با محتوای خود درآمد ایجاد کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در مدت زمان بسیار کوتاهی تبدیل به یک شبکه اجتماعی شده است که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

از یک شبکه سرگرمی اجتماعی ساده به پلتفرمی تبدیل شده است که می توانید به لطف محتوا و جامعه خود درآمد کسب کنید. این به عنوان کسب درآمد TikTok نیز شناخته می شود.

بنابراین اگر به این فکر می کنید که چگونه در TikTok کسب درآمد کنید و در این شبکه اجتماعی کسب درآمد کنید، این پست برای شما مناسب است. به خواندن ادامه دهید!

8 راه برای کسب درآمد در TikTok

بله، می‌توانید با TikTok از چند راه مختلف درآمد کسب کنید، و من امروز اینجا هستم تا پنج مورد از آنها را به شما بگویم. یکی را انتخاب کنید که مناسب ترین استراتژی محتوای شما باشد!

▶️ برای کسب درآمد در TikTok به چند فالوور نیاز دارید ◀️

#1. با استفاده از TikTok Creator Fund

TikTok خود را راه اندازی کرد صندوق سازنده جایی که افرادی که به طور منظم مطالب ارسال می کنند می توانند درآمد کسب کنند. به این ترتیب، TikTok می خواهد تشویق به استفاده از ابزار به سازندگان محتوای واقعی

درست شنیدی اگر در این شبکه اجتماعی به صورت مکرر و موفق محتوا ایجاد می کنید، می توانید از طریق استخر سازنده آن کسب درآمد کنید.

خود را آماده کنید طرح بازاریابی در TikTok، خلاقیت خود را آزاد کنید و TikTok خود را کسب درآمد کنید.

#2. پخش زنده در TikTok

آیا می دانستید که می توانید با پخش زنده خود در TikTok درآمد کسب کنید؟

اکانت هایی با بیش از 1000 دنبال کننده در TikTok می توانند پخش زنده و کسب درآمد از ویدیوهای خود را شروع کنند.

کاربران می توانند سکه هایی بخرند که بعداً به کاربرانی که ویدیوهای زنده می سازند هدیه می دهند. وقتی تولیدکنندگان محتوا ویدیوهای زنده می‌سازند و کمک‌های مالی یا سکه‌هایی دریافت می‌کنند، می‌توانند پس از تعویض آن‌ها با پول واقعی.

شبیه توییچ است. آشنا به نظر می رسد؟

#3. بازار سازندگان TikTok

این پلتفرم رسمی برای برندها و سازندگان محتوا برای ایجاد محتوای تبلیغاتی برای تبلیغ برندها و دریافت غرامت برای کارشان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای نمایش صفحه سفید اسنپ چت در اندروید و آیفون

همچنین الزاماتی برای عضویت وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • حداقل 18 سال سن داشته باشید
  • یک حساب شخصی (یا سازنده) داشته باشید. حساب های تجاری واجد شرایط نیستند.
  • بیش از 100000 دنبال کننده داشته باشید
  • حداقل 3 ویدیو در 28 روز گذشته آپلود کرده باشید
  • در 28 روز گذشته بیش از 100000 لایک در ویدیوهای خود دریافت کرده است
  • در 24 کشوری که TikTok Creator Marketplace در دسترس است، زندگی کنید

اگر این شرایط را دارید و می‌خواهید با مارک‌هایی که به آن‌ها اعتماد دارید کار کنید، می‌توانید درخواستی را برای برندهایی ارسال کنید که «کمپین‌های باز» دارند. برندها همچنین در صورت تمایل به همکاری با شما می توانند مستقیماً از شما دعوت کنند.

▶️ به بازار سازندگان TikTok دسترسی پیدا کنید ◀️

#4. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته ممکن است شبیه به آنچه در بازار سازندگان TikTok توضیح داده شد، به نظر برسد، اما کمی متفاوت است. با بازاریابی وابسته، می توانید با برندها یا کسب و کارهایی که به آنها اعتماد دارید ارتباط برقرار کنید و محصولات آنها را به صورت آنلاین تبلیغ کنید.

نحوه کار به این صورت است که وقتی فالوورها محصولات را از طریق لینک یا کدی که شما ارائه کرده‌اید خریداری می‌کنند، برای آن فروش کمیسیون از برند دریافت خواهید کرد. با این حال، برای انجام این کار، باید یک حساب تجاری داشته باشید تا پیوندهای قابل کلیک را در توضیحات ویدیو یا در بیو خود قرار دهید.

#5. خرید TikTok

اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید، اگر می‌خواهید دید خود را افزایش دهید، این گزینه کسب درآمد TikTok عالی است. راه بعدی برای کسب درآمد در TikTok این است که یک فروشگاه TikTok باز کنید و شروع به فروش آنلاین محصولات خود کنید.

TikTok با Shopify شریک شد، بنابراین اکنون می توانید مستقیماً از طریق برنامه بفروشید. برخی هستند الزامات قبل از راه‌اندازی فروشگاه خود، اما اگر با این موارد مواجه شدید، می‌توانید از طریق ویدیوهای درون‌فید، زندگی‌ها و برگه‌های ویترین محصولات، اخبار کسب‌وکارتان را منتشر کنید.

#6. تبلیغات TikTok

راه دیگری برای افزایش فروش به سایت تجاری یا تجارت الکترونیک خود، اجرای تبلیغات TikTok است. اگرچه آنها نیاز به سرمایه گذاری دارند، اما استفاده از آنها ساده است و به شما امکان می دهد جزئیات را برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص خود وارد کنید.

برای ایجاد یک تبلیغ TikTok، ابتدا باید یک حساب TikTok Ads Manager ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیات اولیه را وارد کنید و با شرایط و ضوابط موافقت کنید. پس از تایید برند شما، می توانید وارد داشبورد شوید و شروع به ایجاد تبلیغ خود کنید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین راه برای رفع مشکل TikTok که به شما اجازه نمی دهد کسی را فالو کنید

در داخل داشبورد، به تب “Campaigns” رفته و روی “Create” کلیک کنید. از اینجا می‌توانید به کمپین خود یک نام بدهید، بودجه تعیین کنید، مخاطبان هدف خود را مشخص کنید، مکان نمایش تبلیغ در TikTok را انتخاب کنید و در نهایت یک ویدیو یا تصویر آپلود کنید تا چهره کمپین شما باشد! بنابراین در حالی که TikTok تبلیغ شما را با مخاطبان مناسب هماهنگ می کند، می توانید آرام بنشینید، استراحت کنید و شاهد افزایش فروش خود باشید.

#7. نکات یا کمک های مالی را جمع آوری کنید

با ویژگی انعام TikTok، سازندگان می‌توانند از طرفداران پول دریافت کنند. بینندگان می‌توانند هدایا و سکه‌های مجازی را برای سازندگان بفرستند که می‌توانند برای Diamonds، ارز دیجیتال TikTok استفاده کنند. سایر پلتفرم‌های شخص ثالث نیز می‌توانند به حساب TikTok شما متصل شوند تا طرفداران بتوانند به سازندگان انعام دهند.

مانند بسیاری از فرآیندهای کسب درآمد TikTok، برخی از آنها وجود دارد الزامات، بنابراین حتماً آنها را مرور کنید و ببینید آیا می توانید نکاتی را از طرفداران خود دریافت کنید. اگر چراغ سبز دریافت کردید، می توانید نکات خود را در داشبورد خود اعمال کرده و مشاهده کنید.

#8. پالس TikTok

TikTok Pulse، یکی از ویژگی‌های جدید برنامه، راهی برای تبلیغ‌کنندگان است تا محتوای برند خود را در صفحه For You تقویت کنند. این تبلیغات متنی همچنین تلاشی برای شبکه است تا با اولین برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی، به کاربران خود بازگرداند.

سازندگان منتخب می توانند 50 درصد از درآمد تبلیغاتی را از TikTok دریافت کنند و تبلیغات برند در هر روز در 4 درصد برتر محتوا ظاهر می شود.

هدف TikTok از این ویژگی جدید برجسته کردن فرهنگ و روندهای ایجاد شده و به اشتراک گذاشته شده در برنامه است. آنها فضایی را برای برندها فراهم می کنند تا با این فرهنگ ادغام شوند و بخشی از گفتگو باشند. این بدان معنی است که TikTok شکاف بین برندها و فرهنگ، سازندگان و سرگرمی را پر می کند.

مشاهده کنید الزامات و جزئیات برای پیوستن به این برنامه و شروع به ایجاد خود کمپین های پالس.

https://youtu.be/2hp2ZH6bZTY

تبلیغ‌کنندگان اینفلوئنسرها یا تولیدکنندگان محتوا را پیدا می‌کنند که می‌توانند برند یا محصولات خاص خود را تبلیغ کنند، و این پلتفرم داده‌ها، ابزارهایی را برای تسهیل همکاری بین هر دو طرف ارائه می‌دهد.

و اینها ایده هایی هستند که ما در مورد نحوه انجام آن به شما پیشنهاد می کنیم از حساب TikTok خود کسب درآمد کنید. آیا از هیچ کدام از آنها استفاده می کنید؟

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aZOxIF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *