اکثریت، یک بانک دیجیتال برای مهاجران آمریکایی، در بحبوحه گسترش در تگزاس، 9.75 میلیون دلار به دست آورد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اکثریت، یک بانک دیجیتال برای مهاجران آمریکایی، در بحبوحه گسترش در تگزاس، 9.75 میلیون دلار به دست آورد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Majority، یک شرکت بانکداری تلفن همراه که خدمات مالی را به مهاجران آمریکایی ارائه می‌کند، چهارمین دور سرمایه‌گذاری خود را در دو سال گذشته با افتتاح یک فضای اجتماعات اجتماعی در لاردو، تگزاس تعطیل کرد.

مگنوس لارسون، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Majority، به TechCrunch گفت: مکان جدید شرکت را در نزدیکی پل بین المللی دروازه آمریکا که از ریو گرانده عبور می کند، قرار می دهد. اکثریت در حال حاضر دارای مکان های فیزیکی در سراسر فلوریدا، در میامی، هیاله و اورلاندو، و در هیوستون هستند.

لارسون گفت: «ما از تگزاس و فلوریدا شروع کردیم. فلوریدا برای مدتی تمرکز اصلی ما بوده است، با این حال، کسب و کار ما در مورد اعتماد است، و فرصتی وجود دارد که اولین محصول بانکی باشیم که می توانید با ورود به کشور باز کنید. به عنوان یک مهاجر، من تجربه کردم که جستجوی خدمات و پشتیبانی مورد نیاز چقدر می تواند سخت باشد.

این شرکت که در سال 2019 تأسیس شد، با پرداخت 5.99 دلار در ماه حق عضویت، به مهاجران یک حساب بانکی و کارت نقدی، تخفیف های اجتماعی، انتقال پول بین المللی رایگان و تماس بین المللی با تخفیف ارائه می دهد.

حساب ها به شماره تامین اجتماعی یا اسناد ایالات متحده نیاز ندارند، فقط به یک شناسه بین المللی صادر شده توسط دولت و مدرک اقامت ایالات متحده نیاز دارند، و هزینه اضافه برداشت یا حداقل شرایط موجودی ندارند. همچنین دسترسی به “برنامه مشاور” اکثریت، شبکه ای متشکل از 250 کارمند پشتیبانی آموزش دیده در سراسر کشور، که خود مهاجر هستند، وجود دارد.

لارسون به جز اینکه گفت حجم تراکنش های اکثریت 6 برابر در سال رشد می کند، اطلاعات دقیقی در مورد پایگاه مشتری یا درآمد شرکت نکرد.

سرمایه جدید 9.75 میلیون دلاری تمدید شده برای 37.5 میلیون دلار سری B است که سپتامبر گذشته اعلام شد. سرمایه گذاران موجود Valar Ventures و Heartcore Capital در این دور شرکت داشتند. اکثریت در حال حاضر بیش از 86 میلیون دلار سهام، شامل 19 میلیون دلار بذر و 27 میلیون دلار راندهای سری A جمع آوری کرده است.

بودجه جدید از گسترش به لاردو و رشد بیشتر در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک حمایت می کند.

همراه با حضور جدید در Laredo، اکثریت یک “راهنمای مالی برای مکزیکی ها” را اواخر امسال منتشر خواهد کرد که نسخه تخصصی “راهنمای مهاجر” آن است که اطلاعاتی را در مورد شروع زندگی در ایالات متحده ارائه می دهد.

لارسون گفت: «نکته اصلی برای ما ادامه پیروی از طرح و ساختاری است که در ابتدا شروع کردیم، یعنی رویکردی گام به گام، شروع با یک جامعه در یک زمان، سپس اضافه کردن جامعه دیگر و جامعه دیگر». . “این کمک مالی بیشتر گامی برای ما برای ادامه حرکت و شروع به انجام کارهای بیشتر است.”

اگر در مورد اتفاقات دنیای سرمایه‌گذاری اطلاعاتی دارید، می‌توانید با آدرس chall.techcrunch@gmail.com به کریستین هال یا Signal به شماره 832-862-1051 مراجعه کنید. درخواست های ناشناس رعایت خواهد شد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FRp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *