دوربین آیفون 16 پرو مکس در نهایت ممکن است سامسونگ را در یک زمینه کلیدی به چالش بکشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش ها، 16 پرو مکس سال آینده خواهد بود بزرگترین آیفون تاکنونو یک شایعه جدید نشان می دهد که بخشی از این فضای اضافی توسط یک دوربین پریسکوپ جدید سوپر تله فوتو اشغال خواهد شد.

شایعه از ایستگاه چت دیجیتال، یک راهنمایی‌کننده قابل توجه برای راهنمایی‌های دقیق در مورد سخت‌افزار سازنده شخص ثالث اپل و ، در سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo، و پشتیبان‌گیری از یک گزارش قبلی از مارک گورمن از بلومبرگ که در آن ادعا کرد که اپل در سال 2024 اندازه آیفون پرو را به روز خواهد کرد و ارتقاء دوربین نیز روی میز قرار دارد.

آیفون 16 پرو تا 6.3 اینچ و 16 پرو مکس تا 6.9 اینچ عرضه خواهد شد. برای کنتراست، جریان آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به ترتیب 6.1 اینچ و 6.7 اینچ هستند.

در مورد دوربین جدید شایعه شده، سوپر تله فوتو اصطلاحی است که برای توصیف لنزهایی با فاصله کانونی بیش از 300 میلی متر استفاده می شود. چنین لنزهایی عکاسان را قادر می‌سازد تا از صحنه‌ها و سوژه‌های دور، مانند رویدادهای ورزشی و حیات وحش، عکس‌هایی از نزدیک ثبت کنند. سازندگان گوشی های هوشمند می توانند سریع و آزاد با این کار بازی کنند، بنابراین باید دید اپل چگونه با آن برخورد خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Apple CarPlay سیمی در مقابل بی سیم: کدام یک بهتر است؟

آیفون در حال حاضر مورد علاقه برای عکاسی با موبایل است، اما این نشان دهنده یک ارتقاء بالقوه بازی است. برای مقایسه، آیفون 14 پرو مکس با زوم اپتیکال 2 برابری تا فاصله کانونی معادل 48 میلی متر می رسد. به گفته اپل، اگرچه می توانید تا 77 میلی متر بروید. برای زمینه، دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 10 برابری Samsung Galaxy S23 Ultra دارای فاصله کانونی معادل 230 میلی متر است.

سخت افزاری که تحت تاثیر قرار می دهد

همانطور که عکاسی از گوشی‌های هوشمند پیش می‌رود، آیفون‌ها همواره در میان بهترین تلفن‌های دوربین دار قرار می‌گیرند، علی‌رغم اینکه تطبیق‌پذیری یا ویژگی‌های برجسته‌ای را که بسیاری از سیستم‌های دوربین در بهترین تلفن‌های اندرویدی می‌توانند ارائه کنند، ارائه نمی‌دهند.

اپل آشنایی، سازگاری و قابلیت اطمینانی را در دوربین های دستگاه های خود ایجاد کرده است که انطباق با آن ها دشوار است و تاکنون، این ویژگی ها را در هر نسل دو برابر کرده است، در حالی که هر سال فقط در همان مجموعه ای از مناطق، سوزن را به جلو می برد. عملکرد در نور کم، عملکرد HDR و فیلم برداری.

با این حال، اگر شایعه بالا درست باشد، این نمونه ای است از اینکه اپل به طور فعال به دنبال یکی از ویژگی های کلیدی قهرمان عکاسی موبایل سامسونگ – در حال حاضر، S23 Ultra فوق الذکر است – به گونه ای که قبلا هرگز انجام نشده بود: تطبیق پذیری.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  OpenAI دستورالعمل های سفارشی شده را برای ChatGPT راه اندازی می کند

راه اندازی دوربین چند سنسوری سری Galaxy Ultra – و محدوده زوم چشمگیر که تسهیل می کند – یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است، اما اپل این پتانسیل را دارد که در نهایت این تاج تطبیق پذیری را از گلکسی اولتراهای آینده پس بگیرد، اگر این شایعه درست باشد. .

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hcccCP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *