اگر اتحادیه اروپا راه خود را داشته باشد، ممکن است تغییرات بزرگی در تیم های مایکروسافت رخ دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر شایعه‌ای که در مورد بسته‌بندی نرم‌افزاری این شرکت وجود داشته باشد، به زودی برای دسترسی به تیم‌های کمی مشکل‌تر خواهد بود.

به گزارش فایننشال تایمز، به نظر می رسد نبرد چند ماهه مایکروسافت، اسلک و اتحادیه اروپا به نتیجه ای نزدیک می شود که می تواند به معنای بازنگری های عمده در خدمات این غول نرم افزاری باشد.

زمانی که اسلک از ماهیت ضدرقابتی آن و رقیب دیگرش شکایت کرد، اتحادیه اروپا برای اولین بار برای ارزیابی اینکه آیا ترکیب تیم‌های مایکروسافت با بقیه بسته مایکروسافت 365 (سابق آفیس 365) منصفانه بوده است یا خیر درخواست شد. پلتفرم های ویدئو کنفرانس، شکست خوردن.

تیم های مایکروسافت تغییر می کند

گفت‌وگوها در اوایل سال جاری در جریان بود، زمانی که طبق گزارش‌ها، مایکروسافت پیشنهاد توقف نصب خودکار Teams را به عنوان بخشی از بسته 365 داده بود، اما مشخص نبود که آیا این یک تغییر در سراسر جهان است یا صرفاً یک حرکت کوچک به بازارهای اروپایی.

سخنگوی مایکروسافت گفت TechRadar Pro در یک : “ما به همکاری با کمیسیون در تحقیقات آن ادامه می دهیم و آماده راه حل های عملی هستیم که به نگرانی های آن رسیدگی می کند و به مشتریان خدمات خوبی ارائه می دهد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف اکانت مایکروسافت در دسکتاپ و موبایل

تاکنون پیشرفت کند بوده است. شکایت Slack اکنون سه ساله است و Teams به جذب کافی ادامه داده است تا جایی که اگر به طور کلی از بسته مایکروسافت 365 حذف شود یا حتی یک تغییر کمتر قابل توجه باشد، مشتریان احتمالاً به استفاده از این پلتفرم ادامه خواهند داد.

Teams از زمان معرفی مایکروسافت 365 در سال 2017 بخشی از بسته نرم افزاری مایکروسافت 365 بوده است. برنامه کنفرانس ویدیویی محبوب، که جایگزین اسکایپ شد، اکنون حدود 270 میلیون کاربر در سراسر جهان جمع آوری کرده است.

اگر ردموند قوانین ضد انحصار اتحادیه اروپا را نقض کند، تا 10 درصد از گردش مالی جهانی خود را جریمه می کند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dLveHW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *