بیمارستان Bellvitge و برنامه آزمایشی AstraZeneca برای نارسایی احتقانی قلب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیمارستان دانشگاه Bellvitge و AstraZeneca اولین برنامه آزمایشی برنامه HearO Cordio Medical را راه اندازی می کنند.

برنامه گوشی هوشمند HearO برای بهبود توانایی بیماران مبتلا به نارسایی احتقانی قلب (CHF) برای نظارت بر علائم، مدیریت درمان و بهبود کیفیت زندگی آنها، دسترسی به فناوری درجه پزشکی را فراهم می کند.

هدف از این آزمایشی ارزیابی امکان سنجی استفاده از برنامه برای نظارت بر بیماران CHF در بیمارستان و تنظیمات خانه است. پایلوت میزان موفقیت HearO در انطباق بیمار و توانایی HearO برای صدور اعلان‌ها قبل از رویدادهای احتمالی نارسایی قلبی را در یک دوره شش تا نه ماهه دنبال می‌کند. مطالعات قبلی و در حال انجام در اسرائیل و ایالات متحده، فناوری HearO را آزمایش و تایید کرده است. نتایج مطالعات حاکی از میزان موفقیت 82 درصدی پیش‌بینی یک رویداد جبران‌ناپذیر قلبی تا 22 روز قبل از وقوع آن است.

تامیر تال، مدیر عامل کوردیو مدیکال، گفت: “هدف آزمایشی این است که متخصصان قلب، پرستاران و بیماران را با سیستم دیجیتال درجه پزشکی آشنا کند. به عنوان رهبران سلامت دیجیتال، Hospital Bellvitge و AstraZeneca مسیری را برای سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ایجاد می کنند تا به طور موثر برنامه HearO را در سیستم های مراقبت های بهداشتی منحصر به فرد پیاده سازی کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 پایه بلندکننده مانیتور دوگانه

واحد نارسایی قلبی چند رشته ای جامعه (UMICO) می گوید: «بیمارستان بلویت از این فرصت برای ادغام راه حل های سلامت دیجیتال با تنظیمات بیمارستانی در دنیای واقعی استقبال می کند. با تطبیق با دستگاه‌های درجه پزشکی، این راه‌حل می‌تواند دسترسی گسترده‌ای به نظارت پزشکی ایجاد کند و نتایج را برای بیماران مبتلا به CHF بهبود بخشد.»

HearO اولین راه حل بیومارکر صوتی هوش مصنوعی در نوع خود است که الگوهای گفتار منحصر به فرد بیماران را برای تشخیص علائم هشدار دهنده بدتر شدن یا عوارض احتمالی نظارت می کند. فناوری پیشرفته الگوریتمی ابزاری مقرون به صرفه و با استفاده آسان است که به پزشکان اجازه می دهد علائم بیماران CHF را قبل از ظهور تشخیص دهند. با تشخیص زودهنگام علائم و در زمان واقعی، پزشکان می توانند یک برنامه درمانی خاص بیمار را برای کاهش نیاز آنها به بستری اضافی در بیمارستان بهینه کنند.

سزار ولاسکو، مدیر نوآوری و استراتژی دیجیتال در AstraZeneca، افزود: “AstraZeneca متعهد به پیشبرد ابزارهای دیجیتالی برای تشخیص، نظارت و درمان آسیب‌شناسی‌های پر تاثیر مانند نارسایی قلبی است. به لطف همکاری در بیمارستان‌های اسپانیا و متخصصان بهداشت، ما به نزدیک تر به تبدیل ابزارهای سلامت دیجیتال نجات دهنده زندگی برای میلیون ها نفر مبتلا به بیماری های مزمن است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ قول داده است که آپدیت اندروید 14 را سریعتر از اندروید 13 ارائه کند

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zKnwQS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *