اینستاگرام قابلیت Channels خود را برای پخش پیام‌ها در سراسر جهان راه‌اندازی می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم قابلیت Channels خود را برای پخش پیام‌ها در سراسر جهان راه‌اندازی می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

متا امروز اعلام کرد که ویژگی‌های کانال اینستاگرام را برای پخش پیام‌ها در سراسر جهان عرضه می‌کند. تا به حال، این ویژگی برای سازندگان و کاربران منتخب در دسترس بود.

مارک زاکربرگ این اعلامیه را در کانال خود اعلام کرد و چند کانال مانند شورای بین المللی کریکت (ICC)، کارگردان کارن ایکس چنگ، اینفلوئنسر مایکل لی و هنرمندان دانیل آرشام را توصیه کرد.

این شرکت برای اولین بار در ماه فوریه ویژگی کانال ها را برای اینستاگرام راه اندازی کرد تا به سازندگان اجازه دهد پیام های یک به چند را با طرفداران خود به اشتراک بگذارند. در ماه مه، اینستاگرام پشتیبانی از همکاران را در کانال های اینستاگرام معرفی کرد که در آن زاکربرگ در کانال خود با آدام موسری می کرد.

کاربران می‌توانند به بخش DM رفته و بخش «کانال‌های پیشنهادی» را مشاهده کنند تا کانال‌هایی را که می‌توانند به آن ملحق شوند، جستجو کنند. اینستاگرام می گوید که این پیشنهادات بر اساس «علاقه مندی، تعامل شما با سازندگان و فعالیت در اینستاگرام» است. همچنین می توانید کانال های پخش را در قسمت DM جستجو کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه Spotify خود را برای سال 2022 ببندید

متا گفت که در حال آزمایش سؤالات برای دنبال کنندگان به همراه یک تب کانال اختصاصی در صندوق ورودی است. این شرکت همچنین در حال آزمایش ابزارهایی برای سازندگان است، از جمله تعیین تاریخ و زمان انقضای کانال، افزودن یک ناظر برای کمک به مدیریت اعضا، و اشتراک‌گذاری پیوند یا پیش‌نمایش Stories.

قابل ذکر است، متا همچنین در اوایل ماه جاری ویژگی Channels را در راه اندازی کرد. با این حال، هدف کانال‌های واتس‌اپ – که برای اولین بار با شرکای منتخب در کلمبیا و سنگاپور معرفی شد – این بود که به مقامات و آژانس‌های محلی و جهانی اجازه دهد تا بستری برای ارتباط با مردم فراهم کنند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bNcITl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *