ایلان ماسک تایید کرد که توییتر از مقالات طولانی با رسانه های ترکیبی پشتیبانی می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ایلان ماسک تایید کرد که توییتر از مقالات طولانی با رسانه های ترکیبی پشتیبانی می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر Notes، قابلیتی که به کاربران توییتر اجازه می‌دهد محتوای طولانی‌مدت را در این پلتفرم منتشر کنند، به نظر می‌رسد به مسیر خود بازگشته است. پست از صاحب توییتر ایلان ماسک در روز سه شنبه. مالک توییتر در پاسخ به توییت یکی از کاربران که مدعی شده بود پروژه یادداشت‌های توییتر اخیراً به عنوان «مقالات» تغییر نام داده است، برنامه‌های شرکت را تأیید کرد.

این شرکت اولین بار توییتر Notes را در ژوئن 2022 و قبل از خرید توییتر ماسک به عنوان آزمایشی با گروه کوچکی از نویسندگان در ایالات متحده، کانادا، غنا و بریتانیا راه اندازی کرد. نویسندگان به یک برگه جدید “Write” در توییتر دسترسی پیدا کردند که در آن می توانستند تمام یادداشت های خود را بنویسند و به آنها دسترسی داشته باشند. های توییتر آنها همچنین دارای یک برگه یادداشت است که در آن دنبال کنندگان و سایر کاربران توییتر می توانند تمام محتوای طولانی خود را در یک مکان مشاهده کنند.

توییتر یادداشت ها از قالب بندی غنی و رسانه های آپلود شده پشتیبانی می کرد، این شرکت در آن زمان توضیح داد، از جمله گزینه جاسازی عکس ها، فیلم ها، فایل های GIF و حتی توییت ها. زمانی که نویسندگان منتشر می‌شوند، می‌توانند یادداشت‌های خود را توییت کنند تا آن‌ها را با فالوورها به اشتراک بگذارند، آن‌ها هم می‌توانند آن‌ها را بازتوییت کنند، آن‌ها را در DM به اشتراک بگذارند، بوکمارک یا لایک کنند، همانطور که می‌توانند با سایر توییت‌ها.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه آهنگ ها را در Spotify مخفی یا باز کنیم

اما وضعیت توییتر Notes ناشناخته بود زیرا در ماه‌هایی که ماسک این شبکه اجتماعی را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید، چیز زیادی در مورد این پروژه شنیده نشده بود. به عنوان مثال، پلتفرمر در نوامبر 2022 گزارش داد که Notes در حالت “مکث” نامحدود قرار گرفته است. به علاوه، ماسک دیگر پروژه‌های مرتبط با خواندن و نوشتن توییتر، از جمله مقالات بدون آگهی برای مشترکین در نوامبر ۲۰۲۲ و پلتفرم خبرنامه‌اش Revue در دسامبر را از بین برده بود.

اکنون به نظر می رسد که Notes باز خواهد گشت. روز سه‌شنبه، کاربر توییتر @FaustoChou توییت کرد که Notes به Articles تغییر نام داده است، که نشان‌دهنده تلاش‌های توسعه مجدد از سوی توییتر است. اسکرین شات او رابط Notes را نشان می‌دهد که بسیار شبیه به آن قبل بود، و همچنین سایر ویژگی‌های راه‌اندازی نشده مانند Twitter Coins.

ماسک سپس به این توییت پاسخ داد و برنامه های توییتر را تایید کرد.

این به کاربران امکان می دهد مقالات بسیار طولانی و پیچیده را با رسانه های ترکیبی ارسال کنند. ماسک می نویسد: اگر بخواهید می توانید کتابی منتشر کنید.

مالک توییتر هیچ جزئیات دیگری در مورد برنامه های شرکت برای Notes یا مقالاتی که اکنون شناخته شده است، از جمله زمانی که افراد دسترسی پیدا می کنند یا زمانی که این ویژگی به صورت عمومی راه اندازی می شود، به اشتراک نمی گذارد. زمان اعلام این خبر در حالی است که این شرکت تلاش کرده است تا سازندگان را در مواجهه با افزایش رقابت موضوعات و سایرین حفظ کند، حتی سهمی از درآمد تبلیغات را به سازندگان پرداخت کرده است، که برخی از سازندگان را در چهار یا پنج رقم پرداخت کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه یافتن و اصلاح «فهرست من» در نتفلیکس

محتوای طولانی می‌تواند به حفظ سایر سازندگان – نویسندگان – کمک کند که خواهان توزیع بیشتر برای مقالاتی هستند که در غیر این صورت در وبلاگ‌ها یا شاید خبرنامه‌هایشان پست می‌شوند، مانند Substack، یکی دیگر از رقبای توییتر.

Substack امسال و آخرین مورد مستقیماً توییتر را با راه‌اندازی یادداشت‌های کوتاه که بسیار شبیه توییتر بود و همچنین ویژگی که مکالمات را از رسانه‌های اجتماعی به پلتفرم خودش منتقل می‌کرد، هدف قرار داد. در پاسخ، توییتر به کاربران اجازه بازتوییت، لایک یا پاسخ دادن به توییت‌ها را با لینک‌های Substack متوقف کرد. منطقی است که توییتر اکنون Substack را با یک ویژگی توزیع محتوای طولانی خود به عنوان ابزاری برای مقابله و بازگرداندن خود به عنوان خانه ای برای مکالمات، از جمله مواردی که بیش از 240 کاراکتر دارند، پذیرفته باشد.

ماسک همچنین پذیرای این ایده است که تعداد کاراکترها نباید یک عامل محدود کننده برای استفاده از توییتر باشد، زیرا پس از در اختیار گرفتن مالکیت شبکه اجتماعی، محدودیت را به 4000 و سپس 10000 مشترک برای Twitter Blue افزایش داد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WdIRWb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *