برنامه شخصی CRM Clay یک کمک کننده هوش مصنوعی اضافه می کند تا به شما کمک کند روابط خود را هدایت کنید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برنامه شخصی CRM Clay یک کمک کننده هوش مصنوعی اضافه می کند تا به شما کمک کند روابط خود را هدایت کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Clay، یک استارتاپ که چیزی شبیه یک CRM شخصی است، زیرا برای کمک به افراد در مدیریت روابط خود – از جمله روابط با دوستان، خانواده، همکاران، همتایان صنعتی و موارد دیگر – طراحی شده است – اکنون به هوش مصنوعی روی آورده است تا به شما کمک کند بینش بیشتری از شبکه خود بدست آورید. از مخاطبین اگر تا به حال خواستید از یک هوش مصنوعی بپرسید که در میان اتصالات شما تا به حال در مکان خاصی بوده است، در یک شرکت خاص کار می کند، یا در مورد یک موضوع خاص آگاه است، ناوبری هوش مصنوعی جدید Clay، که آن را Nexus می نامند، می تواند کمک کند.

در حالی که امروزه بسیاری از مردم از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن اطلاعات از وب یا پاسخ دادن به سؤالات در مورد موضوعات کلی استفاده می کنند، Nexus از هوش مصنوعی برای اهداف کاربردی تر و شخصی تر استفاده می کند و در عین حال به حریم خصوصی کاربر احترام می گذارد.

اولین نسخه Clay که در سال 2021 راه اندازی شد، سرویسی را ارائه کرد که اطلاعاتی را از دفترچه آدرس شما و سایر شبکه های اجتماعی مانند ، و لینکدین به دست می آورد تا چیزی بسازد که از یک دفترچه آدرس قدرتمندتر باشد، اما نه به عنوان تمرکز بر فروش و خط لوله. به عنوان یک سیستم CRM سنتی. در عوض، این شرکت محصول خود را به‌عنوان «خانه‌ای برای افراد شما» توصیف کرد و جایگاهی را برای نوعی پایگاه داده و سیستم مخاطبین متمرکز بر روابط شخصی ایجاد کرد.

با Clay، همچنین می‌توانید از آخرین دستاوردها، پست‌های اخیر، و تولدهای همکاران و دوستان خود مطلع شوید و همچنین یادداشت‌هایی را که می‌خواهید به خاطر بسپارید، یادداشت کنید – مانند نحوه ملاقاتتان، آخرین باری که قرار بودید یا در مورد چه چیزی صحبت کرده‌اید. و می تواند مخاطبین را در گروه ها سازماندهی کند. در مجموع، این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که در مورد روابط خود متفکرتر و با وجدان باشید، که می‌تواند به هر چیزی از رشد شبکه‌تان گرفته تا فقط دوستان بهتر بودن کمک کند.

اکنون، ویژگی جدید Nexus مبتنی بر هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد که در پایگاه داده شخصی خود پرس و جو کنید تا حتی بیشتر در مورد شبکه خود بیاموزید و به شما در حفظ روابطتان کمک کند.

اعتبار تصویر: خاک رس

با موج فعلی ابزارهای هوش مصنوعی. من فکر می‌کنم بسیاری از چیزهایی که می‌بینیم، فناوری و جستجوی راه‌حل است. قبل از Clay، Achariam محصول را در شرکت تحلیلی Castora تحت حمایت Y Combinator رهبری می کرد. او در Clay توسط یکی از بنیانگذاران Zachary Hamed که قبلا مدیریت محصول برای Marquee گلدمن ساکس را بر عهده داشت، پیوست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه نصب VirtualBox در ویندوز 11 و 10

آچاریام توضیح می‌دهد: «وقتی برای اولین بار Clay را شروع کردیم، یکی از اولین چیزهایی که واقعاً می‌خواستیم به درستی انجام شود، جستجوی مردم بود… گفتیم، اساساً خراب است زیرا همه داده‌های شما در همه جا وجود دارد، و تعداد آن‌ها بسیار زیاد است. بنابراین، وقتی برای اولین بار در مورد پیشرفت‌های هوش مصنوعی شنیدیم، از خوشحالی می‌پریدیم، زیرا اکنون می‌توانید اساساً شبکه‌تان را به این چیز زنده و قابل حمل تبدیل کنید که برای پیمایش آن به کمک نیاز دارید.»

اعتبار تصویر: خاک رس

این شرکت سال گذشته را صرف توسعه عملکرد هوش مصنوعی خود کرد تا ابزاری را بسازد که به طور خاص برای این منظور طراحی شده است، با استفاده از ترکیبی از فناوری‌های OpenAI، Anthropic و مدل‌های خودآموز Hugging Face و سایر فناوری‌های منبع باز. مدل هیبریدی برای اهداف خود

نتیجه Nexus است که به شما امکان می‌دهد شبکه خود را برای اطلاعات بینش جستجو کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از Nexus بپرسید که چه کسی را به یک مهمانی شام در نیویورک در هفته آینده دعوت کنید یا چه کسی در مورد تولید تراشه در میان ارتباطات شما اطلاعات زیادی دارد. یا، همانطور که Achariam آن را توصیف می کند، مانند این است که با شبکه خود به گونه ای صحبت کنید که انگار یک شخص است، سپس از آن بخواهید لیستی را برای شما ایجاد کند، بر اساس درک خود از آن داده ها.

کمک‌کننده هوش مصنوعی همچنین می‌تواند در ایجاد رابطه به شما کمک کند، زیرا می‌تواند به شما کمک کند کارهایی مانند نوشتن ایمیل برای یک مخاطب را انجام دهید تا به شما پیشنهاد کند، مثلاً به‌زودی با آن تماس بگیرید. یا می‌تواند ایده‌های هدیه‌ای را در زمان تولد کسی پیشنهاد کند.

اعتبار تصویر: خاک رس

با توجه به حساسیت اطلاعات موجود در شبکه شما، Clay همیشه با نحوه احترام به حریم خصوصی و امنیت کاربر روبرو بوده است و یک خط‌مشی رازداری قابل خواندن توسط انسان ارائه می‌دهد که در آن تمایل دارد به‌طور پیش‌فرض محدودکننده‌ترین خط‌مشی ممکن را برای همه ادغام‌هایش پیش‌فرض کند. به‌عنوان مثال، متن‌های ایمیل را نمی‌کشد، فقط ابرداده‌هایی مانند خط موضوع و گیرندگان را جذب می‌کند. و در مورد کارهایی که انجام می‌دهد یا جمع‌آوری نمی‌کند، از کار کردن با ارائه‌دهندگان شخص ثالث که از داده‌ها برای اهداف آموزشی استفاده می‌کنند چشم‌پوشی می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که همه چیز را انتخاب کنید، نه انصراف دهید. (به‌علاوه، اگر بعداً انصراف دهید، اطلاعات حذف می‌شوند.)

«این که لایه پردازش این داده ها هستید و می توانید به ما اعتماد کنید به این معنی است که ما برای مثال، همه داده ها را به OpenAI یا هر یک از این شرکت های دیگر نمی دهیم. ما می‌توانیم درباره داده‌هایی که استفاده می‌کنیم، نحوه استفاده از آن‌ها و سؤالی که پاسخ می‌دهد بسیار دقیق باشیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه با یک کلیک دوستان خود را در فیس بوک دعوت کنیم؟

باید توجه داشته باشیم که مانند سایر شرکت ها، دسترسی Clay به توییتر از طریق API ها از زمان تغییر سیاست ایلان ماسک بدتر شده است. این شرکت می‌گوید، با این حال، اگر کاربران موجود در گذشته با توییتر ارتباط برقرار کرده بودند، این داده‌ها همچنان باید در دسترس باشند.

اعتبار تصویر: خاک رس

Clay به اشتراک نمی گذارد که چه تعداد کاربر اکنون از برنامه آن استفاده می کنند، برنامه ای که اکنون در مک، ، وب و iOS و به زودی در اندروید در دسترس است. با این حال، بنیانگذاران به ما گفتند که از نظر اندازه شبکه به بیش از 100 میلیون رابطه مدیریت شده نزدیک می شود. (این معادل با کاربران نیست، زیرا هر کاربر می تواند هزاران نفر را در شبکه خود داشته باشد. اما شما می توانید در اینجا با استفاده از میانگین ها، راه خود را به تخمین کاربر برگردانید.)

این برنامه به خودی خود در میان تعدادی از صنایع محبوب است، از دانشجویان MBA در ابتدای کار خود که در آن افراد زیادی را ملاقات می کنند، تا کسانی که شبکه های گسترده ای مانند VC ها دارند. برخی از مشتریان کسب‌وکار کوچک‌تر نیز از Clay برای ایجاد روابط بهتر با بهترین مشتریان خود استفاده می‌کنند، اما نه برای انواع نگرانی‌های خط لوله فروش.

این استارت‌آپ همچنین اکنون قیمت‌های سطحی را ارائه می‌کند، که با یک طرح رایگان و شخصی با سابقه جستجوی محدودتر و یک طرح حرفه‌ای (20 دلار در ماه) با سابقه جستجوی نامحدود شروع می‌شود. این شرکت می‌گوید ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی بدون پرداخت هزینه اضافی در هر دو برنامه ارائه می‌شوند، زیرا تیم معتقد است که اکنون به یک نقطه فروش بزرگ برای برنامه‌اش تبدیل خواهد شد.

ما می خواستیم آن را در دست مردم بگیریم. ما واقعاً معتقدیم که این یک مورد استفاده منحصر به فرد برای هوش مصنوعی است و ما اولین افرادی هستیم که این کار را در این فضا انجام می دهیم – نوعی CRM، شبکه، هر تماسی – فضایی. حامد می‌گوید، بنابراین می‌خواستیم به مردم پیش‌نمایشی از اتفاقات آینده بدهیم.

از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در یک پیش‌نمایش فنی است، کاربران فقط می‌توانند ماهانه یک‌بار داده‌های شبکه خود را برای موارد استفاده از هوش مصنوعی «به‌روزرسانی» کنند، اما با گذشت زمان بهبود می‌یابد.

Clay که هنوز یک تیم کوچک 14 نفره است، با کمی بیش از 8 میلیون دلار سرمایه اولیه از Forerunner Ventures، General Catalyst و دیگران حمایت می شود. این شرکت علاقه‌مندی به برنامه‌های هوش مصنوعی خود داشته است، اما در حال حاضر متعهد به افزایش دور اضافی نیست.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ksW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *