نحوه ایجاد والپیپر سینمایی در اندروید 14

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه ایجاد والپیپر سینمایی در اندروید 14 با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

با اندروید 14، گوگل ویژگی جدید و جذابی به نام تصویر زمینه سینمایی معرفی کرد. این به شما امکان می‌دهد عکس‌های استاتیک خود را با کمک برخی جلوه‌های حرکتی و عمقی ظریف به آثار هنری پویا مسحورکننده تبدیل کنید. در نتیجه، عکس های مورد علاقه شما شور و نشاط جدیدی پیدا می کنند. اگر برایتان سوال بود که چگونه والپیپرهای سینمایی خود را در اندروید 14 بسازید، این راهنما برای شما مناسب است.

 

ایجاد تصویر زمینه سینمایی در اندروید 14

در این راهنما، نحوه ایجاد والپیپر سینمایی در اندروید 14 را به شما آموزش خواهیم داد. همچنین در مورد چگونگی ارتقای سفارشی سازی دستگاه اندروید 14 خود با برخی از ویژگی های جایزه به سطح بعدی صحبت خواهیم کرد. بنابراین، بیایید درست وارد شویم. اما ابتدا، بیایید بفهمیم که یک کاغذ دیواری سینمایی چگونه کار می کند.

والپیپر سینمایی چیست

تصویر زمینه سینمایی یک تصویر زمینه پویا است که از یادگیری ماشینی برای افزودن عمق و حرکت به عکس های ثابت شما استفاده می کند. این ویژگی عناصر پیش زمینه و تصاویر شما را تجزیه و تحلیل می کند و حرکات ظریفی را اعمال می کند که تعاملات دنیای واقعی را تقلید می کند.

والپیپر سینمایی چیست؟
منبع: گوگل

به عنوان مثال، یک عکس از منظره شهری ممکن است تاب خوردن ملایم درختان را در باد به نمایش بگذارد، در حالی که یک پرتره می تواند جابجایی نرم تارهای مو را نشان دهد.

این جلوه‌های ظریف عکس‌های شما را به آثار هنری جذاب و متحرک تبدیل می‌کنند و اساساً به یک پس‌زمینه سینمایی تبدیل می‌شوند. همه اینها در عین حال که به دستگاه اندرویدی شما روحی می بخشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Dead Island 2: تاریخ انتشار، اخبار و تریلرها

نحوه ایجاد والپیپر سینمایی در اندروید 14

اکنون که می دانید والپیپر سینمایی چیست، اجازه دهید نحوه ایجاد آن را به شما نشان دهیم. مهم است که توجه داشته باشید که این ویژگی منحصر به دستگاه‌هایی است که روی اندروید 14 و بالاتر اجرا می‌شوند. بنابراین، قبل از ادامه، مطمئن شوید که دستگاه اندروید خود را به روز کنید.

مرحله 1: به تنظیمات > کاغذ دیواری & سبک. سپس، روی «کاپیپرهای بیشتر» در پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: اکنون روی «عکس‌های من» ضربه بزنید تا عکس دلخواه خود را انتخاب کنید. عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و پیش نمایش آن را مشاهده کنید.

توجه: نماد فلش را در بالا سمت چپ فشار دهید تا به عقب برگردید و عکس دیگری را انتخاب کنید.

مرحله 3: هنگامی که عکس انتخابی خود را انتخاب کردید، یک صفحه پیش نمایش خواهید داشت. در اینجا، روی نماد تصویر زمینه سینمایی، که با سه ستاره درخشان در گوشه سمت راست بالا نمایش داده شده است، ضربه بزنید.

مرحله 4: سپس کلید کنار “ایجاد تصویر زمینه سینمایی” را فعال کنید.

مرحله 5: پس از فعال کردن کلید، Android 14 از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل عکس شما و شناسایی عناصر پیش‌زمینه و پس‌زمینه استفاده می‌کند.

این فرآیند بسته به پیچیدگی تصویر شما ممکن است چند لحظه طول بکشد. پس از تکمیل پردازش، می‌توانید پیش‌نمایش تصویر زمینه سینمایی را مشاهده کنید.

مرحله 6: و همین. پس از رضایت از نتیجه، روی «تنظیم تصویر زمینه» ضربه بزنید. پس از تنظیم تصویر زمینه سینمایی به شما اطلاع داده می شود.

چگونه گزینه گم شده والپیپر سینمایی را برطرف کنیم

اگر گزینه Cinematic Wallpaper برای شما نمایش داده نمی شود، نگران نباشید. این ویژگی هنوز در زمان نوشتن این راهنما برای کاربران در حال ارائه است. همچنین، شایان ذکر است که این ویژگی در حال حاضر انحصاری دستگاه‌های است که از Pixel 6 و بالاتر شروع می‌شود. برای این مقاله، ما از Pro برای نمایش این ویژگی استفاده کرده‌ایم. همانطور که گفته شد، طبق گفته گوگل، تصویر زمینه سینمایی به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت. بنابراین، اگر هنوز نتوانستید آن را پیدا کنید، صبور باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کیس برای Google Pixel 7a برای محافظت از گوشی هوشمند شما

از طرف دیگر، می توانید از Google Photos برای ایجاد تصاویر پس زمینه سینمایی خود استفاده کنید. برای انجام این کار، برنامه Google Photos را باز کنید و روی Library ضربه بزنید. اکنون روی Utilities ضربه بزنید و سپس Cinematic Photo را انتخاب کنید. اکنون عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس روی Create ضربه بزنید. Google Photos اکنون یک فایل ویدیویی با انیمیشن سینمایی عکس دلخواه شما ایجاد می کند. اکنون می توانید این فایل را در گوشی خود ذخیره کنید.

پس از ذخیره شدن، می توانید ویدیو را به عنوان تصویر زمینه در دستگاه اندروید خود اعمال کنید. بهترین بخش این است که این ترفند روی هر دستگاهی کار می کند.

تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی را امتحان کنید

به همان اندازه که تصاویر پس زمینه سینمایی خوب هستند، تنها والپیپرهای منحصر به فردی نیستند که می توانید در اندروید 14 بسازید. به لطف مدل انتشار متن به تصویر گوگل، اندروید 14 به کاربران اجازه می دهد با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر پس زمینه تولید کنند.

برای ایجاد تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی خود در اندروید 14، یک دسته را انتخاب کنید و کلمات کلیدی را برای توصیف نوع کاغذدیواری مورد نظر خود ارائه دهید. مدل هوش مصنوعی از این اطلاعات برای تولید چند والپیپر مختلف استفاده می کند. می توانید تصویر زمینه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و آن را به عنوان تصویر زمینه صفحه اصلی و صفحه قفل خود تنظیم کنید.

از والپیپر پویا لذت ببرید

تصویر زمینه سینمایی نمونه دیگری از تعهد گوگل به نوآوری و تجربه کاربری است. در حالی که این ویژگی ممکن است شبیه به مدیریت تصاویر آیفون در صفحه قفل آن باشد، انیمیشن های تصویر زمینه سینمایی بهتر هستند.

این دستگاه اندروید شما را به یک بوم برای بیان شخصی تبدیل می کند و به شما امکان می دهد عکس های مورد علاقه خود را با عمق و حرکت بیشتر به نمایش بگذارید.

امیدواریم از این مقاله نحوه ایجاد والپیپر سینمایی در اندروید 14 مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bsGMiW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *