در مورد گرین وود و محل تجمع چه خبر است؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم در مورد گرین وود و محل تجمع چه خبر است؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

وقتی گرینوود، یک نئوبانک که مشتریان سیاه و لاتین را محاکمه می کند، سال گذشته The Gathering Spot را خریداری کرد – یک باشگاه شبکه سازی و کار مشترک که جمعیت های مشابهی را هدف قرار می دهد – بنیانگذار فین تک، پل جاج، ادغام را به عنوان یک معامله “Black on Black” توصیف کرد و گفت: “دو شرکت بودند که سیاه پوستان هستند و یکدیگر را تقویت می کنند.

با این حال، کمی بیش از یک سال بعد، همه آن امید و حسن نیت از بین رفته است.

رایان ویلسون، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران The Gathering Spot (TGS)، از قاضی، رایان گلوور، بنیانگذار گرین‌وود و خود فین‌تک شکایت کرده و مدعی است که گرین‌وود و بنیان‌گذاران آن به ویلسون و سهامداران سابق TGS درآمد وعده داده شده را پرداخت نکرده‌اند. در قرارداد خرید آنها، فین تک از پرداخت پاداش به کارمندان TGS خودداری کرد و موارد دیگر. ویلسون مدعی است که او و سایر سهامدارانش در TGS مبلغ 5 میلیون دلار درآمد و سایر ملاحظات بدهکار هستند.

به نوبه خود، گرین وود این ادعاها را رد کرده و در دعوای متقابل خود مدعی شده است که بنیانگذاران TGS اطلاعات مالی خود را نادرست معرفی کرده اند که منجر به تعهدات پیش بینی نشده بیش از 27 میلیون دلار شده است.

ویلسون از اظهار نظر خودداری کرد. گلوور و قاضی به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

علاوه بر این، گرین‌وود در آخر هفته فاش کرد که یکی از بنیانگذاران TGS، T'Keel “TK” Petersen، شرکت و نقش خود را به عنوان مدیر ارشد TGS ترک می‌کند. به زودی پس از آن، گرینوود استخدام مایک مک کلاسکی را به عنوان مدیر ارشد مالی خود اعلام کرد. TGS بعداً در یک پست ی توضیح داد که خروج پترسن با استخدام مک‌کلاسکی ارتباطی ندارد.

چرخش رویدادها توسط متخصصان سیاه پوست که بخشی از جامعه TGS بودند به خوبی مورد استقبال قرار نگرفت.

چه چیزی اشتباه پیش رفت؟

در ابتدا، هر دو TGS و Greenwood به نظر می‌رسیدند که نه تنها تمرکز جمعیتی بسیار سازگاری داشتند، بلکه ظاهراً اخلاقیات مشترکی نیز داشتند. گرین وود مدت کوتاهی پس از قتل جورج فلوید به عنوان یک پلتفرم بانکی برای جوامع سیاه پوست و لاتین تأسیس شد. The Gathering Spot در سال 2016 به عنوان یک پلتفرم شبکه و مرکز همکاری مشترک برای افرادی با پیشینه های کم نمایندگی تاسیس شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل از دادگاه می‌خواهد که چندین ادعا را در دادگاه ضدانحصار Epic Games رد کند

این شرکت‌ها هر دو به اقلیت‌ها کمک می‌کردند تا از طریق کارآفرینی و شبکه‌سازی به ثروت نسلی و آزادی مالی دست یابند. بر اساس یکی از شکایات ویلسون، خرید TGS توسط گرین‌وود، بزرگترین پلتفرم فین‌تک و جامعه را برای اقلیت‌ها ایجاد کرد. بنابراین، زمانی که گرین‌وود TGS را با قیمت 50 میلیون دلار به صورت نقدی و سهام در سال گذشته خریداری کرد، تقریباً شبیه به kismet بود.

اما این رویا اکنون به یک واقعیت غم انگیز تبدیل شده است.

اولین شکاف در این رابطه در اواخر فوریه آشکار شد، زمانی که ویلسون شکایتی را علیه گرین‌وود تنظیم کرد و مدعی شد که شرکت مرتکب “سوء رفتار عمدی برای نقض قرارداد خرید خود شده است” و در نتیجه قرارداد خود را زیر پا گذاشته است.

گرین وود در ماه ژوئن شکایتی متقابل ارائه کرد و گفت که سهامداران ویلسون، پترسن و TSG توافقنامه قرارداد را اشتباه تفسیر کردند و “رفتار بد خود را که باعث تداوم نقض های ادعایی که اکنون از آنها شکایت می کنند” نادیده گرفتند.

ویلسون شکایت دیگری در ژوئیه ارائه کرد و مدعی شد که گرین‌وود به شرط رسیدن به آستانه درآمد، مبلغ 5 میلیون دلاری را به سهامداران TGS پرداخت نکرده است و از هر گونه پاداش برای سال 2022 خودداری کرده است. پاداش های بیش از حد” و همچنین سایر “انتقالات ترجیحی به خود”.

همچنین ادعا می‌کند که گرین‌وود چندین ضرب‌الاجل را برای پرداخت بدهی به سهامداران TGS (که شامل Valor Ventures، Cameron J. Newton Enterprise و JAAD Capital می‌شود) از دست داده و از پرداخت آن خودداری کرده است. ویلسون همچنین معتقد است که عدم پرداخت گرین‌وود ناشی از مسائل مالی است و طبق این شکایت پیش‌بینی می‌کند که شرکت به زودی ورشکسته خواهد شد.

به گفته PitchBook، گرین‌وود نزدیک به 90 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است که اخیراً به ارزش 325 میلیون دلار رسیده است. قبل از گرین‌وود، قاضی سابقه‌ای طولانی به‌عنوان مدیر فنی، بنیان‌گذار و سرمایه‌گذار داشت و این نوع سابقه می‌تواند به گوش سرمایه‌گذاران تبدیل شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هر آنچه در مورد کلون توییتر اینستاگرام می دانیم، تابستان امسال عرضه می شود

حامیان گرین وود لیستی از گران اصلی دنیای VC و خدمات مالی هستند. آنها عبارتند از: Bank of America، Citigroup، Fidelity، JP Morgan Chase، Mastercard، Visa و Wells Fargo. سرمایه گذاران مالی آن عبارتند از Black Operator Ventures، Lightspeed، و SoftBank's Opportunity Fund (جایی که در حال حاضر رئیس آن است) و بسیاری دیگر.

در همین حال، The Gathering Spot بیش از 12000 عضو دارد که در لس آنجلس و آتلانتا قرار دارند. برای کارش در TGS، ویلسون و پترسن جایزه فینیکس را دریافت کردند که بالاترین افتخار شهر است.

این شکایت اکوسیستم فناوری سیاه را نگران آینده جامعه کرده است.

Shila Nieves Burney، بنیانگذار Zane Capital، گفت که با شنیدن خبر رفتن پترسن، قلبش به هم ریخت. او به TechCrunch+ گفت: “من از طرفداران سرسخت آنچه TK و Ryan ساختند هستم، و همانطور که Zane را ساختم، The Gathering Spot محل اصلی جلسه من بود.” “امید من این است که از طریق کسب، آن جامعه از دست نرود. ما در حال حاضر از از دست دادن TK نیش می زنیم.

Kaisean Raines، یک کارآفرین که همچنین عضو TGS است، گفت که این وضعیت “تعدادی از احساسات” را در میان او و سایر افراد جامعه برانگیخته است.

ما شگفت زده و ناامید هستیم، در درجه اول به این دلیل که این حادثه شکاف هایی را در ارتباطات و شفافیت نشان می دهد. این یک یادآوری آشکار از اهمیت این جنبه‌ها برای حفظ اعتماد و انسجام در یک جامعه است.» از سوی دیگر، این امر همچنین باعث ایجاد گفتگوهای سازنده در مورد نیاز به بهبود و پتانسیل رشد شده است. ما از این به عنوان یک تجربه یادگیری استفاده می کنیم و امیدواریم که در نهایت منجر به جامعه ای قوی تر و انعطاف پذیرتر شود.”



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DjMrfI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *