود کنید و از یک تجربه روان لذت ببرید. قبل از انجام چنین اقدام شدیدی، عواقب مسدود کردن شخصی در TikTok را بیاموزید.

وقتی شخصی را در TikTok مسدود می کنید چه اتفاقی می افتد

قبل از اینکه یاد بگیریم چگونه شخصی را مسدود کنیم، ابتدا بفهمیم بعد از مسدود کردن یک حساب در TikTok چه اتفاقی می‌افتد.

  • حساب‌های مسدود شده نمی‌توانند نمایه و داستان‌های شما را ببینند. وقتی حساب مسدود شده سعی می کند حساب شما را جستجو کند، نتایج جستجو شامل حساب شما نمی شود.
  • فرد مسدود شده نمی تواند شما را به عنوان دوست اضافه کند و با شما کند.
  • شما تمام کانال های ارتباطی با شخص مورد نظر را در TikTok قطع می کنید.
  • شخص نمی تواند حساب شما را در TikTok ردیابی کند.
  • اگر آن شخص شما را دنبال کند، TikTok حساب او را از لیست فالوورهای شما حذف می کند.
  • فرد مسدود شده نمی تواند محتوای شما را ببیند، حتی اگر عمومی باشد. با این حال، آنها می توانند محتوای شما را از حالت ناشناس بررسی کنند.
  • آن شخص نمی تواند شما را دنبال کند، پیامی مستقیم بفرستد یا در پلتفرم با شما تماس بگیرد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چین قوانین موقتی را برای هوش مصنوعی مولد، از جمله رژیم صدور مجوز، رونمایی می کند

وقتی شخصی را در TikTok مسدود می‌کنید، این اتفاق می‌افتد. بیایید نگاهی به نحوه مسدود کردن یک حساب کاربری در TikTok بیندازیم.

چگونه کسی را در TikTok مسدود کنیم

ساده ترین راه برای مسدود کردن یک شخص، از نمایه کاربری اوست. مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: TikTok را راه اندازی کنید و به نمایه کاربری که می خواهید مسدود کنید بروید.

مرحله 2: روی نماد پیکان سمت راست در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله 3: از منوی باز شده، Block را در پایین انتخاب کنید. دکمه Block را در اعلان تأیید فشار دهید.

چگونه چندین نفر را به صورت انبوه در TikTok مسدود کنیم

آیا متوجه شده اید که چندین کاربر هر ویدیوی شما را در TikTok اسپم می کنند؟ خوب، رفتن به پروفایل هر کاربر برای مسدود کردن آنها خسته کننده خواهد بود. می توانید از مراحل زیر برای مسدود کردن چندین نمایه در TikTok به طور همزمان استفاده کنید.

مرحله 1: ویدیوی TikTok خود را باز کنید و به بخش نظرات بروید.

مرحله 2: روی تصویر حساب ضربه بزنید و نگه دارید و “مدیریت نظرات متعدد” را انتخاب کنید.

مرحله 3: نمایه‌های کاربری را که می‌خواهید مسدود کنید انتخاب کنید و روی More ضربه بزنید.

مرحله 4: برای تأیید تصمیم خود، مسدود کردن حساب‌ها را انتخاب کنید.

این کاربران دیگر در TikTok شما را باگ نمی کنند. این یک ترفند مفید برای مسدود کردن افراد بدون مشاهده نمایه آنها در TikTok است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  به‌روزرسانی Venmo به شما کمک می‌کند شادی تعطیلات را از طریق بخش خیریه جدید پخش کنید

آیا TikTok وقتی کاربر را مسدود می کنم به او اطلاع می دهد؟

همانطور که انتظار می رود، مسدود کردن در TikTok یک اقدام حفظ حریم خصوصی است. وقتی شخصی را مسدود می‌کنید، TikTok به حساب شما در مورد اقدام شما اطلاع نمی‌دهد. با این حال، زمانی که فرد دیگر شما را در TikTok فعال نمی بیند یا نمی تواند با استفاده از نوار جستجو، حساب شما را پیدا کند، می تواند حدس درستی بزند.

بعد از اینکه شخصی را در TikTok مسدود کردید، اساساً تمام روابط را با شخص روی پلتفرم قطع می کنید. تا زمانی که حساب را رفع انسداد نکنید، هیچ راهی برای تماس با شما در TikTok وجود ندارد.

نحوه بررسی حساب های مسدود شده در TikTok

آیا برای یک حساب خاص در TikTok تغییر عقیده دارید؟ می توانید لیست حساب های مسدود شده خود را در TikTok بررسی کرده و کاربران خاصی را رفع انسداد کنید. برای ایجاد تغییرات مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: TikTok را باز کنید و از گوشه سمت راست پایین به نمایه خود بروید.

مرحله 2: روی سه خط افقی در بالا ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را باز کنید.

مرحله 3: حریم خصوصی را انتخاب کنید و به حساب‌های مسدود شده بروید.

مرحله 4: روی Unblock در کنار یک حساب ضربه بزنید، و شما آماده هستید.

جابجایی حساب خصوصی را از منوی حریم خصوصی فعال کنید تا از نگاه کردن کاربران تأیید نشده به حساب TikTok شما جلوگیری شود. پس از آن، تنها کاربرانی که شما آنها را تأیید می کنید می توانند شما را دنبال کنند و ویدیوهای شما را تماشا کنند. بر فالوورهای فعلی شما تأثیری نمی گذارد.

حساب‌های آزاردهنده TikTok را دور نگه دارید

محبوبیت TikTok در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. در کنار کاربران واقعی، حساب های اسپم را نیز به پلتفرم جذب کرده است. خوشبختانه، TikTok گزینه ای برای مسدود کردن این حساب ها یک بار برای همیشه ارائه می دهد. به طور کلی تجربه شما از TikTok چگونه است؟ آیا با حساب های اسپم برخورد کرده اید؟

امیدواریم از این مقاله وقتی شخصی را در TikTok مسدود می کنید چه اتفاقی می افتد مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yvusWG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *