استارتاپ روانگردان NUE Life Health نسخه رایگان اپلیکیشن ردیابی کتامین درمانی خود را عرضه می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارتاپ روانگردان NUE Life Health نسخه رایگان یکیشن ردیابی کتامین درمانی خود را عرضه می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

NUE Life Health یک استارت‌آپ پزشکی از راه دور در ایالات متحده است که درمان‌های روان‌گردان و یک برنامه ردیابی سلامت را ترکیب می‌کند. پیش از این، این برنامه تنها به عنوان بخشی از خدمات داخلی خود ارائه می شد. با این حال، این استارت‌آپ اکنون «برنامه Nue» و «Nue score» خود را به‌صورت رایگان برای هر بیمار تحت درمان کتامین، نه فقط خود، باز می‌کند. FDA کتامین را به عنوان دارویی برای افسردگی تایید کرده است.

برنامه NUE Life به بیمارانی که در ایالات متحده تحت درمان با کتامین قرار می‌گیرند این امکان را می‌دهد تا به خدمات عضویت NUE Life بپیوندند تا درمان دارویی خود را تکمیل کنند. این برنامه دارای یکپارچه سازی داده های بیومتریک ( Healthkit و Google Fit) است و به ردیابی پیشرفت “Nue Score” دسترسی دارد. درمان خانگی کتامین ترکیبی از موسیقی درمانی و رویکرد «خود کمی» مبتنی بر داده است.

همه کاربرانی که در ایالات متحده تحت درمان با کتامین در تمام روش‌های درمانی هستند، از جمله از طریق قرص‌های پاستیل، عضلانی (IM) و داخل وریدی (IV)، می‌توانند به برنامه Nue Life دسترسی داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تنظیم Downtime در iPhone، iPad و Mac

در نتیجه، این احتمال وجود دارد که با ارائه این خدمات جدید، این امر دامنه بازار NUE Life را گسترش دهد.

سال گذشته، NUE Life اعلام کرد 23 میلیون دلار تامین مالی سهام سری A به رهبری Obvious Ventures (که توسط ایو ویلیامز، یکی از بنیانگذاران موسس شد) جمع آوری کرد که بخشی از بدهی های مخاطره آمیز و بخشی از سهام بود. این به دنبال یک دور اولیه در سال 2021 بود.

این شرکت همچنین در حال حاضر یک دور مالی اضافی 1.9 میلیون دلاری از سرمایه گذاران فعلی را برای پشتیبانی از عرضه رایگان برنامه تکمیل کرده است.

Nue Life می‌گوید که اکنون درمان کتامین «در خانه» را به بیش از هشت هزار بیمار در سراسر ایالات متحده همراه با کتابخانه‌ها، برنامه‌ها و برنامه‌های مراقبت‌های بعدی ارائه می‌کند.

در بیانیه ای، خوان پابلو کاپلو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Nue Life گفت: «ما دیده ایم که بیمارانی که از برنامه کامل ما استفاده می کنند، 20 تا 30 درصد بهبودی را نسبت به شروع درمان فقط با دارو تجربه می کنند. ما اکنون مشتاقیم که همه این ابزارها، محتوا و برنامه‌های آماده‌سازی و مراقبت‌های بعدی را در دسترس همه کاربرانی قرار دهیم که ممکن است تحت درمان با کتامین با ارائه‌دهندگان در سراسر ایالات متحده، از جمله در خانه یا در کلینیک‌ها یا مطب‌ها باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برنامه شخصی CRM Clay یک کمک کننده هوش مصنوعی اضافه می کند تا به شما کمک کند روابط خود را هدایت کنید

Nue Life همچنین دکتر فرانک دراموند را به عنوان مدیر ارشد پزشکی جدید خود منصوب کرده است. دکتر دراموند سابقاً مدیرکل ملی عملکرد سلامت رفتاری HCA بود.

NUE Life با Mindbloom رقابت می کند و همچنین Field Trip Health که دارای مراکز درمانی فیزیکی نیز می باشد.

در ماه مارس سال جاری، TechCrunch با مدیر عامل Mindbloom، Dylan Beynon در مورد اینکه چگونه آینده سلامت روان روانگردان را می بیند، مصاحبه کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PwqpDu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *